?
Que?
ÖÖÖÖöööö? Siis, jaha.
Nooh, ihan miten vaan. En sano paljon mitään enää. Eipähän ainakaan sitten ole tullut Elektikon tarkkailemia vääriä sanoja tai ilmaisuja, tai defenssimekanismeja, heijastelua muihin ihmisiin tai muutakaan tehtyä. Ihan sama minulle, en jaksa tällaiseen energiaa kuluttaa, kun ei se näytä edistävän tätä yhtään...
Minulla on hyvä viikonloppu muuten tiedossa, elämän yksi suurimmista hankinnoista / investoinneista ehkä edessä. Olen hyvällä tuulella juuri nyt. Elektikko oletko sinä millä tuulella? Hyvällä vai huonolla?
Ja
huomaa se oli kysymys, en nyt
valmiiksi oleta kumpaakaan, ennen kuin vastaat. Minä en halua työntää sanoja toisten ihmisten suuhun, en tiedä tekevätkö tässä keskustelussa muut sitä. Itse en tarkoituksellisesti halua sillä tavalla alkaa kommunikoimaan, sori vaan...
Suuttumus vetää asiat aika oudoiksi, kärjistetyiksi, mustavalkoisiksi jne. Nyt yleisellä tasolla sanottuna, kehenkään sen enempää viittaamatta.
Edelleen kaukana ollaan alkuperäisestä keskustelun avauksen yrityksestä. Minä en jaksa viikonloppuani tälläiseen riehumiseen kuluttaa. Mutta jatkakaa te, jos on jotain hampaankolossa vielä. Ihan sama.
Puhelu ystävälle, kahvikupponen heidän kanssaan, ulkoilu, miellyttävien harrastusten tai muuden intressien toteuttaminen, musiikki, tv-ohjelmat tai elokuvat, eläimet jne. Ehkä nämä voisivat olla tie onnelliseen vapaa-aikaan jos teillä on vapaa viikonloppu?
Nauttikaa, rauha on se avain, monissa tunnekartoissakin! Jos yhtään oikein muistan yhtä paljon lukemaani tunnekarttaa, on viha-/inho-tunteiden vastatunteena, eli kartalla saman janan toisessa päässä ihailu ja rakastuminen. Tarkoittaa sitä, että kun tuntee vihaa ja inhoa itsessään, voi tiedostamalla pyrkiä kohti ihastumista ja rakastumista, vaikkei se helppoa siinä tilanteessa yhtään olisikaan. Suomeksi sanottuna: yrittää nähdä edes jotain positiivista jossakin, vaikka kuinka tunteet kuohuisivat ja raivostuttaisi oman pään sisällä. Minä en ole raivoissani, en ainakaan enää, jos aiemmin olin. Enkä ole pyytämässä keneltäkään ihastumista tai rakastumista, hih
se nyt olisi aivan pimeä veto... Mutta jos joku tästä ymmärtää idean, eli vastareaktion omaiset tunteet, niihin pyrkiminen
se se vasta tunneälyä kehittääkin, eli kun tietoisesti tietää itse, millä tavalla kussakin tilanteessa voi onnistua omat tunteensa hallitsemaan. Pyrkimään sen rauhan kautta aina vastakohtaisiin tuntemuksiin, tilanne jo yleensä helpottuu, jos tunteet käyvät -hyvässä tai pahassa- liian voimakkaina.
Selvis elvis?
Menikö kenenkään kaaliin hä? Tämä on sitä
huumoria Se(kin) on välillä erittäin vaikea taiteenlaji, kuten tunteet voivat olla, sekä niiden hillitseminen, tulkitseminen ja toisten ihmisten kohdalla niiden ymmärtäminen.
En ole väittänyt lukevani toisten ajatuksia tai olevani telepaatikko tms. Tyhmä ei tarvitse olla, jos ymmärtää sen, kun ei tykätä.
Mutta jos sillä Tähtisielulla olisi alkuperäiseen aiheeseen liittyen, karttojen, unien tai Tarottien avulla tulkitsemiseen vielä jotain asiaa, niin minä voin auttaa. Jos nyt enää kelpaa se apu, näiden tapahtumien valossa...
Kysyin haluatko sinä Tähtisielu täällä vai yksityisviesteissä sitä tulkintaa? Siis sekä uniisi että syntymäkarttaasi? Ja ne kolme tarot-korttia sinusta aiemmin
(katso minun ensimmäisiä viestejä tässä ketjussa), olivat muuten:
(Kysymykseni kuului näin: Minkälainen henkilö Tähtisielu on? Mikä hän on "miehiään", niin sanotusti? Mitä Tarot-kortit hänestä haluavat kertoa?)
1. The Fool, Narri
2. Four of Swords, Miekkojen Nelonen (tässä vaiheessa esitin kysymyksen sinne, oman välittömän intuitioni perusteella, ennen kolmatta -ja viimeistä- korttia: "Mutta kai jotain hyvääkin??")
ja sitten tuli kolmas kortti:
3. Six of Pentacles, Lanttien Kuutonen
Kuvaus, samassa järjestyksessä joka kortista, pohjautuen kirjaan
TAROT-opaskirja, written by Dhyan Manik:
1. Astrologinen symboli Uranus (vapauden, radikaalisuuden, erilaisuuden ja vallankumouksen, liberaalien arvojen planeetta, muutosvoimat, halu uudistaa ja uudistua, elämänfilosofiat, jne.)NEUVO (suoraan TAROT-kirjasta): Narri kehottaa sinua olemaan oma itsesi. Meissä kaikissa asuu luova hulluus; meidän on vain uskallettava elää se. Narri ottaa elämässään vastuun, mutta ei kanna ylimääräistä taakkaa mukanaan. Ole valmis jättämään vanha, niin että uusi voi syntyä. Puolusta omaa vapauttasi ja ole valmis menemään sinne minne elämä sinua kuljettaa. Katsele elämäntilannettasi ja itseäsi uudesta näkökulmasta. Älä taistele elämän luonnolista virtaa vastaan, vaan kulje sen mukana. Löydä itsestäsi elämänilo ja naurun mukanaan tuoma vapauden tunne![/i]
Narri voi edustaa myös lapsellisuutta, välinpitämättömyyttä, vastuuttomuutta, laiskuutta, epäröimistä ja kypsymättömyyttä.
MEDITAATIO - Heittäydyn tuntemattomaan! Olen lapsenomaisen vilpitön, kuitenkaan unohtamatta vastuutani.2. Miekkojen nelonen: Astrologisesti korttia symboloi Jupiter Vaa'assa.
NEUVO - Järjestä itsellesi aikaa olla yksin. Rentoudu, meditoi ja anna itsellesi mahdollisuus nähdä asiat uudella tavalla. Anna kehosi ja mielesi levätä ja kerää uusia voimia. Jos mahdollista, koeta viettää pieni hiljainen hetki joka päivä. On hyvä löytää sellainen paikka ja aika vuorokaudesta, jolloin voit karistaa kaikki kiireet ja huolet mielestäsi. Puhdistaudu niin sisäisesti kuin ulkoisestikin ja pidä itsestäsi hyvää huolta.
Älä kuitenkaan piiloudu liiaksi yksinäisyyteen ja eristäydy muista ihmisistä.
MEDITAATIO - Annan parantavan energian vaikuttaa itsessäni.
3. Lanttien Kuutonen: Astrologisesti korttia symboloi Kuu Härässä.
NEUVO - Lanttien Kuutonen kehottaa sinua opettelemaan oikean antamisen ja vastaanottamisen taidon. Se on syvällistä vuorovaikutusta, johon ei liity minkäänlaisia taka-ajatuksia. Kun annat, älä odota mitään vastalahjaksi itsellesi. Ja kun sinulle tarjotaan lahjaa, ota se vastaan nöyrällä ja kiitollisella mielellä, niin teet antajan iloiseksi.
Ole kuitenkin tarkkana, ettet sorru sen enempää kerjäläisen kuin pyhimyksenkään rooliin.
MEDITAATIO - Pidän rakastavaa huolta itsestäni ja läheisistäni. Tarot-kortit ovat puhuneet, Tähtisielulle.
Toivon mukaan ei tarvitse negatiivista energiaa enää muutenkaan jatkaa.
Hyvää ja rattoisaa viikonloppua, siis, edelleenkin kaikille ja tasapuolisesti.
Elämä on lahja, josta tulee nauttia!