Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Vetovoiman lait??"  (Luettu 26954 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #15 : 02.06.2011 14:42:05 »

Jatketaas täällä... Kun jäin tässä miettimään (taas kerran), mitkä on ne vetovoiman lait, jotka aikanaan sitoivat mut ja miehekkeen yhteen Huh

Laitoin muuten Astro.comista meidän aspektitaulukot vilkaistavaksi - se synastriakartta on turhan hankalalukuinen ja siitä ei näe asteita. Tosin tästä ei näe planeettojen asettumista huoneisiin.

Meillä on synastriassa erittäin vahvasti aspektoitunut  uranus . Vetovoima jo heti alussa oli ihan käsin kosketeltavissa, sähköistä ja kuulemma näkyikin päälle päin Grin  Molemmilla meillä on vieläpä Uranus omalla kartalla suht vahvasti esillä: mulla paljon tavaraa 11. huoneessa, sekä  aurinko aspect_con uranuskuu aspect_tri uranus ja  uranus aspect_con keskitaivas . Miehellä  kuu vesimiesaurinko puolineliö  uranuskuu aspect_sex uranus ja  askendentti aspect_squ uranus . Kaksi oman tiensä kulkijaa siis löysivät toisensa ja jatkavat omalaatuista matkaansa yhdessä?

Voin sanoa, että miehen hiukan omalaatuinen persoona ja se, että hän erottui muusta laumasta ja oli oikein ylpeästi oma, erikoinen itsensä, teki pysyvän vaikutuksen smitten  Mä olen aina ollut heikkona Veskari-miehiin, heissä se säkenöivä äly sekä tietty saavuttamattomuus on ihqua Cheesy

Synastriassa meillä Uranus on aspektoitunut (minä edellä, mies perässä):  aurinko aspect_con uranuskuu aspect_tri uranusmerkurius aspect_con uranusvenus aspect_con uranusuranus aspect_sex venusuranus aspect_squ askendentti - eli voi kyllä, meillä juurikin arvostetaan sitä omalaatuisuutta!!! Cheesy

Joku voisi sanoa, että Uranus synastriassa on tuhoisa tietyn kapinallisuutensa ja sen vuoksi, koska Uranus voi olla nopea käänteissään. Mutta Vesimieshän hallitsee Uranusta ja Uranus on kuitenkin kiinteän merkin hallitsema planeetta. Meillä tuon voi tulkita siten, että suhde voi hyvin, kun kummallakin on riittävästi omaa tilaa sekä vapautta ilmaista itseään rajoituksetta. Rajojen kunnioitusta.

Tämä Uranus-pari pohtii häitäkin, kihlat on jo vaihdettu. Kotia hoidetaan ja kotona viihdytään - kuitenkin välillä pitää olla myös omaa tilaa ja pitää päästä välillä arkea pakoon ja virkistäytymään toisaalle. Yhteiset aktiviteetit ja tietty liikkeessä pysyminen on tärkeää.

Meidän synastriakartta on erittäin jännitteinen, paljon energiaa - ja sen tuntee. Mutta energiahan ei ole pahasta, vaan se on voima, joka pitää elossa ja saa asiat tapahtumaan Smiley  Meidän kartta ei ehkä ole sellaiselle sopivaa katseltavaa, joka etsii hellää ja söpöä rakkautta. Ehei! Enemmänkin alkukantainen, voimakas, väärin käytettynä tuhoisakin. Mun planeetat ovat läjäytyneet miehen 4. huoneeseen ja miehen planeetat ovat vähän hajallaan, mutta voimakkaimmat ovat mun 8. huoneessa. Vesienergiaa, tulisia tunteita!

Muita voimakkaita aspekteja synastriassa ovat (minä edellä, mies perässä)  venus aspect_squ marsmars aspect_squ aurinkopluto aspect_con aurinkokuu aspect_squ plutokuu aspect_opp kuumars aspect_squ plutokuu aspect_squ merkurius jne.

Huhhuh, ketä heikottaa jo tämän katselu buck2

Näillä energioilla ei voi olettaa, että suhde olisi aina helppo - vielä kaksi jääräpäätä, niin avot buck2  Jännitteitä tulee ja riitojakin melko helposti. Onneksi meillä kuitenkin oikeudenmukaisuus ja rehellisyys menee edelle, ja kyllä me selvitetään asiat aina jälkikäteen, kunhan pahimmat höyryt on päästelty ulos. Ja pyydetään anteeksi. Sekä pyritään keskustelemaan suhteen tilasta aina aika ajoin, mikä osaltaan ratkaisee ja ehkä myös ennaltaehkäisee jännitteiden syntymistä. Helliä hetkiä ja nautiskelua on meillä myös paljon ja melkein joka ilta tulee nukahdettua sylikkäin - ja yksin ei enää osaa nukkua Cry
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #16 : 04.06.2011 20:09:22 »

Miten teillä on näkynyt toi  kuu aspect_opp kuu? Kiinnostais ihan itteäni varten toi, että onko kovin hankala. Cheesy
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #17 : 05.06.2011 16:33:33 »

Miten teillä on näkynyt toi  kuu aspect_opp kuu? Kiinnostais ihan itteäni varten toi, että onko kovin hankala. Cheesy

Meillä on tosiaan ihan asteentarkka tuo  kuu aspect_opp kuu , mä olen Kuu-Leijona ja mies Kuu-Vesimies (ja juuri sanoin, että Vesimiehissä on Sitä Jotain! Cheesy ). Sanoisin, että aspektina merkittävä ja yksi tekijä, joka vetää puoleensa. Vaikutus ei muuten ole loppupeleissä niin paha, mitä voisi olettaa Smiley  Oppimista kyllä vaatii jonkin verran ja toisen erilaisuuden kunnioittamista.

Tunnepuolella on tosiaan välillä vähän epäsynkkaa. Jos mä olen kauheasti halituulella (Kuu-Leijona vaatii huomiota ja rakkautta - ja PALJON! Cheesy ), miestä ei kiinnosta. Sitten, kun mä olen etäisellä tuulella, niin johan mies on tuossa kyljessä kerjäämässä huomiota (Kuu-Vesimies kun ei tykkää perässä roikkujista ja "sotkuisista" tunneasioista) - ja mua ei taas halittelu kiinnosta Grin  Tämä taitaa olla se merkittävin ero, juurikin tuo tunnehomma.

Vastakkaiset kuumerkit tuovat myös persoonaan oman mausteensa: Mä olen meistä ehdottomasti räiskyvämpi persoonana ja näytän tunteet hyvin avoimesti, oltiin kotosalla tai sitten keskellä ihmisjoukkoa. Ehdottomasti enempi tunnepersoona. Mies on älykkötyyppinen, kiinnostunut lähestulkoon kaikesta, nopeaoppinen, tunteissaan hillitty ja hallittu, ei koskaan ala tuulettamaan fiiliksiään julkisilla paikoilla, ja kotonakin vaaditaan paljon ennenkuin ukko räjähtää.

Mutta meillä ainakin toimii, kunhan mä annan miehelle riittävästi tilaa, enkä kyhnytä koko aikaa, ja mies edes joskus muistaa rapsuttaa omaa kotikisuaan smitten  Olemme kuitenkin ajan kanssa ehkä hiukan kasvaneet kohti toistemme Kuumerkkejä: nykyään mä osaan arvostaa myös omaa vapautta enemmän ja miehestä on taas kasvanut läheisyyskaipuisempi Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #18 : 21.09.2011 00:01:36 »

Se on se - ah niin ihana - polaarimerkki  rapu , jolla on  kuu joko ilma- tai tulipainotteinen. Yleensä  askendentti on ollut ilma (  vaaka ).

Huone 12, jossa  rapu sijaitsee kartallani, on aivan tyhjä, asteroidien paikkoja en nyt muista. Ja  juno kin sijaitsee  kalat -merkissä seitsemännessä huoneessa.

Mikä ihme siinä on...? Kemia vaan toimii ja vetää puoleensa magneetin tavoin.  idiot2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #19 : 29.09.2011 15:07:10 »

Ihastuin herkästi härkä-, kaksos- ja vaakamiehiin. Kaikilla on selvä yhteys syntymäkarttaani, olen nousuhärkä, kuu kaksosessa ja venus vaa'assa.
Minuun sen sijaan ovat ihastuneet rapumiehet, jotka ovat mielestäni olleet vähän avuttomia ja aloitekyvyttömiä.
Nykyään majailen saman katon alla härkämiehen kanssa, joka on noususkorpioni.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
injuredgrass
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 13.05.2012 19:19:17 »

Itseeni taitavat ihastua herkästi rapu ja kalat. Itsessäni kun  kuu kalat ja  keskitaivas rapu, niin voi olla että vetää puoleensa sen vuoksi.
Yleensä myös härät on tupanneet tykätä.

