Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lihaksista...  (Luettu 8218 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Fiona
Vieras
« : 19.02.2011 21:52:33 »

Eli kun katson syntymäkarttaani, mikä siellä viittaisi lihaksiin? Esim. Mars, joka on minulla oinaassa? Ja johtuuko juuri tästä (Mars oinaassa) se, että lihakseni tuntuvat jotenkin "liian isoilta" minulle? En ole siis koskaan treenannut niitä mitenkään. Toisaalta minulla on myös Venus oinaassa...hmmm... Huh
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 19.02.2011 22:32:45 »

Olet muuten minun mieheni karttakaksonen.  kuu ja  merkurius vain eri.  Smiley

Hänelläkin siis tuo  mars  aspect_con venus  oinas, josta varmaankin kyse, ja ruumiinrakenne on tosiaan sellainen roteva.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Fiona
Vieras
« Vastaus #2 : 19.02.2011 22:47:44 »

Olet muuten minun mieheni karttakaksonen.  kuu ja  merkurius vain eri.  Smiley

Hänelläkin siis tuo  mars  aspect_con venus  oinas, josta varmaankin kyse, ja ruumiinrakenne on tosiaan sellainen roteva.

Oho, vai karttakaksonen, vaude. Smiley Minä olen ylipainoinen, joten siitäkin voi johtua lihasten suuri koko osittain, mutta...aina ne ovat olleet aika isot. Eivät huomiota herättävän, mutta omasta mielestäni vain isot. Erityisesti ihmettelen...olkalihaksen ja hauislihaksen välistä aluetta, siinä on kumman paljon muskelia, vaikka koskaan en erityisemmin mitään fyysistä ole tehnyt. Tongue
tallennettu
Kieroon_Kasvanut
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 20.02.2011 11:31:20 »

Itselläni  kuu oinas. Koen että se antaa minulle ainakin suhtkot leveät hartiat. Pohjelihakseni ja reiteni ovat myöskin aina olleet aika jyhkeät, vaikkei  jousimies muuten kartalla näykään paitsi Musta kuu Lilith Huh ( Sideerisesti  tosin neptunus  uranus  juno ja Pas Fortune Jouskarissa )
Voinee toki johtua siitä että pyöräilin yläasteen ajan kouluun pyörällä  Smiley
 mars kaksoset kun on sellainen hätähousu niin piti aina mennä ihan hirveätä vauhtia vaikka oli ylämäkiä sun muita Grin Noin 6 km lenkki tuli päivittäin tehtyä  Smiley
Voisiko tuo  jupiter leijona vaikuttaa myös noihin jalkoihin Huh Ainakin suhtkot "jyhkeä" olen normaaliin verrattuna, ns. isoluinen  angel
tallennettu

Trooppinen aurinko vesimies, kuu oinas, askendentti skorpioni
Sideerinen aurinko vesimies, kuu kalat, askendentti vaaka

Kiinalainen Metallivuohi,puupuhvelin egolla
Sininen Solaarinen Yö
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 20.02.2011 15:49:51 »

Myös 2. huone vaikuttaa fysiikkaan, sisältäähän se härän tematiikkaa.

en ole itse ehkä isoluinen, mutta ruumiiltani vahva ja rakastan kaikkea fyysistä. luulen, että härkä aurinkomerkkinä ja marsissa vaikuttaa...
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #5 : 20.02.2011 19:21:12 »

Mulla on Mars Kauriissa yhtymässä Jupiteriin sekä sekstiilissä Saturnukseen, ja omaan niin massiiviset hartiat, että jopa entinen valmentajani oli niistä kateellinen. Shocked

Jotenkin omituista, kun mun  jousimies-painotuksella luulisi nimenomaan kinttujen olevan se lihaksikas osa.

Tunnen myös pari muuta Mars-Jupiter-yhtymän omaavaa ja ovat todella rotevia, lihaksikkaita, mutta enemmän kuin hitusen taipuvaisia lihomaan.
tallennettu
karol~
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 21.02.2011 22:43:47 »

Eipäs ole tullut mietittyä ikinä omaa ulkoista olemusta astrologian näkökulmasta...
Mutta ehkäpä tässä pohdiskelussa jotain minkä voin myös allekirjoittaa.
Minulla myös mars härässä, ja ruumiinrakenteeltani "atleettinen" (treenaamattakin lihakset erottuu melko hyvin, enkä ole lihomaan taipuvainen..päinvastoin oikeastaan..) Jalat on hallitseva osa vartalostani, ja voimakkaamman oloiset kuin muu runko..
Mihin tuo venus viittaisi jos ulkonäön kannalta ajatellaan? minulla se oinaassa...

6.huoneessa DC kaloissa... hmm..
2.huoneessa pluto ja vesta (skorpionissa) ainakin tuo pluton tuoma "jatkuva muutos" on myös ulkonäössä läsnä. Ja ehkäpä myös se tietty "uhmakkuus" (jota itse en tiedosta lainkaan, eikä tutut ihmiset liioin) lähinnä ensitapaamisella moni saanut erilaisen kuvan, joka täysin ristiriidassa sisäiseen minääni... Mistähän tuo vesta 2.huoneessa mahtaa kieliä?

muoksmuoks...
« Viimeksi muokattu: 21.02.2011 22:53:21 kirjoittanut karol~ » tallennettu

Ut sementem feceris ita metes
mirka222
Vieras
« Vastaus #7 : 21.02.2011 23:20:24 »

Mulla on ollut jo pienestä pitäen "hyvin nopeasti muokkautuva" ja lihaksikas kroppa..Ala-asteen opettaja oli sanonut vanhemmilleni, ettei ole aiemmin nähnyt niin nopeaa muutosta hieman pyöreästä tytöstä lihaksikkaaksi tytöksi..Ja tosiaan "läskini" kiinteytyvät/muokkautuvat melko helposti lihasmassaksi..Kroppa on kiteytetysti muodoltaan tiimalasi ilman tissejä Grin Mulla on siis leveät hartiat, aika lihaksikkaat kädet, kapea vyötärö ja tietty härän ( venus kuu harka) naisellinen lantio ja melko muodokas perse Grin..Veikkaan, että tuo  aurinko oinas  vaikuttaa tuohon lihasmassan kasvuun yleensä ja tuo härkä vaikutus taas pistää nuo muodot melko oikeisiin paikkoihin..Yleensäkin jos lihon niin lihon esim. käsivarsista ja reisistä/perseestä tasaisesti ja vyötärö jää suhteessa kapeammaksi mikä luo kuvan hoikasta varresta..Tosin ikinä en ole ylipainoinen ollut (lapsena hieman pyöreä tosin koska murrosikäni alkoi varhain), kova aineenvaihdunta ja useat ruoka-aineallergiat pitävät mut luonnostaan hoikkana..Syömisiäni en juuri katso ja lihaa on pakko saada joka päivä, että pysyn tolpillani, minkä veikkaan myös osasyyksi lihasten nopeaan kasvuun...
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #8 : 24.02.2011 22:39:27 »

askendentti leijona ,  venus jousimies joten jos noista nyt väännän jotain teoriaa, niin leveät hartiat on ja lihaksikkaat jalat. Minun ei tarvi nähdä paljoa vaivaa, että lihakset kasvavat. Lihastyyppi on samanlaista kuin pikajuoksijalla: lyhyttä ja räjähtävää voimaa sisältävää. Tykkään tehdä painoharjoittelua paljon mieluummin kuin hyppiä akkalaumassa aerobicissä.

Ennen kuin sain lapset, minulla oli hyvin maskuliininen vartalo V-selkä ja kapea lantio. Edelleenkin kroppa on enempi Y:n mallinen kuin X. Takapuolestani olen kuitenkin saanut kehuja (ihme!  :Smiley ). Selkä on pidempi kuin jalat. Vyötärö löytyy.

Standardikokoisia vaatteita ostaessani huomaan, että housut ovat yleensä aina vyötäröltä/lantiolta isoja, mutta kiristävät reisistä. Saattaa myös käydä niin, että niukkalinjaiset takit tai paidat kiristävät hauisten kohdalta, vaikka hartioista ja muuten olisivat sopivat. Ja voi hiisi, mitä kamppailua joudun käymään varrellisten saapikkaiden kanssa! Ei mun pohkeet mahdu mihinkään kauniisiin nahkasaappaisiin. No okei, on mulla muutamat, mutta nekin on suurinpiirtein metsästetty kissojen ja koirien avulla.

Minkälaisen kuvan minusta saa? No leikkisästi kutsuin itseäni joskus vaahtosammutinXena-amatsoniksi. Tosin tuolloin treenasin säännöllisesti.

Niin ja kaurismaisesti minulla on ulkonevat nivelet ainakin polvissa ja kyynerpäissä. Luusto on kookas, mutta onnistun näyttämään kevyemmältä, kuin olenkaan. Olen kuullut kysyttävän, että mikä minussa oikein painaa.... No en minä tiedä. Ajatukset?  Grin
« Viimeksi muokattu: 24.02.2011 22:41:20 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 25.02.2011 00:53:39 »

Jäin miettimään tuota, miten  venus liittyisi lihaksiin...
Oon paremminkin Kato Vegan lihas-analyysin kannalla.
Kike Elomaalla on  jupiter mars leijonasaturnus skorpioni
No painija Ukkolalla on  merkurius saturnus neitsyt yhtymä. mars  skorpioni aspect_tri :jupiter:rx  kalat
Sama  merkurius saturnus Toni Halmeella mutta Vesimiehessä. mars leijona
Eva Walströmillä on  jupiter venus saturnus vaaka kolmikko ja sitkeää skorpionia. mars jousimies.
Treenattuja lihaksia, mutta kait siellä on jo alunperin ollut mitä treenata.
Kiinteän merkin Marsia. Onko se lihaksissa sitkeyttä? Tulimerkissä voimaa?
Saturnus antaa luuston rakenteen, jolle lihakset rakentuvat?
 jupiter kasvattaa niitä?
Itellä  venus skorpioni aspect_squ mars leijona
ei niinkään nyt hirveesti lihaksia (eikä rasvaprosentteja  Smiley) mutta voimaa tarvittaessa.
 merkurius Venuksen kanssa lisää hapenottokykyä
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #10 : 25.02.2011 10:51:24 »

Nyt kun aloin ajattelemaan planeettojen kautta enemmän, niin mulla on  aurinko merkurius mars kauris ja hallitsevana vielä  kauris .  saturnus neitsyt , mutta  jupiter leijona . Eli mulla on kookas luusto ja hyvin rakentuvat voimakkaat lihakset. Kaurishan hallitsee luustoa ja mulla on kaurista paljon. Tosin hapenottokyvyn kanssa on aina ollut ongelmia ja luulenpa, että siksi kestävyyslajit eivät minulta juurikaan onnistu. Reaktiot ovat nopeat ja voin tuntea adrenaliinin syöksähdyksen esim. kilpailutilanteissa. Reaktionopeuden olen huomannut myös liikennevaloista lähtiessäni. Muut jää kauas taa.  Grin

Minkäslainen vaikutus tuolla MC:llä tai Asc:illa olis kropan muotoon? Olen kyllä kuullut näyttäväni leijonamaiselta. Suora ryhti kenties vaikuttaa asiaan.

Edit:
Ja kakkoshuoneessa mulla on  saturnus sekä  kuunsolmu . Mitäs se meinaa? Että mulla on pikkutarkat lihakset. Pihtarilihakset. Ei juma.  2funny
« Viimeksi muokattu: 25.02.2011 10:54:24 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: