Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Talviset tervehdykset teille kaikille!  (Luettu 3112 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Mila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« : 21.02.2011 16:36:24 »

Olen 28-vuotias, muutamia kuukausia sitten Tampereelle kotiutunut nainen. Tänne ajauduin puhtaasti kaipauksesta päästä yhteyteen muiden samanhenkisten ihmisten kanssa.Smiley

Olen lapsesta asti ollut omalla tavalla tietoinen muustakin, kuin vain siitä mitä me kyemme näkemään, kuulemaan, haistamaan ja mittamaan, vaikka rationaalinen ajattelu on suurimman osan elämästäni sitä tukahduttanut. Muutama vuosi sitten annoin periksi ja olen sitä kautta löytänyt aivan erilaista voimaa tähän elämään ja sopua ympäröivään maailman, sekä itseni kanssa. Olen silti aivan nyyppä näissä asioissa, sillä jokin kynnys on vielä ylittämättä. Toivottavasti tämä on väylä päästä harppaamaan siitä.Smiley

Nautin luonnosta, suurista metsistä, musiikista, tummasta suklaasta, kirjallisuudesta, sienestyksestä, pehmosista villasukista, rakkainpani hymystä, eläimistä, pohdiskelusta kahvikupin äärellä, elämästä ja vaikka mistä! Edellä mainittujen asioiden lisäksi harrastan meditaatiota ja toivottavasti pian täällä uudessa kotikaupungissa kundaliinijoogaa ja itämaista tanssia.

Valoa ja rakkauta!
tallennettu
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #1 : 21.02.2011 21:10:19 »

 Tervetuloa minunkin puolesta! smitten
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: