No nyt on huominen VINTIS.
Laitoin yksityisviestiäkin, en tiedä oletko huomannut. Kysyin lähinnä, mitä eniten haluat tietää...
Hmmm... Nyt oon joutunu vähän kiireiden vuoksi olee useamman päivän pois tästä astrosta, joten täytyy palautella sitä fiilistä ensin vähän, mikä tosta kartasta tuli alussa... Sivulla kolme siis.
Ookoo, akselit meidän kartoissa on melko samankaltaiset, ensinnäkin.
Oot noususkorppari, minä nousujouskari. Itsellänikin on uranus heti
kiinnittyneenä
---no ei mikään helppo kohtalo,
voin itse sanoa! Vahva erilaisuus leimaa tämmöisiä koko elämän läpi, eikö? Ja joskus se on shokeeraavan hyvää, joskus taas saa kokea tuta, kuinka kaltoin muut kohtelee vain ja ainoastaan erilaisen persoonallisuuden vuoksi... Mulla ainakin on näin ollu. Mutta aivan sama, ne muut voi vähintään yhtä tyhmiä olla, ellei jopa tyhmempiä...
Sulla osuu MELKEIN samat jutut laskuakselille, kun mitä multa löytyy sieltä kaksosista aivan heti DC:n päällä, eli
sekä
eikös ole jännää tuokin?
Ja sun IC on
ja MC
, sama vika rahikaisella taasen!
No, itse olen sen vastakkainasettelun liittyen Chironiin ja Vestaan (plus mulla nousussa vielä jupiter) ja se uranus
:ssa, niin että on löydettävä
ARVOKAS BALANSSI JA HARMONIA
näiden akseleiden ja elementtien välillä... Kun se olisikin niin helppoa... Mutta on tajuttava, ettei uhraa itseään liikaa muille ihmisille, heidän auttamiseen jne. Siis
Ja se
--- no ei liikaa vetovoimaa kehiin, vaan järki käteen aina välillä.
Rakkaus ei ole lääke kaikkeen, vaikka niin joskus huvittais ajatellakin..
Ystävyys on vähintään yhtä tärkeä arvo elämässä, ellei tärkeämpikin. Kumarrus kaikille hyville ystävilleni...
Ja sun
sekä
ovat
no, ehkä olet jotenkin jääräpää? Ihan liian itsepäisesti puolustat muita, autat muita, ehkä liikaakin tunget nenääsi muiden asioihin joskus..? Oisko?
Mutta hyvät ystävät saavat sitten nauttia härkämäisestä huumorista, lojaaliudesta, kulinaristisuudesta, hemmottelusta ja kiinteä luonne eli härkä, se pysyy, kun kerran ystävystyy.
Sinun venus oinaassa, se IC on myös oinaassa ja onko tuo
? siis meditointiinko liittyvä, sori en osaa näitä niin hyvin aina? näitä asteroideja siis...
Mutta se viittaa musta siihen, että tulinen olet,
rakkaudessa ja ystävyydessä, mutta ehkä oinasmaiseen tyyliin se "minä ensin" -asenne pidemmän päälle ärsyttää muita. Sun täytyy muistaa
&
läksy, eli anna HENGITYSTILAA muille, ei liikaa sitomista ja huomion varastamista itseesi... u know. Itse oon huomannu, että kun lakkaa pitämästä tiukassa otteessaan muita, asiat toimii jo paljon paremmin.
Eli siitä päästääkin, keskitaivas kun osuu Vaakaan, sulla jännästi on samoin pluto vaa'assa kuten mullakin... niin vaaka-MC, no, voi olla ärsyttäviä ne vaakamaiset piirteet,
mutta jos taivas niin näyttää, sinne on pyrittävä ja jotenkin vain pyrkii, halusit tai et.
Niillä vaakamaisilla piirteillä tarkoitan täysin oinasmaisen vastakohtaa -- hienovaraisuutta, harmoniaa, kohteliaisuutta, sitä että muut tulevat ensin, sitten vasta omat motiivit jne. päättämättömyyttä välillä ja hidasta jahkailua jne. mutta jotenkin se voi olla aika söpöäkin, toisaalta raivostuttavaa... Varmaan tiedät ja tajuat, jos sinullakin on vaaka-tuttavia, kuten aiemmin kerroit. :
Muille ketjulaisille, kiitos ja anteeksi, aiheen vierestä jälleen kerran.
ei kai toi ny niin vakavaa menoo voi olla.
Eletään vain kerran, tai miten nyt uskottekaan sen olevan...
Mut yksityisenäkin voidaan vintiksen kanssa jatkaa, samankaltaisuutta tuntuu löytyvän ihan pelottavan paljon, on paljon eriäviäkin tekijöitä silti...
No vielä akseleista sulle lyhyesti,