,
joten jos noista nyt väännän jotain teoriaa, niin leveät hartiat on ja lihaksikkaat jalat. Minun ei tarvi nähdä paljoa vaivaa, että lihakset kasvavat. Lihastyyppi on samanlaista kuin pikajuoksijalla: lyhyttä ja räjähtävää voimaa sisältävää. Tykkään tehdä painoharjoittelua paljon mieluummin kuin hyppiä akkalaumassa aerobicissä.
Ennen kuin sain lapset, minulla oli hyvin maskuliininen vartalo V-selkä ja kapea lantio. Edelleenkin kroppa on enempi Y:n mallinen kuin X. Takapuolestani olen kuitenkin saanut kehuja (ihme! :
). Selkä on pidempi kuin jalat. Vyötärö löytyy.
Standardikokoisia vaatteita ostaessani huomaan, että housut ovat yleensä aina vyötäröltä/lantiolta isoja, mutta kiristävät reisistä. Saattaa myös käydä niin, että niukkalinjaiset takit tai paidat kiristävät hauisten kohdalta, vaikka hartioista ja muuten olisivat sopivat. Ja voi hiisi, mitä kamppailua joudun käymään varrellisten saapikkaiden kanssa! Ei mun pohkeet mahdu mihinkään kauniisiin nahkasaappaisiin. No okei, on mulla muutamat, mutta nekin on suurinpiirtein metsästetty kissojen ja koirien avulla.
Minkälaisen kuvan minusta saa? No leikkisästi kutsuin itseäni joskus vaahtosammutinXena-amatsoniksi. Tosin tuolloin treenasin säännöllisesti.
Niin ja kaurismaisesti minulla on ulkonevat nivelet ainakin polvissa ja kyynerpäissä. Luusto on kookas, mutta onnistun näyttämään kevyemmältä, kuin olenkaan. Olen kuullut kysyttävän, että mikä minussa oikein painaa.... No en minä tiedä. Ajatukset?