Hiisitär
|
|
« : 07.02.2011 22:30:25 » |
|
Valaiskaapa minulle viisaammat kartan hallitsevan merkin merkitystä ja sen vaikutusta. Olenko ymmärtänyt asian oikein, jos totean, että kartan hallitsija antaa oman mausteensa kaikille muille kartassa ilmeneville piirteille? Että ne ikään kuin "värittyvät" tai "sävyttyvät" kartan hallitsijan kautta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
apache
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #2 : 07.02.2011 23:31:16 » |
|
Mulla hallitsijana Kuu 5.huoneessa ja Neitsyessä. Kyllä koen, että on varsin vaikuttava tekijä kartallani, mutta en ole varsinainen asiantuntija alalla. Luulen, että varsinkin nykyään monet saavat minusta "tulipainotteisemman" vaikutelman kuin merkkiyhdistelmäni ehkä muuten antaisi ymmärtää... 5.huone, kun saa minut aina välillä räiskähtelemään ja mitäänhän ei tietenkään voi ilmaista latteasti.... Tosin tähän pätee ehkä se nousu-ravun ehto, että pitää olla hyvät vibat ympäristöstä, jos on epämukava olo niin sitten mennään kuoren alle piiloon...
|
|
|
tallennettu
|
puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle
Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #3 : 08.02.2011 16:36:26 » |
|
Katsotaanko kartan hallitsija niin, että nousumerkin oman planeettasijainti kartalta ja se mihin merkkiin se osuu? Tämän halusin varmistaa vielä. Olen sinänsä aivan ummikko. Itselläni tällä perusteella katsottuna olisi Skorpionissa 8. huoneessa. Koen kyllä itse olevani hyvinkin Skorpionimainen ja tuo painotus näkyy myös taidemieltymyksissäni - sitä tietysti kierolla tavalla värittää vielä Kuu-Ravun rakkaus söpöjä juttuja kohtaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #5 : 08.02.2011 17:48:34 » |
|
Hallitseva planeetta on siis mielestäni askendantin hallitseva planeetta. En tiedä, onko tuolla merkillä sinänsä merkitystä?! Omalla kartalla Hallitsija siis löytyy yhtymästä iin ja iin merkistä, mutta n huoneesta. Eli onko se hallitseva planeetta nyt tuon nousu : an vai : än kautta...? Siinä kuvitelmassa että nousun mukaan, mutta korjatkaa toki.
|
|
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #7 : 08.02.2011 19:26:56 » |
|
Molen aika leijonamainen kauris. ja aurinko kartan hallitsijana, auringon huoneessa 5.huoneessa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aeiouyäö
|
|
« Vastaus #8 : 08.02.2011 21:23:50 » |
|
Tämä on hyvä aihe, ja oon tätä aika paljon miettinytkin Itselläni kun nousee vaaka, ja hallitseva venus on 1. huoneessa skorpionissa ja yhtymässä aurinkoon, koen tämän venuksen ja auringon yhtymän ehkä yhdeksi tärkeimmistä aspekteista kartallani, mutta jotenkin se ei tavallaan ole vielä täysin auennut mulle.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone
Kuu Jousimiehessä, 2.huone
Mars-MC-yhtymä leijonassa
Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
|
|
|
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #9 : 09.02.2011 07:56:29 » |
|
Itse olen ja kyllä vaikuttaa hyvin voimakkaasti minuun. Havahduin tähän vasta päälle nelikymppisenä... on :ssä 6. huoneessa. Tietenkin paha mennä tässä tapauksessa sanomaan kovin tarkkaan, koska -merkki kuitenkin määrittää persoonallisuutta enemmän kuin monet muut kartan tekijät. Mutta kuun vaiheet kyllä vaikuttavat aika voimakkaasti - jopa fyysisellä tasolla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #10 : 09.02.2011 12:12:16 » |
|
Minulla painottuu myös tuo Saturnus elämässäni ja jos joku kuulisi miten (fyysisesti) suuria haasteita pienen elämäni aikana on ollut eteenkin lapsuudessani, sitä voisi kauhistua. Saturnus hallitsee myös luustoa ja hampaita ja minua onkin siunattu hampailla, jotka tuntuvat reikiintyvät ja tulehtuvan pelkästä ruoan katsomisesta! (Todella ihanaa hammaslääkärifoobikolle )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #11 : 09.02.2011 13:41:11 » |
|
No minua hallitsee sitten kuu ( ). Kuu 11.huoneessa ja yhtyen aurinkoon, venukseen ja marsiin. Kuu myös oppositiossa plutoon ja neliössä askendanttiin. Kun on täysi kuu, en nuku Katselen kuuta ja olen ailahtelevainen tunteissani. Ihan kuin vuorovesi liikkuu kuun vaikutuksesta, niin kyllä liikkuu tunteenikin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Xuelai
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #14 : 09.02.2011 21:21:49 » |
|
Voi mua.. minä olen nousu Kauris, mutta minulla on Saturnus neliö eikä yhtymä Asc. häpeää mokaansa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|