Hei!
Olen pitempään haaveillut asumisesta kommuunissa, jossa olis saman henkistä porukkaa eli jooga/henkisyys/taide/eko -orientoituneita rentoja tyyppejä. Itse olen siis joogaava muusikko. Ei tietenkään tarvitse olla just joogi, vaan kiinnostus henkisiin harrastuksiin yms. riittää.
Nyt olisi tiedossa mahdollisuus: tämän kuun lopussa vapautuu iso paritalon puolikas Helsingin Maununnevassa, joka olisi erittäin potentiaalinen mesta, ja nyt vaan pitäis löytää alkuun ainakin kaksi henkilöä, joilla olis samoja intressejä että voin harkita vieväni ideaa toteutukseen. (Jos juuri tämä taloprojekti epäonnistuu, niin sitten katotaan jotain toista kämppää, mutta mua innostaisi ylipäätään perustaa tällanen asumisyhteisö.)
Kyseessä ei olisi mikään megabileluola, mutta ei myöskään mikään luostari eli lähinnä tarkoituksena olisi se, että jengi olis samanhenkistä, mutta otetaan iisisti ja asutaan/oleskellaan normaalisti.
Jos yhtään kiinnostaa niin laita sähköpostia.
-Pauliina
Foorumilla ei saa jakaa sähköpostiosoitteita. Osoite kannattaa laittaa profiiliin esille tai vastaavasti ottakaa yhteyttä Pauliinaa yksityisviestillä -AthaMaarit-