Hei kaikki kanssalukijat
Olen jo pitkään ollut kiinnostunut näistä aistiasioista ja erilaisista tuntemuksista. Hienoa huomata, että näin aktiivinen ja suuri joukko on täällä näin kätevästi yhteyksissä. Itse olen vielä aloittelija, ja ehkä liiankin kova pohtimaan näitä elämän koukeroita. Onneksi kaksi tytärtäni vetävät minut tarvittaessa takaisin todellisuuteen
Ikävä kyllä myöskin siitä johtuen en ole vielä saanut aikaa tutustua omiin uusiin Tarot-kortteihini kunnolla ajan kanssa. Ensikosketukseni korttien tulkintoihin olivat äitini ja hänen enkelikorttinsa, mutta on sitä koettu kuitenkin pari (vasta-alkajan vaatimatonta, mutta siitähuolimatta todellakin voimia antavaa) lyhyttä hetkeä jo omien tulkintojenkin myötä
Horoskooppien "mutua" minuun on aivopesty hyvin nuoresta pitäen Mummon hoivissa
mutta täällä ensikertaa pääsin tutkiskelemaan omaa tähtikarttaani, johon haluaisin paremminkin perehtyä, mutta näillä alkutiedoilla tulkitseminen vaatii vielä paljon aikaa, jota tuntuu että nykymaailmassa ei enää koskaan ole tarpeeksi, mutta uteliaisuutta minulta onneksi ei puutu
Edelleen muistelen kohta 20v takaista sairaalareissuani Päijät-Hämeen keskussairaalassa Haluaisin vielä joskus kiittää ihan kasvotusten postiluukusta pudonneesta luonneanalyysistä selvännäkijävierustoveriani
.
Olisi mahtavaa vaihtaa myös elämänkokemuksia kokeneempien tulkitsijoiden kanssa ja en oikein tiedä mistä kannattaisi edes aloittaa, mutta ehkä tässä olisi jo jonkinlainen alku. Kaikenlaiset kommentit tervetulleita. Toivoisin erityisesti keskustelua "tämän päivän" elämän arvoista ja siitä miten "minä/sinä maanmatonen" tunnet voivasi vaikuttaa ihmisten (median ja rahan hallitsemaan) maailmaan.