Kyllä Vappu Pimiän hahmo tämän myötä alkaa aika hyvin selittyä, Nikki. Eli kyllä siellä se, että on rapua ja tultakin, jouskaria ja kaksosta ---> kaikki tuovat itsevarmuutta ja naurua kehiin, mutta hän johtaa tilanteita sillä rapumaisella ja jouskarin sekoituksella
---> MINÄ TUNNEN, MINÄ LUON TUNNELMAA ja LUON VIIHTYVYYTTÄ JA MUKAVUUTTA LÄHEISILLENI.
Sitten Koriseva, on kyllä niin ilmiselvä aurinkohärkä että huh huh, jo ulkonäöstä nämä asiat voi joskus miettiä ja päätellä, että mikä mahtaisi olla aurinko tai nousu. Härillä se nautinnollisuus, kulinaristisuus ja hedonistinen elämänasenne näkyy, sekä elämäniloisuus ja huumorintaju. Koriseva on juuri siinä mielessä hyvin härkämäinen, ja vahvuutta eli "härkäpäisyyttäkin" löytyy, hän on kokenut kovia (esim sisarensa Eija Korisevan sairastuminen jne.)
Onkohan muuten vaikeista kokemuksista puheen ollen Mikko Alatalokin härkä, aurinkomerkiltään? Tai voisi olla oinaskin, en ole ikinä tutkinut, enkä tiedä onko hänestä jo oma topic täällä, mutta voisin eniten veikata sitä härkää --- tai vastavuoroisesti neitsyt tai skorpioni...
Voi omaa kykyään toki kehittää, näissä nousujen ja aurinkomerkkien tunnistamisessa. Niihin on olemassa omat "sääntönsä" mistä voikaan aina tietää. Mutta ei täällä sen enempää siitä...
Ettei nyt jouskarimaisesti / kuukaksonen lähde taas karkailemaan.
Oletko nikki jo koittanut, jos Pimiää tai Korisevaa (hah muuten mitkä nimet ---vähän pimee ja toinen joka korisee vaan! Koriseva
) googlettamalla vaikka löytyisi heidän omat kotisivut tms. virallista, vaikkapa jostain viihdealan tai näyttelijöiden /muusikoiden ammattiliitosta, näitä tarkempia syntymäaikoja. Varmasti jossain on, jos haluat tietää. Korisevaa veikkaisin aamusella syntyneeksi, on sen verran virkeän oloinen koko ajan. Sitten Pimiä, no nimensäkin mukaisesti voi olla yöaikaan tai illalla syntynyt. On vähän tahditon ja kömmähtelevä välillä, pari tahtia jäljessä eli aika blondi... u know
siinä se jouskari-kaksos-huumori yhdistettynä rapumaisuuteen tulee taas ilmi...
Juu, huumori on vaikea taiteenlaji. Siinä on välillä oltava varovainen, just näiden "suppeampien" suhteen, jotka eivät ihan tajua. Tai juuri tuo kriittisyys ja armoton olemus itseään kohtaan, tunnistan kyllä: eli pilkka kun osuu omaan nilkkaan, se ei aina nauratakaan, jouskarissa on kyllä sitä. Sisareni on aurinkomerkiltään, nousultaan ja muutenkin hyvin jouskarimainen. Hän ei oikein osaa ottaa kauhean rakentavasti minkään tason arvostelua itseensä kohdistuen vastaan... Varsinkin jos riitaa tulee, siis KUN on tullut, hih.
Poloinen raukkaparka...
Uranus ja Jupiter nousujouskarin akselilla ja blaablaa, mitä nyt edellä olen selittänyt. Haluaisin tietää, enemmän ensivaikutelman ja työelämän kannalta, mitä tuo aiheuttaa?? Pelkäävätkö ihmiset helpolla jotain? Otan ainakin "oman tilan haltuun" aina ja melkein kaikkialla, onko se karismaa vai pelottavuutta..? En halua olla pelottava, jos ei ole tarvetta... Pluto ja saturnus 10. huoneessa, aika pelottavia toki, Jupiter 12. huone ja Uranus 1. huone, kuten myös se
(kuten Pimiälläkin sanoit olevan) sitten mun venus on leijonassa, 8. huoneessa, 7. huone on tosi iso, paljon tavaraa, enimmäkseen ravussa. Siinä ravussa on myös Mars, jolla on
ja
siis
sekä myös
on
(sulkeutuvaa kvinkunssia nyt tarkoitan)
iin ja vieläpä
(av. semi sextiili)
on minulla.
Mun pluto, no se tekee syntymäkartalla yhtymän saturnukseen, ja avautuvat sekstiilit niin venukseen kuin neptunukseenkin... Varmasti pelottavaa, mutta toisinaan erittäin hyvää energiaa. Vaikeita asioita on kyllä riittänyt tähän elämään, eikä ihan heti näytä ottavan loppuakseenkaan, vaikka paremmin jo menee. EHkä sitten kasautuu ongelmat näillä jutuilla helpommin mukaan..?
Näitä haluaisin tietää, ja se uranus on ihan oma juttunsa, on yhtymiä, oppositioita ja jopa neliökin venukseen yms. En nyt jaksa kaikkea enkä viitsi, ihan tän topicin takia laittaa... Kyllä jostain muualta varmaan täältä voit mun kartankin löytää, esim syntymäkartta-osioista.
katohan ne kotisivut yms Pimiän ja Korisevan suhteen, ja myös jotain taide-/viihde-/musiikkialan sivuja.
Mää haluaisin nyt eniten tietää omalta kohdaltani, että mikä pelottaa ihmisiä? Uranus, jupiter, pluto vai saturnus? Vai onko se kateutta? Ihmiset kun on ollu aika hankalia, ja usein ilman syytä...
Eli jokin ärsyttää ja vahvasti, ehkä jo ensivaikutelmasta lähtien...
Sit ku natsaa, niin kyllä saletisti natsaakin! On aika let's go sitten, putouksen termein!
Tiedän et oon vahva luonne, myös luovuutta löytyy. Nämä voimat käyvät välillä äärirajoilla, pelottavina, ja satuttavina niille hankalille ihmisille jotka vain satuttavat mua, sitten taas hyvässä mielessä saan paljon hyvää aikaani jos haluan... Ei siis kannata turhaan ryttyillä, täältä tulee ja äkkiä takas silloin...
Niin paljon olen kaikkea p*skaa kokenutkin, että suojamuuri on vahva...
Kiitokset teille, nikki jos vielä jaksaa jatkaa tai joku muu.
Blogeissakin nähdään