Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Vetovoiman lait??"  (Luettu 26964 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #30 : 05.06.2012 14:58:24 »

joskus hamassa tulevaisuudessa näkyvän maailmabkaikkeuden jäännökset tulevat törmäämään johonkin tiheään ja massiiviseen tihentymään johon siirrämme liikkeemme jaylläpidämme omalta osaltamme ulkoista painetta sitä kohti. Vauhtimme hidastuu ja kun meissä nyt oleva asia pysähtyy, se syrjäyttää/tyntää sinne aikaisemmin tyäntyneen asian ja siellä tiheään puristuneen asian pois päin kyseisen tiheän ja massiivisen tihentymän keskustasta ja näin ikuisen asian kierrätys jatkuu ja jatkuu. Ps. Minulla on kova sisäinen paine työntää tätä totuutta teille, mutta ilmeisesti ole etuajassa ajatuksieni kanssa. Siitä saa hurjan elämyksen, you know!


Näin se on, hyvä vetää puoleensa...oivaltanu tuon jo aikaa sitten.. Wink    Cheesy  smitten
tallennettu
Ikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Kokonaisliikemäärä on ikuisesti vakio


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 05.06.2012 22:00:35 »

by the way. Olen syntynyt 21.12.1966 klo 04.10. Olinko nuorempana kauris?
tallennettu

Ikuisen asian Kokonaisliikemäärä on vakio
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #32 : 20.06.2012 16:26:12 »

On ollut niin aurinkoleijonaa, skorpparia, neitsyt yms. Mutta nousevamerkki näyttää olevan oleellisempi, sillä itse kun nousuvaaka niin nousuvaakoihin myös tunnen vetoa ja ne minuun. Skorppari oli tosin nousuoinas, minä taas aurinkomerkiltäni oinas.
Sitten on nämä kalattyypit, niitä on ihan pilvin pimein pyörimässä ympärillä aina, eikä mua yhtään nappaa, kaverina toimii kyllä  Cheesy
tallennettu
Ikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Kokonaisliikemäärä on ikuisesti vakio


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 25.06.2012 11:49:10 »

joskus hamassa tulevaisuudessa näkyvän maailmabkaikkeuden jäännökset tulevat törmäämään johonkin tiheään ja massiiviseen tihentymään johon siirrämme liikkeemme jaylläpidämme omalta osaltamme ulkoista painetta sitä kohti. Vauhtimme hidastuu ja kun meissä nyt oleva asia pysähtyy, se syrjäyttää/tyntää sinne aikaisemmin tyäntyneen asian ja siellä tiheään puristuneen asian pois päin kyseisen tiheän ja massiivisen tihentymän keskustasta ja näin ikuisen asian kierrätys jatkuu ja jatkuu. Ps. Minulla on kova sisäinen paine työntää tätä totuutta teille, mutta ilmeisesti ole etuajassa ajatuksieni kanssa. Siitä saa hurjan elämyksen, you know!


Näin se on, hyvä vetää puoleensa...oivaltanu tuon jo aikaa sitten.. Wink    Cheesy  smitten

Ei se hyvä vedä puoleensa. Hyvä ei työnnä sinua pois päin ja kaikki paha työntä sinua kohti hyvää. tai ainakin niin että sinua kiinnostava asia ei työnnä sinua pois päin itsestänsä ja kaikki se mikä ei kiinnosta sinua, työntää sinua kohti sitä mikä sinua kiinnostaa?

 smitten
tallennettu

Ikuisen asian Kokonaisliikemäärä on vakio
unelmassa
Vieras
« Vastaus #34 : 25.06.2012 11:59:59 »

joskus hamassa tulevaisuudessa näkyvän maailmabkaikkeuden jäännökset tulevat törmäämään johonkin tiheään ja massiiviseen tihentymään johon siirrämme liikkeemme jaylläpidämme omalta osaltamme ulkoista painetta sitä kohti. Vauhtimme hidastuu ja kun meissä nyt oleva asia pysähtyy, se syrjäyttää/tyntää sinne aikaisemmin tyäntyneen asian ja siellä tiheään puristuneen asian pois päin kyseisen tiheän ja massiivisen tihentymän keskustasta ja näin ikuisen asian kierrätys jatkuu ja jatkuu. Ps. Minulla on kova sisäinen paine työntää tätä totuutta teille, mutta ilmeisesti ole etuajassa ajatuksieni kanssa. Siitä saa hurjan elämyksen, you know!


Näin se on, hyvä vetää puoleensa...oivaltanu tuon jo aikaa sitten.. Wink    Cheesy  smitten

Ei se hyvä vedä puoleensa. Hyvä ei työnnä sinua pois päin ja kaikki paha työntä sinua kohti hyvää. tai ainakin niin että sinua kiinnostava asia ei työnnä sinua pois päin itsestänsä ja kaikki se mikä ei kiinnosta sinua, työntää sinua kohti sitä mikä sinua kiinnostaa?

 smitten

Olokoon sit niin ..soppii se mulle..ki.. smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: