Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lilim* tässä terve!  (Luettu 3425 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« : 20.02.2011 12:54:39 »

On se kumma miten hankalaa tämä esittäytyminenkin voi olla! Ties kuinka monta kertaa minäkin nyt olen töllöttänyt tätä tyhjää ruutua ja todennut "Ääähh....ei pysty"  Grin No kokeillaan, olenhan tuolla jo jotakin teille kerinnyt höpöttämäänkin.

Kohta 27.v täyttävä oinasneitokainen täällä kirjoittaa. Henkisistä ja henkimaailmaan yleisesti liittyvistä asioista olen ollut kiinnostunut niin kauan kuin muistan. Jostain kumman syystä sain tarhaikäisenä katsoa läpi isäni kauhuelokuvakokoelman, sieltä luonnollisesti poimin parhaat päältä; Manaaja, Omen, Amitywille, Poltergaist, Hohto... Kaikki "kummituselokuvat" olivat parhautta. Henkimaailma kiinnosti valtavasti. 10-12-vuotiaana luin kirjaston "parapsykologia ja rajatieto" osaston kirjatarjonnan läpi. Ajatus entisistä elämistä on aina ollut itsestäänselvyys. Teini-iässä kiinnosti sitten taas kaikki muu paitsi henkiset asiat  Grin. Parikymppisenä palasin näihin asioihin voimakkaasti kunnes elämä heitti häränpyllyä ja vanhaa poistui rytinällä uuden tieltä. Siinä meni vaihtoon kämppä, opinnot, mies ja tunne-elämää sitä vasta tuuletettiinkin urakalla. Onneksi tajusin nopeasti että uutta parempaa odottaa nurkan takana. Se on jotenkin mieletön tunne kun lopulta päästää irti vanhasta olo on kuin talviunesta heränneellä! Nyt kun elämä on taas vakiintunut (toistaiseksi, koska tunnen että minun elämääni tulee kuulumaan paljon vaihtelua ja muutoksia) paremmille urilleen koen voimakasta halua perehtyä taas näihin asioihin.
Siispä, tässä olen ja tervehdin!  smitten
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 20.02.2011 21:23:33 »





               Tervetuloo tänne!
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #2 : 22.02.2011 16:41:09 »

Tervetuloa  smitten
Aina on mukavaa kun lisää   aurinko oinas tulee mukaan  Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #3 : 22.02.2011 20:52:28 »



 smitten Tervetuloa  smitten
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: