Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten Venus toimii sinulla huoneissa ja aspekteissa?  (Luettu 48537 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #60 : 13.11.2011 16:21:51 »

Mulla on venus leijonassa ja 12.huoneessa... Liitän tähän karttani ja aspektit, jos joku ystävällisesti voisi tulkata? Vaikka yksityisviestinä, niin voi suoraan laittaa kaiken  Grin

Suhteet on niin hankalia, aivan tolkuttoman. Joku puhui tuossa, niin niitä illusioita mullakin on ja toisaalta taas minut kuuluisi hurmata. Kuoletan tunteeni kun huomaan, ettei arvoani huomata... Antaisin kaikkeni, jos joku sen ottaisi vastaan, todennäköisesti liikaakiin. Toisaalta taas lyhyet suhteet eivät houkuttele lainkaan. Joko täysillä - tai sit ei ollenkaan.

Mutta, jos apua saisin tähän mielenkiintoiseen aiheeseen  smitten


MUOKS Helmikuu2013. Poistin karttani kun ei sitä kukaan intoutunut tulkkaamaan näiltä tiimoilta.
« Viimeksi muokattu: 16.02.2013 21:22:17 kirjoittanut trius » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #61 : 14.11.2011 10:54:28 »

Täällä ei tainnu olla yhtään  kalat venus?
En ainakaan huomannut ketjussa...en ihan joka viestiä lukenut tarkasti, mutta suurimman osan.

Jossain on sanottu että  venus kalat hallitsee rakkauden syvimmät salaisuudet buck2
Jaa-a.

Mun kalavenus on kyllä  aspect_con mars ja  kuu ja  vesta
 aspect_squ neptunus ja  aspect_sex chiron

Eli se on monella tapaa häirittynä.

Venus asuu huoneessa 2.

Rakkauselämä on ainakin ollut myrskyisää, ja laidasta laitaan heittelehtivää. Olen myös joutunut tutustumaan rakkauden saralla hyväksikäyttäjiin ja manipuloijiin. Pettymyksiä on ollut, sillä etsin kai jotain niin syvää tunnetta, ettei sitä ehkä ole kuin minun omassa kala-altaassani?
Olen myös ollut toisten edestä uhrautuja. Rakkauksieni kautta olen myös saanut kamalimmat mutta myös tärkeimmät läksyni tähän asti.


tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #62 : 17.11.2011 14:05:46 »

Täällä toinen  venus kalat ja vielä 7. huone! Kaloissa on myös  aurinko ja  mars, jälkimmäinen jo 8. huoneen puolella.

Lainaus
Rakkauselämä on ainakin ollut myrskyisää, ja laidasta laitaan heittelehtivää. Olen myös joutunut tutustumaan rakkauden saralla hyväksikäyttäjiin ja manipuloijiin. Pettymyksiä on ollut, sillä etsin kai jotain niin syvää tunnetta, ettei sitä ehkä ole kuin minun omassa kala-altaassani?
Olen myös ollut toisten edestä uhrautuja. Rakkauksieni kautta olen myös saanut kamalimmat mutta myös tärkeimmät läksyni tähän asti.

Kuulostaa tutulta kyllä.

Juice sen kertoo: http://www.youtube.com/watch?v=ZybOf_jprv0 
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #63 : 17.11.2011 15:02:07 »

Ohhoh Solnishko...NYT tajusin nuo sanat ekaa kertaa  Shocked Olen aina ihmetellyt niitä, enkä hoksinut millään, vaikka olen tiennyt että niissä on minulle jotain erityisen hoksattavaa...niinpä niin, nehän sopivat tähän rakkaudenammattilaiseen kuin nakutettu!

Eli siis  venus kalat = : http://www.youtube.com/watch?v=ZybOf_jprv0   Wink
tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #64 : 27.11.2011 21:15:10 »



Minulla venus  vaaka 6. huoneessa, liitykö tämä nyt enemmän työhön kuin rakkauteen vai? Mulla on muuten Vertex siinä  venuksen vieressä sekä Jupiterin sulkeutuva kolmio venukselle.
tallennettu
jadeliino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #65 : 18.12.2011 13:17:10 »

Pakko nostaa mielenkiintoista vanhempaa ketjua.

Itse koin tässä vähän samaistumis pintaa kun olen venus skorpioni ja  jousimies huoneessa.
Venuksen huonesijainnin ja yhtymä aurinkoon näkyy ehkä eniten ihmissuhteissa, ja siinä, miten toimin ihmisten kanssa.Riitelen hyvin harvoin kenenkään kanssa, ja yleensä tulen toimeen jos jonkinlaisten tallaajien kanssa.Olen ihan tyytyväinen siihen, että näen yleensä kaikissa edes jotain hyvää.Toki siinä on sitten se kääntöpuoli, että mua saa kustua aika helposti silmään.Ja sitten ei saa tietenkään unohtaa tätä miellyttämisen tarvetta, sekin käy aika raskaaksi välillä.
Kyllä se venus näkyy sitten tietysti myös harrastuksissa ja kiinnostuksen kohteissa.Olen harrastanut koko pienen ikäni teatteria, ja taide on mulle muutenkin hyvin lähellä sydäntä.Piirtelen paljon ja rakastan musiikkia  smitten

Juuri monet aina ihmetelleet että miten jaksankaan löytää hyvää kaikista, lieneekö jotain vaikutusta jousimies ikuinen optimisti, kova parantamisen halu, totuuden löytäminen ja hoiva vietti onkin sitten varmaan jo  kuu rapu heiniä. Mutta onko ihme että aina vähän sellaisiin "renttuihin" ihastunut  :Smiley  Tunteessa salassa pitävänä ja paljon vaativa skorppiooni oli kyllä nuorempana hyvinkin ongelmallinen yhdistelmä.

Opiskelen valokuvausta ja kaikki taide ollut muutenkin omia heiniä aina pienestä pitäen. Maalaaminen, piirtäminen, teatteri, musiikki (ei ole soitinta jota EN ole koittanut Grin vaikka innostus loppunutkin kaikissa melko lyhyeen). Vaikka vastapainona taideaineille oli koulussa suuri kiinnostus kemiaan ja fysiikkaan idiot2. Joku maailman tuntemis halu. Kaikki aiheet tekemiselle tulleet yleensä omista kokemuksista tai "vääryyksistä" mitä kohdannut. Joten koen kyllä venuksella olleen aika iso merkitys kaikkeen tekemiseeni ja päätöksiini, ja muutenki "vesi puolellani".

Aiemmin lukenut tuota 5. huoneen merkitystä luovuudessa tai että leijonat niitä luovimpia, niin mulla 5h kaksoset (jota en kyllä koe yhtään omakseni IC:nä) ja leijonan merkki ammottaa tyhjyyttään 7h sisällä. En osaa näitä ihan tulkita.

Laitan vielä aspektit jos joku osaisi kertoa jotain kiinnostavaa tai vahvistaa näitä omia pohdintojani jotenkin aspekteilla. Cheesy

 venus  aspect_con  pluto
 kuu  aspect_tri  venus
 venus  aspect_sex  neptunus
 venus  aspect_sex  uranus
 venus  aspect_sex  jupiter
tallennettu

aurinko jousimies h.12
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #66 : 18.12.2011 15:02:24 »

Ohhoh Solnishko...NYT tajusin nuo sanat ekaa kertaa  Shocked Olen aina ihmetellyt niitä, enkä hoksinut millään, vaikka olen tiennyt että niissä on minulle jotain erityisen hoksattavaa...niinpä niin, nehän sopivat tähän rakkaudenammattilaiseen kuin nakutettu!

Eli siis  venus kalat = : http://www.youtube.com/watch?v=ZybOf_jprv0   Wink

Loistavat sanat... Täällä toinen rakkauden ammattilainen. Eli  venus  kalat Huomaa myös nikkini ja voi... Mitä teenkään työkseni.  2funny Eräänlainen rakkauden ammattilainen todellakin.  Grin

Minulla  venus  kalat 6.huoneessa, työn ja velvollisuuksien huoneessa. Voi taivas  2funny smitten angel

P.S. Hokasin, että mulla on muutenkin koko 6.huone täynnä kalaa  Shocked
« Viimeksi muokattu: 18.12.2011 15:11:10 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #67 : 21.12.2012 13:01:46 »

 venus  oinas 6.huone,   kuu samassa huoneessa ja merkissä

 venus T-ristissä  kauris-kolmos-komeron  neptunus een ja rapu-ysi-komeron  ceres een

Sijainti siis tossa DC:llä, sit löytyy myös nousu- vaaka ,  aurinko harka , ja 7.huoneessa  vesta  oinas ,   merkurius  harka ..

 venus on myös kartan hallitsija. Eli Venuksen kauneus- ja tunnemaailma on läsnä vähän kaikessa, mihi ryhdyn. Toinen T-risti on limittäin Kuu-Uranus-Khiron. Cheesy

Venus + oinas, minä tulkitsisin että oinasvenukset saattavat helposti kerätä kaiken huomion itseensä, kerätä skarppeja "machomiehiä" ja itsevarmoja tyyppejä puoleensa (jos siis nyt puhumme naispuolisista venusoinaista). Mutta eivät itse siedä liian itsevarmaa käytöstä, vaan haluavat määrätä ensikädessä asioista, olla vallassa, niin sanotusti, oinasmaisen itsepäisellä tavalla. Alistuvainen kumppani voi juuri pitääkin tuontyyppisestä vahvuudesta, mutta kahden vahvan persoonan kohdatessa, se tietää vaikeuksia ja johtajuuskiistoja, kunnes kaapin paikka on päätetty. Vahvemman -kuten vaikkapa vahvan leijonaluonteen- edessä oinasmaiset ihmisetkin nöyrtyvät, ja usein natsaa samalla aaltopituudella aika hyvinkin. Muut tuli-kombinaatiot (jouskaripainotteiset tyypit esim) sekä ilma-elementit sopivat vahvalle oinas-kartalle hyvin kumppaneiksi, niin rakkaudessa, työelämässä kuin ystävyydessä.

Tämä joo, joissaki tilanteissa  laugh Tossun-alla makoilevat on tylsiä  buck2 Pitää olla tulta ja voimaa. Ja keskustelykykyä, toi  merkurius .

Mua myös viehättää se kun ihminen ei koe tarvetta selitellä itseään.(---)

Rakastan vapautta ja riippumattomuutta elämässä. Ja vaalin sitä itsepäisesti. En ole koskaan haaveillut tai kaivannut klassista parisuhde-kuviota. Olen onnellinen kun kukaan ei kysele ylimääräisiä, tai tarvitse mua ja mun läsnäoloa sen kummemmin. Niinpä mulla ei ole hajuakaan siitä minkälainen olisin vanhanaikaisessa parisuhteessa.

Astro.fi:n luonneanalyysin mukaan  venus  oinas tuo mm. "tunne-elämään kärsimättömyyttä, kiihkeyttä ja intohimoisuutta" (pitää paikkaansa, hyvässä ja pahassa) "elät ihastumisissasi ja rakkaudessasi aina tätä päivää" (musta tuntuu että elän elämääni ylipäätään hetki kerrallaan, kun tässä tämä nyt on kaikkine upeuksineen, eikä siitä huomisesta ole ainakaan mulla mitään varmuutta) "idealistinen arvomaailmasi ei kestä paikalleen pysähtymistä parisuhteessa" (ei varmaan ole mun kohdalla mistään suuremmasta ideologiasta, tylsistyn vaan helposti) "et tahdo kestää rutiininomaisuutta tunneasioissa ja niinpä avioliittokaan harvoin muodostuu sinua tyydyttäväksi" (tästä mulla ei ole kokemusta, en ole koskaan kokeillut rutiineja parisuhteessa) "useimmiten seksuaalisuus on suhteiden käynnistävä motiivi" (on ollut muitakin motiiveja, mutta joo tottakai, eiks muilla ole?) "luovuuteen tämä asema tuo välitöntä ja hetkellistä inspiraatiota, nopeaa ja huoletonta työskentelytapaa tai kriittistä ja iskevää terävyyttä" (varmaan tätä kaikkea, mulla tosin on niin monta  venus aspektia, että välillä hankala erottaa mikä on mitäkin)

Naisen kartalla  venus  oinas  "saa sinut sädehtimään vastustamattomalla tavalla" (miksi ei, jos mulla siis on todella hyvä päivä, mut ei varmaan mitenkään leimallisesti) "mies ihastuu sinuun voimakkaana, äärimmäisen seksuaalisena ja itsetietoisena naisena, jonka tielle ei ole syytä asettua poikkiteloin" (voi hyvin olla, ainakin moni mies on kertonut pelänneensä mua jossain vaiheessa, ei ne koskaan ole sen enempää osannut selittää miksi) "sisäinen naisesi voi hyvin alati uudistuvien ihastusten arvaamattomassa maailmassa" (no joo, jos mä joskus sädehdin, niin silloin kun olen jonkin täysin uuden asian äärellä, oli se sitten ihminen tai mitä tahansa) "uskalla seurata tempoilevaa ja tulista arvomaailmaasi päivittäisten rutiinien keskellä" (tämän mä olen kokenut monta kertaa, parempi vaan seurata omaa intuitiota ja vaikka säntäillä päättömänä - kuin orjallisesti seurata jotain lukujärjestystä, jos nimittäin onnellinen haluan olla) "kahlittuna osaat tehdä yhteisestä elämästänne helvetillisen ahdistavan kokemuksen" (aivan varmasti)

-et kyllä mä juoksisin itsekin karkuun!  Wink

 Grin

Mun Venus on sikäli salakavala, että ei välttis ihan päällepäin huomaa. Mut kun syttyy, niin syttyy nopeaa- tosin liekit voi sammuakin melko äkkiä.
Ruusunpunaisista laseista oli puhetta, niin juu. Alkuhuuma. Tosin toi vahva  kauris pomppaa aika äkkiä rauhottelemaan. Ja  vaaka -maisuus laittaa jahkaamaan. Niin ihmissuhteissa kuin luovuuden ilmentämisissä- eli aika vahvasti tossa työssä. 6.huoneeseen liitetyt itse aiheutetut kriisit on melko kuvailevaa  Grin Tosin myös jatkuva itseanalysointi ja -kehittäminenkin.
« Viimeksi muokattu: 21.12.2012 15:12:00 kirjoittanut mii-i » tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #68 : 04.02.2013 15:34:17 »

Venus sijaitsee minulla 1. huoneessa Ravun merkissä ja se on yhtymässä Leijona-Jupiteriin ja kolmiossa Skorpionissa, 5. huoneessa sijaitsevaan Neptunukseen. Tämänkin planeetan teemat hieman vaihtuvat iän karttuessa. Siinä kun hieman nuorempana olen saanut runsain mitoin rasvaisia huomionosoituksia vastakkaiselta sukupuolelta ja käyttänyt siekailematta viehätysvoimaani seksuaalisten suhteiden solmimisessa, niin vanhemmiten nuo filosofiset peruskysymykset rakkauden olemuksesta, kauneuden kokemisesta, feminiinisestä energiasta ja harmoniasta ovat nousseet tärkeämmiksi. Venus voi olla kartalla romanttisen rakkauden jumalatar, mutta sillä on mahdollisuus myös muuttaa muotoaan universaalin rakkauden jumalattareksi. Yllättävän vahva se on monien ihan selibaatissa elävien mystikkojen, nunnien ja munkkienkin keskuudessa. MInä en kylläkään ole nunna, mystikko ehkä, ja selibaatin sijaan olen perehtynyt käytännössä mm. tantraseksiin.

Kauneuden nouseminen tärkeälle sijalle olikin jännä juttu. Muutamia vuosia sitten minulla oli erittäin raskas elämänvaihe, jolloin näytin menettävän kaiken, mitä minulla oli, eikä tunnelin päässä näkynyt juuri valonpilkahdusta. Ainoa asia, mikä minulle tuotti iloa, oli kauneus ja nimenomaisesti luonnonkauneus tai viattomuus ja ilo ihmisissä (siinä elämäntilanteessa jälkimmäiset ominaisuudet oli nähtävissä vain lapsissa). Tuotti minulle iloa sekin, että peilistä katseli vastaan siedettävä ilmestys ja naisellisuus omassa persoonassa on ikää myöten tullut tärkeämmäksi ominaisuudeksi kuin mitä se nuorempana oli. Nuorempana olin siis enemmän tuollainen "hyvä jätkä".

Hurahdin sitten valokuvaukseen ja se on minulle nimenomaisesti kauneuden tallentamisen väline. Kirjoittamalla taas nuohoan itseäni törystä, mitä tuonne sielun sopukoihin on mahdollisesti päässyt pesiytymään.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
arppi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #69 : 14.02.2013 13:15:29 »

Itselläni on  venus vaaka huoneessa 12.

Ja löytyy seuraavat:

 venus aspect_con askendentti
 uranus aspect_sex venus
 chiron aspect_tri venus

Ymmärrystä riittää ainakin vaikka muille jakaa, toisen bootseihin on helppoa heittäytyä ja oikeastaan en tiedä mitä minulle pitäisi sanoa tai kenen, että en voisi katsoa asiaa ihan avarakatseisesti. Moni onkin sanonut minusta, että mistä tämä loputon ymmärrykseni, hyväksymisen kykyni ja käsittämätön avarakatseisuuteni kumpuaa. Minulla on muutama ystävä, jotka ovat sanoneet suoraan, että olen ainoa ihminen jolle he voivat kertoa kaikki todella oudoimmatkin asiansa ja he tietävät että kunhan nyt eivät mene ja murhaa ketään, niin ymmärrän ja pystyn käsittämään miksi he ovat tehneet jotakin, ja olen valmis aina auttamaan erikoisissa ristiriidoissa, heidän hankalissa ongelmissaan ja aivan missä tahansa, enkä IKINÄ tuomitse ystäviäni mistään. Kyllä olen kuullut hyvin henkilökohtaisia asioita ystäviltäni, minulle on ilmeisen helppo avautua. En varmaan katsoisi puolta sekuntiakaan kieroon vaikka joku ystäväni kertoisi "tiedätkö, minusta tuntuu että olen mandariini, ja päälläni istuu punaiseen hameeseen pukeutunut orava joka laulaa maamme laulua, olenkohan ihan terve?" Todennäköisesti toteaisin vaan että onpas mielenkiintoista, ymmärrän hyvin, mietitäänpäs asiaa  Grin

 Olen siis hyvin avarakatseinen ja suvaitseva, en tuomitse, mutta tämä ulottuu kaikista eniten ihan läheisiin. He myös hakeutuvat todella paljon luokseni puhumaan silloin kun on ongelmia, nuorempana eritoten olin oikea magneetti, joka kiskoi puoleensa kaikki ne ihmiset, joilla oli jotenkin vaikeaa ja tarvitsivat "viisaita sanoja" ja apua. En tiedä, liittyykö samaan teemaan?

Olen myös huomannut vetäväni herkästi ihmisiä puoleeni, mutta tässä olen miettinyt paljonko on tekemistä myös muilla karttamerkeillä ehkä enemmänkin? Jokin erikoinen vetovoima, miehet tuntuvat herkästi kiinnostuvan minusta. Pitävät minua jollain tapaa kuulemma poikkeuksellisen hyvänä tyyppinä, ja sen olen kuullut usein, että he "ihastuvat" minun sellaiseen vapaaseen tapaan olla ja elää, olen aika sellainen mitenkähän sen selittäisin... joku luonnon tyttö voisi sopia, elän siis aika voimakkaasti sellaisessa tietyssä luonnollisuudessa, vapaudessa, ja ehkä vähän erikoisessa maailmassani  Cheesy En tiedä mistä asioista kartallani se tosiaan johtuu, mutta useampi mies erityisesti on sanonut, että he pitävät minun "erikoisuudestani" ja tavastani elää?  Huh

Lisäys: työskentelen hoitoalalla ja voimakkaasti luontaishoidon puolella, yhä enenevissä määrin.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2013 13:20:53 kirjoittanut arppi » tallennettu

Aurinko ja nousu skorppari huone 1
kuu rapu huone 9
merkurius jousimies 2
venus vaaka huone 12
mars vaaka huone 11
Marble
Vieras
« Vastaus #70 : 16.02.2013 15:03:21 »

Omalta kartalta tuo  harka Venus löytyy vitoshuoneesta. Aspekteina trinit Uranukseen ja Neptunukseen ja Oppositio Plutoon.

Jos vitoshuone kuvaa hauskanpitoa ja elämäniloa ja lapsia, niin kyllähän mä noita kaikkia rakastan. Koen että Venus eniten vaikuttaa mulla esimerkiksi siihen, että ylipäätään osaan pitää hauskaa sanan puhtaimmassa merkityksessä.

Samoin taiteellisuus varmasti saanut potkua tuosta huoneesta ja Neptunuksen trinistä.
Uranuksen trini varmasti näkyy siinä että itsenäisyydestä en ole valmis luopumaan parisuhteessakaan, enkä vaadi sitä kumppaniltakaan. Lisäksi parisuhteiden alussa tosi pitkään ollut vielä kiinnostuskiikarit päällä että "entä jos" löytääkin jonkun paremman. Vaikka toisaalta olen kyllä tosi sitoutuva, enkä varmasti koskaan pettäisi toista parisuhteessa. Eiköhän tuo Uranuksen sekstiili Venukseen kerro myös siitä että arvostaa/rakastaa erilaisuutta muissa. Itse ainakin jaksan aina hämmästyä kun ihmiset arvostelevat toistensa "outoja" piirteitä. Mitä väliä sillä on, jos puhuu vähän enemmän kuin muut tai hihittää hassusti? Niin kauan kun se ei vahingoita muita, se on mielestäni ok.

Pluton oppositio taasen kuvataan usein seksuaalisena aspektina. Oli sitä kaikenlaisia väärinkäsityksiä kouluaikoina, kun tunnuin ilmeisesti usein lähettävän jonkinlaista viestiä kiinnostumisesta vaikkei mielessäkään käynyt ajatus sellaisesta. (Pluton aspektit kun osuvat jokaisella koko ikäluokkaan..) Tai ehkä siinä hämäsi se kontrasti, että näytin herkältä runotytöltä ja kuitenkin katseessa Pluton pilkettä..? Muutenkin esim. kaverisuhteissa ollut paljon rakkausteemaa ja seksuaalisuuteen liittyviä lämpenemisiä ja välirikkoja. (->Pluton 11. huone)

Jollain tapaa koen kyllä Venuksen tasapainoisimmaks ja piristävimmäksi osaksi mun karttaa. Näin jo useamman vuodenkin parisuhteessa olleena, niin tuntuu että tuo mun Venus on sekä mikä saa asiat aina ylämäkeen, jos alkaa tuntumaan liian arkipäiväiseltä: aina voi vähän lisätä vaihtelua (Uranus), romanttisuutta (Neptunus) tai seksuaalisuutta (Pluto). Tasapainoisuus sitten taitaa tulla tuosta Härästä. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: