Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voisiko joku kurkistaa karatan saloihin?  (Luettu 5378 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Inda
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 07.02.2011 11:12:34 »

Niin eli osaisiko joku tulkita tuota karttaa. http://www.astro.fi/astrologinen_kartta/transiittikartta3/id/0

Itse olen tavallaan kiinnostunut astrologiasta, mutta en ole varma uskonko siihen täysin. Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä tuosta sanotaan, että yhdynkö kartan tulkintaan minusta.

Kiitos kovasti jos joku viitsii jotain tulkita, vaikka täällä näitä kysyjiä riittää Smiley
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 07.02.2011 11:45:42 »

Hei, tuo kartta on nyt linkitetty niin, että jokainen näkee siitä
oman karttansa.. Suosittelisin, että tekisit karttasi täällä (KLIKKAA!)
niin se olisi suoraan selvempikin kuin tämän astro.fi:n kartta..

Tallenna kartta koneellesi ja tämän vastaus-tekstikentän alla on
"+ Lisätoiminnot" -nappi, jonka kautta voit liittää karttasi tekstiisi
mukaan Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Inda
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 07.02.2011 12:39:58 »

Kappas vain, tuo sivu oli hieman epäselvä enkä oikein löytnänyt syntymäkarttaa.
Onko tämä linkki toimivampi http://www.astro.fi/astrologinen_kartta/transiittikartta3/id/541747 ?Tein sen sisäänkirjauttumattomana.
Olenpas huono tälläisissä. Anteeksi kovasti. No osaako joku kertoa pelkän syntymäpäivän ja ajan mukaan. Oon syntynyt 4.3 1988 ja aika on 6.35 Smiley Kiitos kuitenkin avusta.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 07.02.2011 12:54:10 »

Tuokin linkki vie jokaisen oman kartan tietoihin..
Ja tuolla antamassani linkissä löydät kartan kun painat
"Click here to show the chart" ja sen jälkeen
"click here to go to the data entry page", syötät tietosi
ja painat "Continue"

Mutta juu, vielä kun syntymäpaikkakunnankin kertoisit
niin voisi katsoa ihan noiden tietojesikin perusteella Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Inda
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 07.02.2011 13:15:34 »

Turussa oon syntynyt. Mut koklaan nyt tota toista sivustoa et jos onnaa Cheesy
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 07.02.2011 15:10:14 »

Okei, viimeinen yritys. Jos tä ei toimi ni luovutan. Ei oo mun päivä tänään.
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 15.02.2011 13:51:47 »

Hhmm olisin edelleen kiitollinen jos joku voisi tuota tulkita. Eikö ton liitteen nyt tossa pitäisi olla :O

Mutta toisaalta kai sitä voisi itsekin opetella moisia taitoja. Kiitos kuitenkin jos joku vaivautuu smitten
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #7 : 15.02.2011 14:29:31 »

Juu, näkyyhän se.  Erikoisen näköinen kartta, noin ulkomuodoltaan, en tarkoita sisältöä.  Wink  Tuollainen mustavalkoinen, ja joka toinen merkki on merkitsemättä.  Lisäksi jotkin aspektiviivat ei näy, esimerkiksi  aurinko ja  kuu oppositio, vain sellaisena haaleana aavistuksena ja toisten viivojen 'katkeamisena'.  No kyllä tästäkin kartasta saa selvän, mutta mun ainakin piti oikein ihmetellä ensin.

Aurinko Kaloissa: haaveellinen, tunteellinen, välillä jopa poissaoleva, taiteellinen, auttavainen.

Kuu Neitsyessä:  Olet kriittinen tunteissasi, ja haluaisit säilyttää ne sopivan tasaisina.  Pyrit jotenkin lokeroimaan tunteesi, että ne olisi helpompi käsitellä.  Mielestäsi järki ja tunteet pitää pitää tiukasti erillään.  Arvostat hyviä tapoja.  Kuu seiskahuoneessa kertoo ihmissuhteiden tärkeydestä.

Nousumerkkisi on Suomen leveysasteilla harvinaisempi Vesimies.  Lisäksi 11:ssa eli Vesimiehen omassa huoneessa on paljon tavaraa, joten Vesimiehen piirteet ovat varmasti sinulle tutumpia kuin esim Kalojen.  Vesimies rakastaa koko maailmaa, ja kaverit voi olla tärkeämpiä kuin varsinainen parisuhde, ja oletkin ystävillesi lojaali.  Vesimies on älykäs, kiinteän laadun ja ilmaelementin merkki.  Voit olla aika itsepäinenkin välillä.  Sinulla on paljon edistyksellisiä ideoita, joita voit ajaa jääräpäisestikin.  Yhdistys- ja järjestötoiminta voi olla sydäntäsi lähellä, samoin kuin muut yhteiskunnalliset asiat.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Inda
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 15.02.2011 15:22:47 »

Kyllä tuo paikkansa pitää. Itsepäisyydestä mua on usein haukuttu Smiley Ehkä toi kuu neitsyessä ei tunnu aina nii oikealta. Toisaalta yritän olla kriittinen tunteissa, mutta käytännössä rakkauselämä on mitä sattuu ja en oikein onnitsu sit loppujen lopuksi pysymään järkevänä. Ehkä sit iän myötä Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: