Jatketaas täällä... Kun jäin tässä miettimään (taas kerran), mitkä on ne vetovoiman lait, jotka aikanaan sitoivat mut ja miehekkeen yhteen
Laitoin muuten Astro.comista meidän aspektitaulukot vilkaistavaksi - se synastriakartta on turhan hankalalukuinen ja siitä ei näe asteita. Tosin tästä ei näe planeettojen asettumista huoneisiin.
Meillä on synastriassa erittäin vahvasti aspektoitunut
. Vetovoima jo heti alussa oli ihan käsin kosketeltavissa, sähköistä ja kuulemma näkyikin päälle päin
Molemmilla meillä on vieläpä Uranus omalla kartalla suht vahvasti esillä: mulla paljon tavaraa 11. huoneessa, sekä
,
ja
. Miehellä
,
puolineliö
,
ja
. Kaksi oman tiensä kulkijaa siis löysivät toisensa ja jatkavat omalaatuista matkaansa yhdessä?
Voin sanoa, että miehen hiukan omalaatuinen persoona ja se, että hän erottui muusta laumasta ja oli oikein ylpeästi oma, erikoinen itsensä, teki pysyvän vaikutuksen
Mä olen aina ollut heikkona Veskari-miehiin, heissä se säkenöivä äly sekä tietty saavuttamattomuus on ihqua
Synastriassa meillä Uranus on aspektoitunut (minä edellä, mies perässä):
,
,
,
,
,
- eli voi kyllä, meillä juurikin arvostetaan sitä omalaatuisuutta!!!
Joku voisi sanoa, että Uranus synastriassa on tuhoisa tietyn kapinallisuutensa ja sen vuoksi, koska Uranus voi olla nopea käänteissään. Mutta Vesimieshän hallitsee Uranusta ja Uranus on kuitenkin kiinteän merkin hallitsema planeetta. Meillä tuon voi tulkita siten, että suhde voi hyvin, kun kummallakin on riittävästi omaa tilaa sekä vapautta ilmaista itseään rajoituksetta. Rajojen kunnioitusta.
Tämä Uranus-pari pohtii häitäkin, kihlat on jo vaihdettu. Kotia hoidetaan ja kotona viihdytään - kuitenkin välillä pitää olla myös omaa tilaa ja pitää päästä välillä arkea pakoon ja virkistäytymään toisaalle. Yhteiset aktiviteetit ja tietty liikkeessä pysyminen on tärkeää.
Meidän synastriakartta on erittäin jännitteinen, paljon energiaa - ja sen tuntee. Mutta energiahan ei ole pahasta, vaan se on voima, joka pitää elossa ja saa asiat tapahtumaan
Meidän kartta ei ehkä ole sellaiselle sopivaa katseltavaa, joka etsii hellää ja söpöä rakkautta. Ehei! Enemmänkin alkukantainen, voimakas, väärin käytettynä tuhoisakin. Mun planeetat ovat läjäytyneet miehen 4. huoneeseen ja miehen planeetat ovat vähän hajallaan, mutta voimakkaimmat ovat mun 8. huoneessa. Vesienergiaa, tulisia tunteita!
Muita voimakkaita aspekteja synastriassa ovat (minä edellä, mies perässä)
,
,
,
,
,
,
jne.
Huhhuh, ketä heikottaa jo tämän katselu
Näillä energioilla ei voi olettaa, että suhde olisi aina helppo - vielä kaksi jääräpäätä, niin avot
Jännitteitä tulee ja riitojakin melko helposti. Onneksi meillä kuitenkin oikeudenmukaisuus ja rehellisyys menee edelle, ja kyllä me selvitetään asiat aina jälkikäteen, kunhan pahimmat höyryt on päästelty ulos. Ja pyydetään anteeksi. Sekä pyritään keskustelemaan suhteen tilasta aina aika ajoin, mikä osaltaan ratkaisee ja ehkä myös ennaltaehkäisee jännitteiden syntymistä. Helliä hetkiä ja nautiskelua on meillä myös paljon ja melkein joka ilta tulee nukahdettua sylikkäin - ja yksin ei enää osaa nukkua