Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Osaisitteko auttaa karttani tulkitsemisessa?  (Luettu 4555 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
pip
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 20.02.2011 20:48:21 »

Hei, olen vielä suhteellisen uusi astrologian parissa, varsinkin karttojen tutkiminen on mulle vähän hankalaa vielä.

Kysyisin teiltä että mitä näette kartassani ammatin suhteen? Tunnen kovasti vetoa auttamiseen ja mietin, että pystynkö olemaan koskaan onnellinen, jos en tunne työni pelastavan ja parantavan ihmisiä.

Toinen asia on parisuhteet (hei, ylläri!), eli minkälainen ihminen sopisi minulle karttani mukaan? Olen välillä vähän liiankin sopeutuvainen, jolloin satsaan ihan liikaa ihmisiin, joiden kanssa en loppujen lopuksi ole onnellinen.

Kiitos jo etukäteen Smiley
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko ja Kuu Jousimies
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 20.02.2011 21:43:29 »

Minä olen myös aivan aloittelija, mutta heitän tähän pari ajatusta miesrintamalle.

Ensiksikin sinulla on Mars Kaloissa, eli tuntenet vetoa Kalamiehiin. Kaloista voit lukea yleisen määritelmän täältä. Kalahan on herkkä tunnemaailman matkaaja, joka voi mennä vähän turhankin syvällä tunteissaan. Ei tule sellaista "jalat maassa"-pohjakosketusta. Eräs tuntemani kalamies - ystäväni ystävä - oli tyypillinen taiteilijakalamies, joka vaihteli työpaikkaa, eleli omaa elämäänsä miten haluaa ja hamppu maistui. Kalat ovat haaveilijoita eivätkä välttämättä osaa keskustella tunteistaan, koska heillä on niitä niin paljon. He puhuvat mieluiten vaistoillaan.

Sitten, Juno. Juno-asteroidi kertoo puolisosta. Jos Mars-merkki kertoo ihannemiehen tyypin, Juno kertoo millaisen puolison rinnallemme todellisuudessa kaipaamme. Sinulla on Juno Kauriissa 4.huoneessa. Voit lukea yleistä infoa Kauriista täältä
Kauris on yleensä hyvin vahvasti jalat maassa-tyyppi, kova tekemään töitä ja pärjäämään vähällä. Minulle Kauris on kylmän viileä tyyppi, jolla on musta huumorintaju.

Juno Kauriissa syntymäkartalla kertoo seuraavaa:
Your need is for a practical partner who is a good organizer and can help you in business. Don't expect them to show too much emotion.

Juno 4. huoneessa kertoo seuraavaa:
If you have Juno in the fourth house then you may want someone who is more like a housekeeper or decorator than a real partner. Where and how you live is extremely important to you so you tend to wait for wealthy marriage prospects or ones that at the very least have good taste. You may prefer traditional roles in a marriage with the wife staying home and the husband going to work. Homebodies with a Fourth House Juno include Julia Roberts, Milla Jovovich, Cameron Diaz, Ben Affleck and John Fitzgerald Kennedy.
This person can be married to their home. Juno in the 4th house can also indicate a need for a partner who is attached to the domestic environment. Another possibility is that you become more of a domestic type after marriage.
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 20.02.2011 21:51:31 »

Enpä yhtään ihmettele tuota auttamisen halua. Sulla on jupiter the uraplaneetta kaloissa ja kutosessa, mikä on palvelun, auttamisen, terveyden huone. ja kalat siis tosiaan varsin auttamisorientoitunut merkki. MC joka kertoo urasta sulla on ravussa mikä on klassinen hoivasijainti niinikään. Mars kaloissa on myös aika pehmeä sijainti kyseiselle elinvoiman ja energian planeetalle, enkä yhtään ihmettele jos sinulla tosiaan suhteissa menee helposti myötäilyksi. Jos auttaminen ja myötäily ja vastaavat ahdistavat kannattaisiko harkita kalamaisen myötätunnon purkamista jollekin luovalle alalle tai vastaavasti yhdistää ne (tyyliin taideterapia tms)?
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 20.02.2011 22:38:08 »

Tuo Jouskari-painotus 3. huoneessa ei ole kyllä erityisen hoivaava, mutta jos tunnet vetoa nimenomaisesti pelastustehtäviin, niin miten olisi ambulanssinkuljettajan tai palomiehen ammatit?  idiot2
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 21.02.2011 12:57:19 »

Juu, minä katselin myös tuota Chironiasi. Aika keskeisessä asemassa kartallasi. Yhdistämällä näitä jo esille tulleita teemoja tulisi mieleen esimerkiksi opinto-ohjaaja tai ammatinvalintapsykologi -> kommunikointi, koulutus, ihmisten avustus ja ohjaus.
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 21.02.2011 13:32:02 »

chiron tekee Yläsolmun kanssa yodin ( chiron aspect_sex kuunsolmu)
osoittaen terävä-älyistä,tutkivaa, psykologista, liikemiesvainuakin omaavaa  merkurius skorpioni:a.
Toisekseen sulla on aika harvinaisen olonen johtavien merkkien suurristi akseleilla.
0-asteisina mahdollisuudet mihin vain?
 rapu :a en pidä niinkään ensisijaisesti hoivaavana,
vaan yksityisyrittäjänä; omaehtoinen tapa hankkia  kuu-elantonsa.
Muutenkin tuo johtavien risti kuvastaisi halua olla "oma pomonsa" mieluummin kuin alistua käskettäväksi.

kuu jousimies vois tykätä reissutyöstä,
tai ainakin aika ajoin työskennellä ulkomailla,
levoton, liikkuvainen kun on.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2011 13:39:13 kirjoittanut nikki » tallennettu
pip
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 26.02.2011 15:25:57 »

Iso kiitos kaikille Smiley kaikkia vastauksia tarkemmin tutkiskelemalla ja miettimällä saan kulumaan taas monta pitkää iltaa
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko ja Kuu Jousimies
pip
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 06.03.2011 10:49:22 »

Sikäli mikäli ketään kiinnostaa Smiley niin olen pohdiskelujen jäälkeen päättänyt haudata terveydenhoitoalan. Kammoan suoria konfliktitilanteita, joita tuolla alalla valitettavasti tulee aina ja koko ajan, joten päätin vaihtaa potilaat puuhun. Pintakäsittelijäksi/maalariksi/restauroijaksi käypi tieni tämän hetkisillä suunnitelmilla.

Kiitos vielä kaikille vastauksista
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko ja Kuu Jousimies
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: