Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: neitsyet  (Luettu 5187 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« : 21.02.2011 12:14:08 »

Neitsyen merkki on pitkään ollut minulle sellainen josta ei ole niin paljon saanut tarttumapintaa, mutta nyt viime aikoina tuntuu että olen saanut kiinni jostakin sen tunnelmasta. Siksi avaan nyt keskustelun tästä merkistä.  Smiley
Elementtinä maa ja laatuna muuttuva, en ole oikein osannut yhdistää näitä, nyt kuitenkin kun analysoin tätä uutta tunnettani tästä merkistä (harmi kun tunteita ei voi tässä selittää  :Smiley), niin tuo maa näkyy tuossa neitsyen tarpeessa olla asiallinen. Maa on myös äidillinen elementti, neitsyeiden olemus usein onkin jollain tapaa pehmeähkö, tasainen ja asiallinen. (omien kokemusteni mukaan) Siksi se jollain tapaa tulee täysin puskasta kun tuo muuttuva laatu nostaa päätänsä ja neitsyt tekee jotain hyvinkin yllättävää ja radikaalia. Olen jotenkin sivuuttanut tuon, ja neitsyeiden kanssa jutellessa ajatellut että jokin muu osa kartalla aiheuttaisi tuon täysin ulkomuodon kanssa päinvastaisen toiminnan, mutta nyt kun ajattelee, se tosiaan kuuluu neitsyen merkkiin itseensä, jokaisella tapaamallani neitsytvaikutteisella esiintyy tuota jossain määrin. Hyvin erikoinen merkki omalla tavallaan. Tunnelmana hieman sellaista että jos kauris on pimeä merkki, niin neitsyt on yllättävällä tavalla pimeä. Tunnetteko neitsyet itse tuota kaksinaisuutta itsessänne, ja millä tavalla? Ketju on avoin myös kaikelle neitsytkeskustelulle.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 21.02.2011 12:38:35 »

Mitä enemmän tätä ajattelen, alan ehkä vihdoin ymmärtää tuota minun miesmakuani, että mikä se on se mikä minua viehättää. Se tosiaan on jonkinlainen yhdistelmä neitsyttä ja skorpionia. (Minulla on siis DESC  neitsyt ja  mars aspect_con pluto skorpioni 7.huoneessa)
Siksi pyydänkin kaikilta neitsyiltä ja neitsyitä tuntevilta analysointeja neitsyeistä, jotta saan enemmän ymmärrystä tähän taas. Ja neitsyiltähän tuo analysointihan pitäisikin onnistua.  Wink
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 21.02.2011 22:05:36 »

Heh... tästä aiheesta kyllä analyysia varmaan löytyisikin, mutta olet mielestäni "oikeilla jäljillä" pohtiessasi tuota  neitsyt yllättävyyttä... Sillä neitsyt jos kuka lohkaisee jotain yllättävää, usein sarkastista tai inhorealistista, huumorilla tai tahattoman humoristisesti.

Tämän olen kuullut useammankin  aurinko  neitsyt myöntävän myös...

Toisaalta, tässä on usein varmaan osallisena myös  neitsyt hallitsija merkurius , joka ei ole koskaan kovin kaukana Auringosta ja joka on nimenomaan  neitsyt -merkissä täysin kotonaan, analyyttinen, pikkutarkkojen huomioiden tekijä..

Jahas meni taas analyysin puolelle sittenkin...  Wink
tallennettu

mirka222
Vieras
« Vastaus #3 : 21.02.2011 23:33:06 »

askendentti neitsyt omaavana voin sanoa, että ulkokuoreni todellakin on "puhtoisen pikkutytön". Näytän huomattavasti ikäistäni nuoremmalta, kiltiltä tytöltä..Ulkopuolisille (esim. töissä) olen todella asiallinen, ujo ja melko viileä käytökseltäni, osa pitänyt jopa ylpeänä Huh mutta kun muhun tutustuu paremmin niin useat ihmiset ovat yllättyneet/sanoneet, että olen oikeasti täysin erilainen kuin ovat luulleet, siis silloin  paljastuu tuo räiskyvä  aurinko oinas 8. huoneessa luonne Grin..Lisäksi esimerkiksi seksiasioissa olen näennäisesti siveä mutta sisälläni asuu oikeasti tuhma tyttö, joka paljastuu usein tarpeeksi virikkeellisen suhteen myötä..Seksuaalikäyttäytymiseni voi muuttua radikaalisti riippuen suhteesta ja ihmisestä, jotenkin huomaan itsessäni toisaalta tiettyä estoisuutta mutta toisaalta myös jotain täysin päinvastaista kokeilunhaluista..Esimerkiksi entisessä suhteessani pystyin olemaan selibaatissa kuukausia mutta nykyisessä suhteessa viikkokin on jo liian pitkä aika..Yleisesti ottaen tuo  askendentti neitsyt on varmaan joku maskini, minkä ulkomaailma näkee ensimmäiseksi minussa ja toisaalta parisuhteen alueella se näkyy muovautumisena sen mukaiseksi..
tallennettu
minävaan
Vieras
« Vastaus #4 : 22.02.2011 00:36:51 »

Noooo, mie oon tehnyt sellasen huomion että neitsyet on usein vähän liiankin ystävällisä ainakin miehet, menee melkein sellasen imelän puolelle. Sit oon huomannut kans että usein neitsyet valehtelee ja pettää puolisojaan. Nyt tuli varmaan loukattua neitsyitä, anteeksi siitä Embarrassed kysehän on vaan minun huomioista crazy2
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 22.02.2011 13:35:12 »

askendentti neitsyt omaavana voin sanoa, että ulkokuoreni todellakin on "puhtoisen pikkutytön". Näytän huomattavasti ikäistäni nuoremmalta, kiltiltä tytöltä..Ulkopuolisille (esim. töissä) olen todella asiallinen, ujo ja melko viileä käytökseltäni, osa pitänyt jopa ylpeänä Huh mutta kun muhun tutustuu paremmin niin useat ihmiset ovat yllättyneet/sanoneet, että olen oikeasti täysin erilainen kuin ovat luulleet, siis silloin  paljastuu tuo räiskyvä  aurinko oinas 8. huoneessa luonne Grin

Joo, sama täällä. Itsekin ASC neitsyt, mutta  aurinko kuu merkurius Jousimies. Seurasta ja tilanteesta tosin riippuu, ponnahtaako esiin ujo ja asiallinen neitsyt vai funky ja humoristinen jousimies.

Neityen tavoin minäkin pyrin olemaan asiallinen käytökseltäni ja kiltti toisille. En tykkää huonosta tai asiattomasta käytöksestä.

Suuri osa kavereistani ovat neitsyt-merkkisiä. He ovat älykkäitä, toisinaan vähän radikaaleja ja tuntuvat olevan hyviä kaikessa. Hyviä ja lojaaleja ystäviä. Smiley

tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #6 : 24.02.2011 14:08:09 »

Mä tuun hulluksi Neitsytmiesten kanssa!  crazy2

Ex on Neitsyt.  Yks, josta tykkäisin lujaa, mutta --- ,on Neitsyt.  Yks, joka tykkäis musta, mutta --- ,on Neitsyt.  Mitähän mun pitäis elämässäni oppia, että nuo Neitsyt-miehet jättäis mut rauhaan?

Yhteistä näissä miehissä on kyllä kiltteys.  Ovat myös ujoja (?) näyttämään tunteensa selvinpäin, tai sitten eivät vaan osaa, tai sitten niitä ei ole!  Sitten kun on otettu rohkaisua, niin ollaan niin ailavjuu, että oksat pois.  Kovia tekemään töitä.  Pilkun**ssijoita.  Sosiaalisia, tulevat juttuun monenlaisten ihmisten kanssa, kunhan pysytään small talkissa ja turvallisilla vesillä.

Mun omalla kartalla Neitsyessä on vaan  uranus ja  pluto.  Neitsyen hallitsija  merkurius onkin sitten Jousimiehessä, 8 asteen päässä Auringostani.  En mä silti saa kiinni, mikä vetovoima mulla on Neitsyt- miesten kanssa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 24.02.2011 14:16:56 »

Maybe Lilith ? coolsmiley
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #8 : 24.02.2011 17:42:32 »

Maybe Lilith ? coolsmiley

Niin, onhan sekin siellä.  Ja Echo, rakkaudessa riutuja.  crazy2 
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: