Mnä Nikki olisin aluksi veikannut sitä nousujouskaria,
voihan se olla noususkorpparikin, mutta toisaalta nousujouskari on tulkinnallisesti hiuksenhieno ero, niin lähellä sitä noususkorpparia.
Itse olen syntynyt samana vuonna, en samoilla hoodeilla kuin hän, sekä olen kesän lapsia, mutta huomasin kartoissa paljon samaa, kröhöm... no ei vaiskaan,
mutta Jennilläkin on näköjään nousussa? ymmärsinkö oikein? Siis
sidottu
ja
yhtymään,
jos nousu olisi jouskari, kuten allekirjoittaneellakin, ymmärrän paremmin tuota energiaa hänellä,
omanikin on jotain outoa,
alkaa mulle vasta nyt aikuisempana itellekin selittyä.
Jennin neptunus jouskarissa, tuo saman mun kartalle myös, mulla on Rx,
nousuravusta sen verran, (itse aurinko rapu) että ei viihdetaiteilijalle hirveän yleinen, ainakin sitten näkyisi enemmän jostakin se kotihiirimäisyys, että puoliso tai jokin hissuttelu vetäisi jatkuvasti kotiin. Jennissä ei musta ole sitä kauheasti esillä,
ja aurinko kaloissa tuo jo riittävästi naiseutta ja kauneutta häneen, ehkäpä, kehiin.
Lisäksi kaloilla on syvin yhteys alitajuntaan, herkkävaistoisiin tunteisiin yms. koko eläinradan merkeistä, ohittaa siis skorpparin ja ravunkin tässä... Sori vaan Nikki, me muut veden eläväiset emme tuohon samaan ikinä pysty, uimaan kuin kalat vedessä!
Miss Pop,
mä veikkaisin että kaksoset olis kehissä silloin, tekee ehkä jouskaripainotteiseen transiittia.
Kaksosjulkkiksia, jos en nyt ihan väärässä ole, olisko ollut ainakin,
Marilyn Monroe (hyvinkin pop aikoinaan)
onkohan Katri Helenäkin? (en tästä ihan satavarma oo, voi olla härkäkin)
Angelina Jolie? (hyvin pop, ainakin filmiteollisuudessa)
Varmoja ainakin olleet aurinkokaksosia:
Anne Frank (kirja varmasti pop ilmestyttyään ja toki edelleenkin ehkä...)
http://www.iltasanomat.fi/viihde/N%C3%A4m%C3%A4%20julkkikset%20ovat%20kuin%20toistensa%20kopioita!/art-1288350214817.html
tuosta artikkelista ylhäällä saa ainakin sen käsityksen (suoraselkoisesti minusta se ei sitä sano..)
että Eva Mendez ja Cindy Crafword olisivat kaksosia (hekin pop, viihteen ja muodin saralla, ainakin joskus olleet, josseivät enää ole.)
ja varmoja aurinkokaksosia,
(tarkistettu tästä linkistä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/1778826Sani (Aikakone oli aika pop silloin joskus...
)
Eeva Ahtisaari (mies presidentiksi nousi --- hänestä tuli valtakunnan tunnetuin nainen kenties, mies Nobelvoittajaksi nousi --- hänestä viimeistään sitten maailmalla tunnettukin tuli )
ja Viivi Avellan (oli aika omanlainen pop, yhteen aikaan, en tiedä edes että mitä tekee nykyään.)
Eli kaikkien näiden juttujen, sekä intuition valossa,
veikkaisin, että Miss Pop, kaksosten transiitilla on ollut näppinsä edes jotenkin pelissä ehkä,
siksi voisin jopa kuvitella, että
jonkun oikean tulkinnan mukaan Jennillä menisikin nousu eli
sinne jouskariin, eli opetetaan näitä symboleja, se on
ja sitten lasku eli DC akseli menisikin luonnollisesti vastamerkkiin, eli kaksosiin, eli opetusarvo symbolilla on
ikinä kun en tiedä kuka näitä lukee, niin on hyvä jossakin kerratakin näitä symboleja,
kaikkea ei uudet ihan päivässä opi,
ja ties vaikka
itse ex-presidentin rouva
tai vaikkapa ihan itse Jenni Vartiainenkin tätä täällä lukisi.
No huh.