Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitäköhän tämä meinaa?  (Luettu 6922 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Alene
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 14.02.2011 13:28:43 »

Planeetta  pituusaste      Huoneen sijainti 
Aurinko 14 Gem 18' 14"           8
Kuu 24 Ari 18' 37"                  6
Merkurius 21 Gem 56' 25" R      8
Venus 29 Can 06' 39"              9
Mars 11 Ari 23' 24"                 6
Jupiter 17 Ari 35' 33"               6
Saturnus 17 Can 29' 36"          9
Uranus 28 Lib 46' 33" R           1
Neptunus 10 Sag 18' 54" R      2
Pluto 06 Lib 31' 03" R            11
Kheiron 26 Ari 48' 37"            6
Lilith 13 Pis 27' 36"                4
Noususolmu 00 Sag 54' 25"       2
Onnen piste 07 Vir 49' 29"      10
Vertex 29 Tau 42' 44"             8

Huone  Pituusaste     
Nouseva  27 Lib 49' 05"   
Huone 2 23 Sco 12' 41"   
Huone 3 28 Sag 42' 19"   
Huone 4 13 Aqu 26' 09"   
Huone 5 17 Pis 51' 08"   
Huone 6 11 Ari 21' 01"   
Huone 7 27 Ari 49' 05"   
Huone 8 23 Tau 12' 41"   
Huone 9 28 Gem 42' 19"   
Keskitaivas  13 Leo 26' 09"   
Huone 11 17 Vir 51' 08"   
Huone 12 11 Lib 21' 01"   

Minä en ymmärrä tästä mittää mutta jos joku olisi viisaampi näissä asioissa
Sitten oli vielä erikoiskuvioita: Stellium, Mystinen suorakaide, T-Risti ja mahdollisuuksien kolmio.

Siinä minun syntymäkarttaa, kertooko tämä minusta mitään  Smiley

Rakkaudella Alene  smitten
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1 : 14.02.2011 14:19:45 »

Pistätkö kartan näkyville, on helpompi tulkita.  Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa!  smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Alene
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 14.02.2011 14:31:31 »

Katsotaan jos onnistun  Smiley

Pitäsi tulla siis liitteenä... Oon ihan uuno tän koneen kanssa  Grin

Kiitos  smitten smitten

Rakkaudella Alene
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 14.02.2011 15:21:29 »

Mielenkiintoinen kartta  Cool

Eniten pistää silmään Uranus ihan asc:n tuntumassa ja polarisoituneisuus 1.huoneen ja 6./7. huoneen välillä.

Tulee mieleen, että mahdatkohan olla jollain tapaa massasta erottuva ja originelli ja aivan tietoisesti mietitkin muille antamaa vaikutelmaa? Uranus oppositiossa kuuhun tuo arvaamattomuutta ja äkisti vaihtuvia tunteita, ehkä myös tasapainottelet vaihtelevalla menestyksellä itsesi toteuttamisen ja muiden miellyttämisen/läheisyysasioiden kanssa?

nyt pitää juosta bussiin joten en ehdi sen pidempiä tarinoida!
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #4 : 14.02.2011 15:23:17 »

Mulla pisti ensiksi silmään voimakas Oinaspainotus; siellä on  kuu  jupiter ja ennenkaikkea  mars omassa merkissään.  Oinaspässi olet!   Grin  Huomaa muuten, että Kuu ja vielä Chironkin ovat 6. huoneessa, vaikka näyttävätkin olevan 7:ssä.  Oinaan merkkihän loppuu ennen 7. huoneen kärkeä.

Aurinko vilkkaassa Kaksosten merkissä kertoo, että olet vilkas, puhelias, aina tulossa ja menossa.  Auringon huonesijainti kertoo, että et silti hölötä välttämättä omia asioitasi, vaan tietty salaperäisyys täytyy säilyttää.

Nousumerkkisi on hienostunut Vaaka, mutta Uranus siinä ihan hollilla kertoo, että et silti ole mikään laumasielu.  Haluat ehkä tehdä asioita eri lailla kuin muut, tai sitten haluat hätkähdyttää ulkoisella olemuksellasi?

Tässä äkkiseltään katsottuna nuo kolme tärkeintä tekijää kartallasi.  Ehkä joku muu haluaa jatkaa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Alene
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 14.02.2011 17:08:57 »

Kiitos paljon  Smiley

Kyllähän noista löytyi juuri sitä minua itseäni. En todellakaan ole mikään laumasielu vaan tunnen itseni monesti yksinäiseksi vaikka en olisikaan yksin. En ole vielä tavannut saman henkistä ihmistä kun minä olen. Tuuliviirinä tunteet leiskuu minulla ja suutun nopeasti mutta lepyn ihan yhtä nopeasti  Grin Muuten olen ihan tavallisen näköinen enkä juurikaan erotu massasta mutta ehkä se sitten onse minun ajatusmaailma joka on erilainen. Tuntuu ainakin siltä ettei aivot saa koskaan levätä kun ajatukset menee kun hyrrä päässä ja monta ajatusta kerralla.... pohdin ja pohdin ja pohdin...  crazy2
Täytyisi varmaan oppia stoppaamaan ajatukset välillä.

Todella mielenkiintoista tämä homma on.
Tuo Oinas valtainen juttu on hauska koska minun 2 edellistä poikaystävää olivat oinaita ja nykyinen aviomies on myös oinas... Taidan vetää puoleeni sitten tuota oinas merkkiä  Grin Samanlaisia pässinpäitä kun minä  Grin 2funny
Kertokaa toki lisää minulle tästä syntymäkartasta jos tulee mieleen jotakin  Grin
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #6 : 14.02.2011 17:13:35 »

Tuo Oinas valtainen juttu on hauska koska minun 2 edellistä poikaystävää olivat oinaita ja nykyinen aviomies on myös oinas... Taidan vetää puoleeni sitten tuota oinas merkkiä  Grin Samanlaisia pässinpäitä kun minä  Grin 2funny

Jep.  Grin DC myös Oinaassa, se on se ihmissuhdepiste, minä ja muut.  Näin se homma menee.
tallennettu

Alene
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 14.02.2011 17:31:06 »

Aika hauska homma  Grin

Mitä ne erikoiskuviot tarkoittaa? Onko minulla luettavana jotakin mitä tässä elämässä pitäisi petrata..
Luin tuolla toisessa topicissa että voi nähdä karman siitä.. tai sitten vaan tajusin asian päin honkia  idiot2

Eniten pistää silmään Uranus ihan asc:n tuntumassa ja polarisoituneisuus 1.huoneen ja 6./7. huoneen välillä.

Mitähän tuo mahtaa tarkoittaa ?

Kiitos teille Meimi ja Apache tulkinnoistanne  smitten smitten

tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #8 : 15.02.2011 02:37:24 »

Erikoiskuvioita saa joku viisaampi tulkita.  Mun taidot riittää hätinä niiden tunnistamiseen kartalta. 
tallennettu

apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 15.02.2011 09:56:35 »

En ole mikään erikoiskuvioekspertti, enkä niitä ole juurikaan kenenkään muun kartoilta "julkisesti" tulkinnut, mutta heitän tähän nyt jotain... Voit toimia mun koekaniinina  Grin

Mystinen suorakaide kuulostaa mystisemmältä kuin onkaan  Wink Se tuo kuitenkin mahdollisuuden "pehmittää" potentiaalisesti vaikeita, vastakkaisia energioita ja siten saada haastavammistakin puolistasi jotain hyvää aikaan. Astroterminologialla siinä on siis kaksi oppositioaspektia (haastavia aspekteja) joita yhdistävät kolmiot ja sekstiilit (pehmeitä aspekteja).

Sun kartallasi oppositiot näyttävät olevan 1) Pluton ( vaaka 11./12.huone) ja Marsin ( oinas 6.huone) ja 2) Auringon ( kaksoset 8.huone) ja Neptunuksen ( jousimies 2.huone) välillä.

Lyhyesti tiivistäen Pluto&Mars kimpassa viittaavat konflikteihin ja valtakamppailuihin. Yhdessä nämä planeetat ovat varsin voimakas yhdistelmä. Ehkäpä Mars-Oinaan kova draivi ja halu tehdä asiat niinkuin itse haluat aiheuttaa vastustusta ympäristössä. Tämä asetelma ei suosi kompromisseja, vaan teet asiat mielummin vaikka yksin kuin alistut muiden tahtoon.

Aurinko ja Neppari sitten taas muodostavat eika erilaisen pari valjakon. Siinä haaste on enemmänkin pysyä todellisuudessa. Haaveet ja ideaalit saattavat helposti viedä mukanaan ja saattaa myös olla alttiutta törmätä tätä hyväksikäyttäviin ihmisiin. Hyvänä puolena tämä aspekti tuo rikkaan mielikuvituksen ja herkkyyden aistia myös muiden ihmisten tunnetiloja helposti, mutta haaste on olla pakenematta haavemaailmaan heti kun "tosielämä" muuttuu epämiellyttäväksi ja nähdä niin itsesi kuin muutkin realistisessa valossa. Huonesijaintien valossa tätä asiaa kannattaa miettiä etenkin kaikenlaisissa omaisuusasioissa  :Smiley

Koska nämä oppositiot ovat kuitenkin suotuisissa yhteyksissä muihin planeettaenergioihin, eivät ne haasteineen välttämättä äidy pahimpiin mahdollisiin mittasuhtesiin tai ainakin sinulla on kohtuullisella ponnistuksella mahdollisuus tasoittaa niitä noiden muiden aspektien avulla.

Muut aspektit ovat siis:
Aurinko kolmio Pluto - tämä tuo dynaamista, kunnianhimoista energiaa ja edesauttaa tavoitteiden saavuttamista. Olet siis valmis (tai ainakin kyvykäs) tekemään kovasti töitä unelmiesi täyttämiseksi, etkä vain haaveile niistä (kuten pelkkä Aurinko-Neppari helposti tekisi).  Tämä tuo myös tarkkanäköisyyttä ihmisten todellisten motiivien suhteen, mikä myös helpottaa myös Neptunus-tyyppistä hyväuskoisuutta ja idealisointia.

AUrinko sekstiili Mars - täältä tulee jälleen taas toiminnallista energiaa! Nepparin-aspektin haasteisiin tämä aspekti auttaa, sillä se tuo itseluottamusta haastavissa tilanteissa, Marsin ja Pluton aspektin rinnalla se puolestaan potentiaalisesti pehmentää aggressiivisuutta hieman - vaikka olisitkin kilpailuhenkinen, niin haluat olla myös reilu. Jos sinulla on siis tämä aspekti hallussa osaat todennäköisesti kanavoida halusi ja kunnianhimosi rakentavasti.

Mars kolmio Neppari - täältä tulee lisää tukea valheenpaljastukseen  Wink Tämän yhdistelmän haltijat ovat siis usein varsin tarkkanäköisiä ja myös "käytännöllisiä idealisteja". Mars siis antaa vahvan energian ja Neptunus tietää intuitiivisesti missä energialle olisi käyttöä. Lisäksi tämä pehmentää karttasi Marsia ja myös sen kovaa aspektia Plutoon ja auttaa sinut ottamaan muut paremmin huomioon ja ehkäpä reipas Mars-energiasi auttaa ja rohkaisee myös muita.

Eli in a nutshell: Jos oppositioiden ongelmat kuulostavat tutulta, on hyvä tietää, että sulla on reservissä myös runsaasti piirteitä, jotka auttavat. Jos oppositioiden ongelmat taas eivät tunnu päälimmäisiltä elämässäsi, olet varmaan jo oppinut keskittämään sekstiilien ja kolmioiden positiiviset vaikutukset niin, että homma etenee!  Smiley

Osuiko yhtään oikeeseen?

tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 15.02.2011 12:40:10 »

Sellanen havainto sun kartalta,
että siinä on tuo transiitti  peräytyvä saturnus 17 (nyt 16)  vaaka tehnyt kartallesi t-ristiä jo jonkun aikaa,
eli  oman karttasi  saturnus 17  rapu osuu t-ristin kärkeen ja tr  saturnus aspect_opp sun  jupiter 17  oinas. Tuo  jupiter aspect_squ saturnus on karttasi tarkimpia aspekteja.
En tiedä onko se työelämän haasteita vai liittyykö terveyteen vai opiskelukuvioihin tai sinun omaan "hengellisyyteesi".
Tuo mitä toisaalla puhuit kodistasi tulee mielestäni esille tämän t-ristin kautta, varsinkin kun  saturnus transitoi alitajuisten pelkojen huoneesta 12.
Toki se voi liittyä muihinkin asioihin, vaikka lisäkoulutukseen, asemaan työssä, parisuhteeseen, ylipäätään suhteisiin.
Tuossa 19.2. ihan pian siis, transiitti  venus 17  kauris täydentää tämän t-ristin johtavien merkkien suurristiksi. Se voi olla mahdollisuus aseman muutokseen, jonkun aloitus, työhön tai terveyteen liittyvä, ei välttämätä sulle itsellesi tapahtuva vaan jollekin läheisellesi.
Aloitus tai lopetus?
Samaan aikaan taivahalla  aurinko siirtyy Kalojen merkkiin ja yhtyy Chironiin,
eli onko se "siunaava risti", parantava vaiko jonkun merkin saaminen tai loppuunsaattaminen?
Kuu liikkuu tuolloin Neitsyen merkissä korostaen yksityiskohtia,
terveyttä, ravintoa ja työtä.

Ajatusten hyrräämistä en yhtään ihmettele kun  pallas on Oinaspisteessä lähettäen jatkuvalla syötöllä uusia oivalluksia. Eikä kyllä  merkurius kaksoset ole yhtään hitaampi.
tallennettu
Alene
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11 : 16.02.2011 17:36:48 »

Hui kauhistus  Smiley

Kyllä voin sanoa että tunnen itseni näistä kirjoituksista...
Toi Nikkin kirjoittama lisäkoulutus kohta voi pitää paikkansa koska kävin soveltuvuuskokeessa ja vastaukset pitäisi tulla tässä lähiaikoina. Joten jos se olis se että saan ne vastaukset sieltä  Smiley
Tai sitten tuo äijä jää taas valheistaan kiinni ja minä teen ratkaisun ja häippäsen  :Smiley
Kyllä monesti tunnen jos joku valehtelee minulle. Mulla jää rintaan painamaan kovasti ja se loppuu vasta kun olen asiaan saanut totuuden. Voihan se tietysti olla ihan jotain muutakin pahaaoloa siitä että valehdellaan mutta näin olen huomannut. Omaa hengellisyyttä etsin koko ajan ja tutkin ja etsin tietoa ja uskon lähes kaikkeen ns.yliluonnolliseen jota minä pidän luonnollisena  idiot2
Ja nää ajatukset jos edes hetkeksi jättäisi rauhaan niin olisin iloinen. Liika liikaa aivot raksuttaa  Undecided
Oppisimpa olemaan vaan kun vihannes välillä  2funny

Apache olen mielelläni sinun koekaniini  Grin
Pakenen usein niin sanottuun mielikuvitus maailmaani.. siellä on helpompi olla  angel
Luen kirjoja joka on myös keino paeta tätä raakaa maailmaa. Mutta toisaalta olen kuitenkin kaikkien läheisteni mielestä todella vahva ihminen ja kuinka minua ei pienenäkään voinut kukaan komennella vaan päätin määrätietoisesti mitä tahdoin enkä siitä livennyt  Grin
Kamala lapsi siis  Grin
Tiedä sitten olenko vieläkään mikään helppo ihminen mutta jos minun kanssa keskustelee niin olen tyytyväinen... viitaten avioliittooni kun oinas mieheni ei ole mikään puhuja tyyppi...
Minulla on pajon kunnianhimoa mutta kuitenkin olen jollain tapaa laiska Smiley Eli 2 piirrettä minussa tappelee keskenään kun toinen haluaa tehdä ja toinen taas nautiskella ja olla vaan  idiot2
Himpun kajahtanut mieli taitaa olla mulla  Grin

Kertokaa ihmeessä lisää jos tulee mieleen vielä jotain. Voin olla koekaniini astromaailmassa  Grin
Kiitos teille todella paljon näistä tiedoista mitä olette kertoneet ja kyllä on täysin niinkun minä joten kyllä te hommanne osaatte kyvin, Kiitos ja kumarrus  smitten smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: