Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihana Jenni Vartiainen  (Luettu 7189 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« : 05.02.2011 01:09:20 »

Jenni Vartiainen, s. 20.3.1983 Kuopio. Onko kenelläkään tietoa kellonajasta, että saisi tarkempaa karttaa?

Jenni osaa vuodattaa sielunsa biiseihinsä, biiseissä on jotain utuisen kaunista, koskettavaa, mutta samalla jotain niin realistista, kuin pala oikeaa elämää...

Jotenkin itse veikkaisin Jennille Nousuksi Vaakaa, jolloin MC olisi tod.näk. Leijona - tyylitaju on kohdillaan ja Jenni on varsin klassisen naisellinen (Vaakaa?) ja ura on parrasvaloissa tuomassa herkkää puolta esille (MC Leijona?/Aurinko Kalat).
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #1 : 06.02.2011 11:14:06 »

Minuakin nämä Jennin laulut koskettaa ja aivan ihana ääni  smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 01.03.2011 22:38:58 »

kuu kaksoset
 uranus jupiter jousimies
 neptunus 29 jousimies aspect_squ aurinko 29 kalat ( + merkurius 24)
tr  kuu aspect_con neptunus :aspect_squ:tr uranus  aspect_con aurinko jakoi Emmoja hälle plus  kuunsolmu -akseli päikseen, tr  kuunsolmu  aspect_con alasolmu.

venus harka ( aspect_opp saturnus skorpioni )
Jos tr  venus kauris toi yleisöä 7 huoneeseen, nousuksi kävisi  askendentti rapu (aika naisellinen eiks hän ole) jolloin tuo hänen oma  venus harka vois mennä 10 huoneeseen tahi paikkaan yhteisössä  huone 11.
Jos taas tr  jupiter  oinas taputtaa 7 huoneessa, silloin nousu olis Venuksen hallitsemaa Vaakaa.
Molempi parempi, mikä lie hyvempi?
Tai  askendentti skorpioni jolloin  venus harka vetää jo syntymästä yleisön eteen?
Entäs tr  jupiter oinas aspect_con MC Emmoja kahmimassa
ja  askendentti kaksoset  aspect_con kuu,
näkyyks tunteet heti hänessä?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 01.03.2011 23:02:55 »

http://www.iltalehti.fi/viihde/200712146984084_vi.shtml

Millä transiitilla valitaan Miss Popiksi? Uutisoitu 14.12.2007.
tr  jupiter aspect_con neptunus jousimies
Ja koska hällä on syntymäkartallaan  aurinko merkurius
niin pitäähän se olla taivahallakin samat energiat eli  aurinko merkurius jousimies yhtymä
( aspect_opp hänen  kuu kaksoset ? valokeilassa)
Ja taivahalla  kuu neptunus vesimies yhtymä.Musiikin missikisat.
Miss on missin tr  venus? Tuolloin  venus 10  skorpioni, mihin sen lykkää, yhtymään nousulle vaiko  vertex akselille, oikeestaan Antivertexille.
Jos  askendentti on  rapu niin voiko tr  mars   rapu tuoda tämmösen tittelin,
samalla kolmiossa  venus skorpioni :lle, joka vois olla  aspect_con IC?
Mäne ja tiijä.
Gimmeltää gimmeltää, mitäs sieltä löytyy?
« Viimeksi muokattu: 01.03.2011 23:04:27 kirjoittanut nikki » tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 02.03.2011 19:23:44 »

klo 21.50 ois  askendentti 0 ja risat  skorpioni
ja  :venus:1  harka tulis 7 huoneen puolelle "yleisöksi".
Myöhemmällä ajalla jää 6 huoneen terveystilastoihin.
 merkurius ois 5 huoneen kärellä ja  aurinko 5 huoneessa taiteilemassa.
 saturnus 1 huoneessa, onko hyvä terveys?
Korkeat poskipäät, luusto, olemusta 1 huoneessa?
MC  leijona
klo 20.56 - 22.03 ois ns. Kuun tunti nousulla.
Seuraava on Saturnusta. Onko väliä?
Pitäskö MC  leijona olla Reguluksen asteissa 29  leijona ja syntymäaikaa rukata eteenpäin?
 saturnus skorpioni 12 huoneessa, eikös se tuo yksinäisyyttä ja pelkoja?
Mörköjä?
Tulkoon sanotuksi, etten ite hirveesti välitä,
jäin vain karttaansa koukkuun..kun tuo 29  jousimies aste oli sillä hiihtäjälläkin kullan arvoinen..
« Viimeksi muokattu: 02.03.2011 19:26:00 kirjoittanut nikki » tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Because you never saw your eyes like I did...

Profiili
« Vastaus #5 : 11.03.2011 01:48:30 »

Mnä Nikki olisin aluksi veikannut sitä nousujouskaria,

voihan se olla noususkorpparikin, mutta toisaalta nousujouskari on tulkinnallisesti hiuksenhieno ero, niin lähellä sitä noususkorpparia.

Itse olen syntynyt samana vuonna, en samoilla hoodeilla kuin hän, sekä olen kesän lapsia, mutta huomasin kartoissa paljon samaa, kröhöm... no ei vaiskaan,

mutta Jennilläkin on näköjään nousussa? ymmärsinkö oikein? Siis  askendentti sidottu  uranus ja  jupiter yhtymään,

jos nousu olisi jouskari, kuten allekirjoittaneellakin, ymmärrän paremmin tuota energiaa hänellä,
omanikin on jotain outoa,
alkaa mulle vasta nyt aikuisempana itellekin selittyä.
Jennin neptunus jouskarissa, tuo saman mun kartalle myös, mulla on Rx,

nousuravusta sen verran, (itse aurinko rapu) että ei viihdetaiteilijalle hirveän yleinen, ainakin sitten näkyisi enemmän jostakin se kotihiirimäisyys, että puoliso tai jokin hissuttelu vetäisi jatkuvasti kotiin. Jennissä ei musta ole sitä kauheasti esillä,

ja aurinko kaloissa tuo jo riittävästi naiseutta ja kauneutta häneen, ehkäpä, kehiin.  smitten Lisäksi kaloilla on syvin yhteys alitajuntaan, herkkävaistoisiin tunteisiin yms. koko eläinradan merkeistä, ohittaa siis skorpparin ja ravunkin tässä... Sori vaan Nikki, me muut veden eläväiset emme tuohon samaan ikinä pysty, uimaan kuin kalat vedessä!  2funny

Miss Pop,

mä veikkaisin että kaksoset olis kehissä silloin, tekee ehkä jouskaripainotteiseen transiittia.
Kaksosjulkkiksia, jos en nyt ihan väärässä ole, olisko ollut ainakin,
Marilyn Monroe (hyvinkin pop aikoinaan)
onkohan Katri Helenäkin? (en tästä ihan satavarma oo, voi olla härkäkin)

Angelina Jolie? (hyvin pop, ainakin filmiteollisuudessa)

Varmoja ainakin olleet aurinkokaksosia:
Anne Frank (kirja varmasti pop ilmestyttyään ja toki edelleenkin ehkä...)

http://www.iltasanomat.fi/viihde/N%C3%A4m%C3%A4%20julkkikset%20ovat%20kuin%20toistensa%20kopioita!/art-1288350214817.html

tuosta artikkelista ylhäällä saa ainakin sen käsityksen (suoraselkoisesti minusta se ei sitä sano..)
että Eva Mendez ja Cindy Crafword olisivat kaksosia (hekin pop, viihteen ja muodin saralla, ainakin joskus olleet, josseivät enää ole.)

ja varmoja aurinkokaksosia,

(tarkistettu tästä linkistä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/1778826
Sani (Aikakone oli aika pop silloin joskus...  Grin )
Eeva Ahtisaari (mies presidentiksi nousi --- hänestä tuli valtakunnan tunnetuin nainen kenties, mies Nobelvoittajaksi nousi --- hänestä viimeistään sitten maailmalla tunnettukin tuli )

ja Viivi Avellan (oli aika omanlainen pop, yhteen aikaan, en tiedä edes että mitä tekee nykyään.)

Eli kaikkien näiden juttujen, sekä intuition valossa,
veikkaisin, että Miss Pop, kaksosten transiitilla on ollut näppinsä edes jotenkin pelissä ehkä,

siksi voisin jopa kuvitella, että
jonkun oikean tulkinnan mukaan Jennillä menisikin nousu eli  askendentti sinne jouskariin, eli opetetaan näitä symboleja, se on  jousimies ja sitten lasku eli DC akseli menisikin luonnollisesti vastamerkkiin, eli kaksosiin, eli opetusarvo symbolilla on  kaksoset

ikinä kun en tiedä kuka näitä lukee, niin on hyvä jossakin kerratakin näitä symboleja,
kaikkea ei uudet ihan päivässä opi,
ja ties vaikka
itse ex-presidentin rouva
tai vaikkapa ihan itse Jenni Vartiainenkin tätä täällä lukisi.

No huh.  laugh

tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #6 : 19.07.2011 21:15:11 »

Nostan tätä vanhaa aihetta, Jennille on ehtinyt tapahtua paljon viimeisen vuoden aikana.  Smiley

Kiitos muuten tuosta cityn artikkeli-linkistä. Oli mielestäni ihan hauska haastattelu kun Jenni yleensä on niin asiallinen haastatteluissa. Uskon siis hyvin nousevaksi skorppariksi. Sen verran salaperäinen on yksityiselämästään ja tarkka imagostaan. Mikä hänelle kyllä suotakoon. Ja näkeehän sen jo vanhoista Gimmel ajan videoista, että Jenni on kuin luotu yleisön eteen tuolla Venus yhtymä laskumerkki kuviollaan. Skorpparimaisen etäisyyden voittaa kalamainen herkkä tulkinta, joka biiseissä on pääasia.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: