Oon siis ollut jo monen monta vuotta kiinnostunut kaikista henkimaailman asioista, oikeastaan kaikista mistä tällä foorumilla käsitellään. Nyt kun elämän "urat" ovat loksahtaneet paikoilleen, asiat ovat alkaneet kiinnostaa entistä enemmän, ja halu kehittää itseään on kasvanut. Valitettavasti olen aivan untuvikko näissä asioissa, joten olisi kiva jos te "gurut" voisitte tulkintaanne antaa.
Mieheni isä kuoli muutama viikko sitten, ja kiinnostus henkimaailmaan tämän kaiken surun keskellä on kasvanut uusiin sfääreihin. Tavallaan pelkään niitä asioita, mutta toisaalta koen valtavaa vetoa ja mielenkiintoa niihin asioihin.
Tämän tapahtuman johdosta tänne foorumille päätin hakeutuakin, koska pieni osa minusta haluaisi kyvyn luoda yhteyden henkimaailmaan. Toisaalta taas en tiedä kestäisinkö sitä psyykkisesti?
Henkimaailman asioita lueskellessani olen törmännyt siihen, että tällaiset herkät ihmiset, jotka saavat helposti yhteyden henkimaailmaan, sekoitetaan usein psyykkisesti sairaisiin. Tässä yhteydessä pääni tuntuu menevän lopullisesti solmuun, työskentelen nimittäin mielenterveyshoitajana. Sitäkin olen miettinyt, että onko se sittenkään oikea yhdistelmä, jos tosiaan haluaisin kehittää itseäni tällä tasolla ja työskennellä tuolla alalla.
Sitten...horoskoopeista lukiessani olen väistämättä törmännyt siihen, että rapunainen ja oinasmies ei vain yksinkertaisesti voi tulla toimeen, meillä siis merkit menevät noin. Olen yrittänyt etsiä lisää tietoa asiaan liittyen, mutta sen laajempaa tulkintaa asioille en kauheasti ole löytänyt.
Oma syntymäkarttani on liitteenä, ja tässä on mieheni:
http://tutkalla.com/j.jpgVoi, olen niin täynnä kysymyksiä, että tästä kaikesta saisi monta sivua tekstiä!
Ihanaa ja kiitos jos joku jaksaa pureutua elämämme syövereihin