Itse taas tunnen älyttömän valtaista vetovoimaa skorpioneihin. Ainakin kolme tällaista tapausta on ollut, joista yhdeltä en saanut mitään
vastakaikua, yhdeltä vähän ja yhdeltä vähän enemmän, mutta tuntuu, etten silti tarpeeksi. Tuo tunne skorppareita kohtaan
on sellainen, ettei mikään tahtoisi riittää; haluan kaiken! Argh, tälläkin hetkellä on tuollainen tilanne, tuo viimeiseksi listattu. Tyyppi itse suhtautuu vaihtelevan viileästi, välillä intohimoisesti minuun. Itsellä on jatkuva intohimo ja palo häneen, enkä jaksaisi odottaa taas seuraavaa kertaa kun näen hänet...  smitten
Hänellä on  kuu rapu keskitaivas harka jotka varmaan aiheuttavat sen, että hän (kai?) pitää minusta, mutta voi olla että hänen  aurinko skorpioni ja  askendentti neitsyt pistävät vastaan.

...mulla ei pistä vastaan mikään, huhhuh.  buck2
tallennettu

"Se on käsiesi liikkeissä,
se on taivaankannen valoissa,
se on päivällä ja yöllä ja aina.
Se on täällä, se on muualla
se ei puhu, ei voi vastata
olen ymmärtänyt tämän
sen valossa"
- CMX : Aura

aurinko leijona
kuu kalat
keskitaivas rapu
Hallitsevana merkkinä skorpioni
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371


Säh!


Profiili
« Vastaus #21 : 14.05.2012 22:19:50 »

Nyt kun funtsin näitä, niin olen huomannut viehättyneeni paljon ilmamerkeistä, joistakin tulipiirteistä (lähinnä oinas) ja maamerkeistä Kauriista ja Neitsyestä. Vesimerkit ovat vähän nou-nou, vaikka joku Plutoninen miehessä kiehtoo myös. Mutta jos on paljon Skorpionia kartalla, ei sekään ole hyvä. Nämä tekijät voivat siis olla missä vaan kartalla, ei pelkästään aurinkomerkkejä, ja riippuu myös missä kohdalla merkki on, onko se hyvä vai huono tekijä. Tai ehkä on helpompi puhua planeetoista, tai merkit ja planeetat-yhdistelmistä.

Tosi kivat:  merkurius, pluto,  uranus,  vesimies,  kaksoset,  oinas,  neitsyt,  kauris
Turn-off:  harka,  rapu,  kuu, usein myös  leijona
« Viimeksi muokattu: 14.05.2012 22:23:32 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Kaksospimu;)
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #22 : 01.06.2012 10:54:13 »

Itse olen aina jälkeenpäin katsonut ihastusteni horoskooppeja ja härkiä ovat olleet kaikki! Cheesy Ihme homma. Ihastun heissä varmasti siihen rauhallisuuteen ja siihen että ovat niin "turvallisia". Ovat hyvännäkösiäki ollu kaikki:) Nykyinenkin sattuu härkä olemaan Wink tasoittaa kivasti tätä kaksosta !
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #23 : 01.06.2012 16:31:26 »

No olenhan tuota huomannut kaikenmoista  Smiley
Leijona!  knuppel2 smitten buck2 :Smiley ja molemmin päin, minä heitä, he minua. 
Olen Aurinko, merkkari  vesimies ja vtx  leijona
Mutta Leijonat viehättävätminua.

 kaksoset joita myös vedän puoleeni, taas kammottavat. Olen nousujouskari. Tulen helposti heidän kanssaan juttuun, mutta siinä se sitten onkin, ei pintaa syvemmälle, kiitos  Tongue Erityisesti  kuu kaksoset saa karvat pystyyn. Ehkä tämä kertoo, että vielä on jotain asioita heiltä oppimatta  buck2

Ja sitten on  kauris
Ihmettelin tätä, kunnes hoksin, että kauriini ovat tiettyyn aikaan syntyneitä, jolloinka heidän aurinkonsa istahtaa näpäkästi minun Lilith/Ceres yhtymälleni. Ja juu, olen hakenut tiettyyn elämäntilanteeseen sitä tietynmoista tunteettomuutta, ja varmasti myöskin laskusolmu kauriissa vaikuttaa.

