Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kartan hallitsijan merkitys  (Luettu 15122 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« : 07.02.2011 22:30:25 »

Valaiskaapa minulle viisaammat kartan hallitsevan merkin merkitystä ja sen vaikutusta. Olenko ymmärtänyt asian oikein, jos totean, että kartan hallitsija antaa oman mausteensa kaikille muille kartassa ilmeneville piirteille? Että ne ikään kuin "värittyvät" tai "sävyttyvät" kartan hallitsijan kautta?
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1 : 07.02.2011 22:53:10 »

Mulla kartan hallitsija on  saturnus ja se itse sijaitsee vielä kartalla 1. huoneessa Kauriissa.  Minä olen kyllä niin saturnikko kuin olla ja voi, ja kyllä, koen, että se värittää kartan jokaista kohtaa. 
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 07.02.2011 23:31:16 »

Mulla hallitsijana Kuu 5.huoneessa ja Neitsyessä. Kyllä koen, että on varsin vaikuttava tekijä kartallani, mutta en ole varsinainen asiantuntija alalla. Luulen, että varsinkin nykyään monet saavat minusta "tulipainotteisemman" vaikutelman kuin merkkiyhdistelmäni ehkä muuten antaisi ymmärtää... 5.huone, kun saa minut aina välillä räiskähtelemään ja mitäänhän ei tietenkään voi ilmaista latteasti.... Tosin tähän pätee ehkä se nousu-ravun ehto, että pitää olla hyvät vibat ympäristöstä, jos on epämukava olo niin sitten mennään kuoren alle piiloon...
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 08.02.2011 16:36:26 »

Katsotaanko kartan hallitsija niin, että nousumerkin oman planeettasijainti kartalta ja se mihin merkkiin se osuu? Tämän halusin varmistaa vielä. Olen sinänsä aivan ummikko.

Itselläni tällä perusteella katsottuna olisi  saturnus Skorpionissa 8. huoneessa. Koen kyllä itse olevani hyvinkin Skorpionimainen ja tuo painotus näkyy myös taidemieltymyksissäni - sitä tietysti kierolla tavalla värittää vielä Kuu-Ravun rakkaus söpöjä juttuja kohtaan  Grin

tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4 : 08.02.2011 17:29:40 »

Tää merkitys juttu on musta tosi vaikee jotenki idiot2
En saa yhtään ajateltua kun askendentti hallitsijani jupiter on neitsyessä niin so what?

http://www.cafeastrology.com/risingsignsascendant.html
Tuolta kun klikkaa sitä nousevaa merkkiään ja sitten vielä siitä
tekstistä, että "More on (nousevamerkkisi) rising" niin sieltä löytyy
jonkinlainen tulkinta siitä, että kun vaikka jouskari nousee niin mitä se
jupiter sitten vaikuttaa neitsyessä.. Mutta ei toi mua oo hirveästi
valaissut, mutta jos se jotakuta valaisis Cheesy
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 08.02.2011 17:48:34 »

Hallitseva planeetta on siis mielestäni askendantin hallitseva planeetta. En tiedä, onko tuolla merkillä sinänsä merkitystä?! Undecided

Omalla kartalla  askendentti vaaka Hallitsija siis  venus
 venus löytyy yhtymästä  mars iin ja  chiron iin  harka merkistä, mutta  skorpioni n huoneesta.
Eli onko se hallitseva planeetta nyt  venus tuon nousu vaaka: an vai  harka: än kautta...?

Siinä kuvitelmassa että nousun mukaan, mutta korjatkaa toki.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #6 : 08.02.2011 18:01:40 »

Mä koen sen kai sen takia niin selvästi, kun kartan hallitsija on omassa merkissä ja 1. eli minän huoneessa.  En ehkä osaisi sanoa siitä mitään, jos Saturnukseni olisi jossain muussa merkissä tai huoneessa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 08.02.2011 19:26:56 »

Molen aika leijonamainen kauris.  askendentti  leijona ja aurinko kartan hallitsijana, auringon huoneessa 5.huoneessa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 08.02.2011 21:23:50 »

Tämä on hyvä aihe, ja oon tätä aika paljon miettinytkin  Smiley Itselläni kun nousee vaaka, ja hallitseva venus on 1. huoneessa skorpionissa ja yhtymässä aurinkoon, koen tämän venuksen ja auringon yhtymän ehkä yhdeksi tärkeimmistä aspekteista kartallani, mutta jotenkin se ei tavallaan ole vielä täysin auennut mulle.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 09.02.2011 07:56:29 »

Itse olen  askendentti rapu ja kyllä  kuu vaikuttaa hyvin voimakkaasti minuun. Havahduin tähän vasta päälle nelikymppisenä...  kuu on  jousimies:ssä 6. huoneessa.

Tietenkin paha mennä tässä tapauksessa sanomaan kovin tarkkaan, koska  kuu-merkki kuitenkin määrittää persoonallisuutta enemmän kuin monet muut kartan tekijät. Mutta kuun vaiheet kyllä vaikuttavat aika voimakkaasti - jopa fyysisellä tasolla.
tallennettu

aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 09.02.2011 12:12:16 »

Minulla painottuu myös tuo Saturnus elämässäni ja jos joku kuulisi miten (fyysisesti) suuria haasteita pienen elämäni aikana on ollut eteenkin lapsuudessani, sitä voisi kauhistua. Saturnus hallitsee myös luustoa ja hampaita ja minua onkin siunattu hampailla, jotka tuntuvat reikiintyvät ja tulehtuvan pelkästä ruoan katsomisesta! (Todella ihanaa hammaslääkärifoobikolle  Lips Sealed)

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 09.02.2011 13:41:11 »

No minua hallitsee sitten kuu ( askendentti  rapu).
Kuu 11.huoneessa ja yhtyen aurinkoon, venukseen ja marsiin. Kuu myös oppositiossa plutoon ja neliössä askendanttiin.

Kun on täysi kuu, en nuku Smiley Katselen kuuta ja olen ailahtelevainen tunteissani. Ihan kuin vuorovesi liikkuu kuun vaikutuksesta, niin kyllä liikkuu tunteenikin Cheesy
tallennettu
Xuelai
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 09.02.2011 18:54:18 »

Ompa mielenkiitoinen aihe. Minun  askendentti kauris ja  :saturnus:huoneessa 8 skorppionin huoneessa Vaa assa, niin mikä on sitten minun kartan hallitsija. sitten on vielä  saturnus aspect_con askendentti
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #13 : 09.02.2011 19:57:08 »

Ompa mielenkiitoinen aihe. Minun  askendentti kauris ja  :saturnus:huoneessa 8 skorppionin huoneessa Vaa assa, niin mikä on sitten minun kartan hallitsija. sitten on vielä  saturnus aspect_con askendentti

Jos sun kartalla on  saturnus aspect_con askendentti, niin Saturnus on Nousuakselilla eikä 8. huoneessa.
tallennettu

Xuelai
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 09.02.2011 21:21:49 »

Voi mua.. Embarrassed minä olen nousu Kauris, mutta minulla on Saturnus neliö eikä yhtymä Asc.  Embarrassed häpeää mokaansa.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: