No suhteeni ovat olleet
(joka oli enemmän seksuaalista vetoa, ensirakkaus) sitten
ja sydämeni vei täysin
. Nuoruuden ihastuksia on myös olleet kaksi härkää!
Itsehän oon kovin vesipainotteinen, joten kaipaan minua tasapainottamaan maata/tulta. Jouskarissa on ihanaa sen muuttuva tulisuus. Vähän kuin veden ja tulen yhdistelmä.
Ja vielä maa siellä tunteissa, ah kuinka hyvin tasapainottaa omaa
joka hakee sitä balanssia .. perusvetisenä kalana ja kuitenkin nousujouskarina, kaikki natsaa paremmin kuin hyvin.
Leijonassa aikanaa viehätti se johtajuus/miehekkyys. Mut se tosiaan, oli enemmänkin seksuaalista hurjaa vetovoimaa se suhde. Uskon myös, että hänellä oli vesipainotusta jossain, koska kosketti minua. Ehkäpä rapumaisuutta oli hänessä.
Ja nyt kun mietin, viehätti hänessä se Itseluottamus! Se loistelias hymy ja elämänilo ja pärjäämisen asenne joka huokui. Itseluottamus joka minulta itseltäni silloin puuttui, ja ja jonka kanssa olen paljon tehnyt töitä ja yhä se on aika ajoin hukassa..
Siis tasapainotusta varmaan alitajuisesti hain.
Nuorempana minua veti herkkä rapu puoleen, näennäisen samankaltaisuuden vuoksi.Ystävällisyys, herkkyys, kilttiys, hoiva..
Mutta sitten, huomaan nyt, että se ravun kuori teki liian suuren kuilun. Ja siinä ei ollut sitä tulta/maata jota tarvitsen tasapainottamaan minua.
Nykyään ravut ovat lähinnä ärsyttäviä. Luulen, että siinä on joku juttu, jota en oo keksinyt vielä ihan, että miksi. Ehkäpä se on se, kun minä uin niin syvissä vesissä, ja haluan jakaa sisimpäni ja ennenkaikkea tutkia (
) sitä, ja kun ravun kuori kestää varmaan vuosia taputella rakkaudella auki.. Nuorena olin vielä semmoinen että halusin "pelastaa" kumppanin (ravun) tavallaan, olla se ojasta nostaja. Mutta ei, en enää. Enkä sillä tavalla, ravun kanssa ei vaan toimi käytännössä.
on niin ennakkoluuloton ja rajojaan rikki polkeva totuuden etsijä vikkeläjalka, että se iskee. Siinä on molemmilla annettavaa ja saatavaa.
Minulla on suhteelle annettavana syvällisempää näkemystä ja kokemusta, monimutkaisia ajatuskuvioita ja tunnejuttuja, intuitiota, herkkyyttä.. tupla-jouskarin
mua palauttaa todella ihanasti maan pinnalle ja tuo järkeä ja logiikkaa, kestävyyttä, varmuutta mun
epävarmuuteen..
ja härän lämmintunteisuus, hellyys, ystävällisyys, todella kolahtaa ja on sitten se meidät yhdistävä tekijä tunnetasolla. Että on sekä samankaltaisuutta, että päinvastaisuutta/tasapainoa.
Yksi kaveri on
ja äidilläni paljon planeettoja vesimiehessä, kuten esikoisellakin.
Ja joku siinä veskarimaisuudessa mua ihastuttaa!
Ja ymmärrän sitä veskarin olemusta niin täysillä ja vähän ihailenkin. Se on se vallaton luovuus ja kekseliäisyys, sosiaalisuus ja erilaisuus, Eloisuus.
Onhan kuu vaakani sosiaalinen.. ja aurinko kalat siihen sekoitettuna, on niissä vesimiehen piirteitä, samankaltaista outolintuisuutta ja erikoisuutta, tunnerikkautta ja sitten semmoista uhrautuvuutta.. ja ne vikkälät liikeet, niissä on sitä jotaki.
Ja itsenäisyyttä! Sitä ihailen erityisesti. Onhan itselläni
.
Tässä puhuttiin lähinnä aurinkomerkeistä, mutta enhän minä kalana taas voinut pysyä niin totaalisen pinnalla, suokaatten se minulle anteeksi..
(ja sitten vielä pyytelee anteeksi, mä oon kyllä niin
)