Ja  neitsyt
Tätä ihmettelin kauan, sillä elämässäni on paljon tärkeitä neitsyitä, mutta vetovoiman täytyy tulla siitä että minulla on vahva Neptunus kartalla, josta johtuin neitsyitä velloo elämässäni.

Joo, ja jouskarivaikutteisia ihmisiä on tullut paljon vastaan.
tallennettu
Ikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Kokonaisliikemäärä on ikuisesti vakio


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 03.06.2012 13:44:14 »

Vetääköhän edes kukaan ihminen puoleensa vai onko kyse vain sanasta jota on helpompi käyttää?

Eihän esim. hyvä musiikki välttämättä vedä puoleensa. Kysehän voisi olla siitä että ikävämmät äänet saattavat työntää sinut sinne mistä kuuluu mukavampaa ääntä.

Eli olisiko sittenkin niin päin että joissakin ihmisissä ei ole mitään mikä työntää pois päin heistä ja kun joissakin on vähän tai paljonkin jotakin joka työntää heistä pois päin, niin silloin  työnnyt niitä ihmisiä kohti jotka eivät työnnä sinua itsestään pois päin.

Jos jossakin on mukava tuoksu ja pois päin tuolta alueelta työntyessäsi, kohtaa aina vain pahempaa hajua, niin voisi ajatelle että paha haju työntää sinut sinne missä tuoksuu hyvälle jne,

sama kaikkien aistien kohdalla.

Jollakin alueella saisit miellyttävää koskettelua ja siitä pois päin mentäessä sinuun kohdistuisi ikävää tönimistä, niin etkö työntyisi sinne missä sinua kosketaan mielyttävällä tavalla?

Jossakin kaikki olisi kaunista ja maistuisi hyvälle. Työntyessäsi pois päin tuolta alueelta sinä kohtaisit pahan makuista ruokaa ja kaikki muuttuisi rumaksi, niin etkä silloin työntyisi rumuuden ja pahan makuisen ruuan takia sinne missä on kaunista ja hyvän makuista ruokaa.

Ehkäpä mikään ei vedä puoleensa?

Ehkäpä työnnymme sinne missä koemme mukavammin asioita?

.
tallennettu

Ikuisen asian Kokonaisliikemäärä on vakio
unelmassa
Vieras
« Vastaus #25 : 03.06.2012 15:17:24 »

Vetääköhän edes kukaan ihminen puoleensa vai onko kyse vain sanasta jota on helpompi käyttää?

Eihän esim. hyvä musiikki välttämättä vedä puoleensa. Kysehän voisi olla siitä että ikävämmät äänet saattavat työntää sinut sinne mistä kuuluu mukavampaa ääntä.

Eli olisiko sittenkin niin päin että joissakin ihmisissä ei ole mitään mikä työntää pois päin heistä ja kun joissakin on vähän tai paljonkin jotakin joka työntää heistä pois päin, niin silloin  työnnyt niitä ihmisiä kohti jotka eivät työnnä sinua itsestään pois päin.

Jos jossakin on mukava tuoksu ja pois päin tuolta alueelta työntyessäsi, kohtaa aina vain pahempaa hajua, niin voisi ajatelle että paha haju työntää sinut sinne missä tuoksuu hyvälle jne,

sama kaikkien aistien kohdalla.

Jollakin alueella saisit miellyttävää koskettelua ja siitä pois päin mentäessä sinuun kohdistuisi ikävää tönimistä, niin etkö työntyisi sinne missä sinua kosketaan mielyttävällä tavalla?

Jossakin kaikki olisi kaunista ja maistuisi hyvälle. Työntyessäsi pois päin tuolta alueelta sinä kohtaisit pahan makuista ruokaa ja kaikki muuttuisi rumaksi, niin etkä silloin työntyisi rumuuden ja pahan makuisen ruuan takia sinne missä on kaunista ja hyvän makuista ruokaa.

Ehkäpä mikään ei vedä puoleensa?

Ehkäpä työnnymme sinne missä koemme mukavammin asioita?

.




Hyvin oivallettu   :Smiley          smitten       smitten
tallennettu
Ikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Kokonaisliikemäärä on ikuisesti vakio


Profiili WWW
« Vastaus #26 : 04.06.2012 17:07:04 »

Kiitos. Jos mitä tahansa asiaa tarkastelee syvällisemmin, niin löytää aina työntymisen jostakin suunnasta jonnekin suuntaan. Fysiikan kaiken teoriaa ei ole saatu kehitettyä koska fyysikot edelleenkin uskovat vetävän voiman olemassa oloon, vaikka eivät vieläkään ole kyenneet selittämään miten vetvä voima syntyy, toimii ja välittyy. Oikeasti avaruus ei laajene. Avaruudessa joka on ei yhtään mitään, työntyy laajenevia tihentymiä tietystä suunnasta tiettyyn suuntaan, niin että laajenevat tihentymät kierrättävät koko ajan itsessään olevaa asiaa, niin että niissä oleva asia vaihtuu ajan kanssa kokonaan ja koko ajan ne saman aikaisesti laajenevat ja työntävät toinen toisiansa koko ajan nopeampaan ja nopeampaan liikkeeseen. No, tämä ei ihmisiä juurikaan kiinnosta, mutta www.onesimpleprinciple.com mallin avulla meillä olisi mahdollisuus todistaa itse itsellemme että olemme ikuinen yksi joka kokee kaiken. Mutta ehkäpä suurin osa me hänestä ei vielä halua ymmärtää totuutta itsestämme ja siihen minunkin erillisenä kuolevaisena on silloin tyytyminen?  smitten
tallennettu

Ikuisen asian Kokonaisliikemäärä on vakio
Ikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Kokonaisliikemäärä on ikuisesti vakio


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 04.06.2012 23:27:07 »

joskus hamassa tulevaisuudessa näkyvän maailmabkaikkeuden jäännökset tulevat törmäämään johonkin tiheään ja massiiviseen tihentymään johon siirrämme liikkeemme jaylläpidämme omalta osaltamme ulkoista painetta sitä kohti. Vauhtimme hidastuu ja kun meissä nyt oleva asia pysähtyy, se syrjäyttää/tyntää sinne aikaisemmin tyäntyneen asian ja siellä tiheään puristuneen asian pois päin kyseisen tiheän ja massiivisen tihentymän keskustasta ja näin ikuisen asian kierrätys jatkuu ja jatkuu. Ps. Minulla on kova sisäinen paine työntää tätä totuutta teille, mutta ilmeisesti ole etuajassa ajatuksieni kanssa. Siitä saa hurjan elämyksen, you know!
tallennettu

Ikuisen asian Kokonaisliikemäärä on vakio
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #28 : 05.06.2012 14:17:56 »

Hauska keskustely. Itse tunnen eniten vetoa kauriisiin. Suurimmat ihastukset ovat olleet kauriita ja niitä tuntuu tuppaavan kyllä elämääni muita merkkejä enemmän. Itse olen  aurinko kalat ja askendentti vesimies kuu neitsyt. Mutta mulla on 11.huoneessa mars,neptunus,saturnus ja uranus kauriissa. Se ehkä selittää tätä kauris-vetovoimaa. Ja suurimmaksi osaksi ovat aina olleet minua vähintään viisi vuotta vanhempia.
 vaaka on toinen merkki, mihin olen tuntenut suurta seksuaalista vetoa, vaikk minulla ei ole yhtään mitään kartallani vaa'assa. ei myöskään aspekteja yms.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #29 : 05.06.2012 14:57:26 »

Jos puhutaan eroottisesta vetovoimasta, niin tunnen vetoa eniten tuli- ja ilmamerkkeihin. Ei minulla ole mitään maa- ja vesielementin edustajia kohtaankaan, seurustelenhan nykyään Neitsyen kanssa, mutta harvinaista on, että ihastuisin esim. Härkään enkä ole koskaan tuntenut mitään vetoa vesimerkkehin. Ystävinä on kuitenkin paljon Kaloja ja Skorpioneja.

Itselläni on siis Kaksos-Aurinko, Härkä-Kuu ja Rapu-nousu.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: