Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tulkintaa?  (Luettu 2532 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
candydive
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 06.02.2011 20:58:39 »

Hei, tarvitsisin jonkun vähän avaamaan syntymäkarttaani minulle.  Shocked
Olen ennen vain lukenut horoskooppeja, mutta nyt haluaisin tietää enemmän,
että miten horoskoopit näkyy ihmisessä. Kiitos jo etukäteen!  Grin
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 06.02.2011 21:28:28 »

Ensimietteitä:

monet tekijät kartallasi antavat olettaa, että sinulla on aimo annos luontaista optimismia, itseluottamusta ja energiaa! Taidat olla ekstrovertti ja varsin puhelias, jouskarina todennäköisesti myös aika suorasanainen  Grin Olet luultavasti myös jollain tapaa "näkyvä", presenssiä löytyy ja sinua ei noin vaan ohiteta. Vaikka näyttäsi siltä, että olet sosiaalinen, niin sanoisin kuitenkin, ettet ole kovin riippuvainen muista, vaan ennemminkin pidät itsenäisyydestä ja siitä, että saat välillä omaa tilaa ja rauhaa.

Toisaalta näyttäisi myös, että pinnalliset vastaukset eivät tyydytä sinua, vaan tahdot mennä (varsinkin tunneasioissa) syvälle pinnan alle. Voi olla että joudut myös käymään läpi "uudelleensyntymisiä" elämäsi aikana.

Kaiken kaikkiaan näyttäisi siltä, että sinulta ei jää ainakaan elämä elämättä...

Kerro toki, osuivatko nämä kohdalleen!  Smiley
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
candydive
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 06.02.2011 21:38:10 »

Hmm, aika lähelle menee.  Cheesy En ole ikinä tuntenut itseäni sosiaaliseksi tai optimistiseksi, mutta olen varsin puhelias kun pääsen pätemään jossakin asiassa ja pääsen kunnolla vauhtiin. Olen myös melko suorasanainen.

Toisaalta näyttäisi myös, että pinnalliset vastaukset eivät tyydytä sinua, vaan tahdot mennä (varsinkin tunneasioissa) syvälle pinnan alle.
Ja nämä osuivat kohdalleen. Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: