Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yöllisiä koputuksia jalkoihin  (Luettu 8835 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*

En tätä todeksi usko

Profiili
« : 22.02.2011 14:20:36 »

Moi! En ole hirveesti näihin touhuihin uskonut, mutta nyt olen joutunut perumaan pyhät puheeni.
Olen ymmälläni koska minua on yöllä, noin vuosi sitten joku alkanut koputtamaa olkapäälle ja nyt viimeisinä viikkoina on kuin karhealla pyyhkeellä hipaissut jalkojani kun ne on ulkona pois peiton alta. Toissa yönä tilanne muuttui niin, että nyt jalkojani on rummutettu sormenpäillä. Vaimonikin on kummastellut asiaa, mutta nyt en enää sillekkään uskalla mainita asiasta ettei se ala pelkäämään.
Onko se jotakin viestittämistä vai mitä?  Undecided
tallennettu
Aurora Borealis
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 22.02.2011 18:11:16 »

No huh, huh, minulle tapahtui sama muutama viikko sitten!!!

Pikku poikani oli illalla nukahtanut mieheni ja minun väliin. Heräsin aamulla virkeänä ja ajattelin nautiskella kiireettömästä viikonloppuaamusta loikoillen vielä sängyssä jonkin aikaa. Makoilin kyljelläni ja tunsin kuinka joku piirteli sormellaan kuvioita jalkapohjaani. Ajattelin että poikani on herännyt ja hän se siellä jalkopäässä raapustelee. En edes heti katsonut vaan hymyilin itsekseni lempeää ja rauhallista kosketusta. Sitten kun katsoin sängyn jalkopäähän, siellä ei ollut ketään. Poika ja mies nukkuivat rauhallisesti selkäni takana.

Kokemus ei ollut pelottava, päinvastoin. Harmittaa kun sitä ei ole tapahtunut uudestaan, haluaisin tutustua häneen kuka se sitten olikin.

Viittaako nimimerkkisi syntymäaikaasi? Jos, niin olen syntynyt samana päivänä...
tallennettu
Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*

En tätä todeksi usko

Profiili
« Vastaus #2 : 23.02.2011 09:16:17 »

Olen muuttunut skeptikoudestani totaalisesti muutaman viikon aikana. En tiedä onko joku tasoni herkistynyt tänne kirjautumiseni myötä, mutta viime yönä vihdoin joku tuli viereeni. Nukuin kunnes heräsin...  kuin  joku olisi lyönyt halolla päähän ja tunsin itseni lyijymötiksi. Joku "telakoitui" minuun ja kosketin jalkojani, ne olivat kananlihalla. Katsoin kelloa ja se kesti 7 minuuttia koko sessio. Yritin kysyä mielessäni siltä , kuka olet ja mitä asiaa, mutta vastausta en saanut. Silmäni olivat kiinni, niin edessäni oli naisen silmiä jotka avautuivat ja sulkeutuivat sekä pikkutytön kasvojen ääriviivat ja tunnelma oli sähköinen. Pyysin häntä poistumaan kun ei kerran vastannut minulle, mutta pyysin tulemaan uudestaan kun sillä olisi sanottavaa. Tunne ei missään tapauksessa ollut pelottava vaan ihana. En ymmärrä näistä asioista mitään, tulin niinsanotusti "pystymetsästä" tähän tilanteeseen...en ymmärrä. Mitä minun pitäisi tehdä? Shocked
Aurora borealikselle! Päiväys ei ole tuo, kuukausi on.
« Viimeksi muokattu: 23.02.2011 09:49:27 kirjoittanut Helmikuu1 » tallennettu
Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*

En tätä todeksi usko

Profiili
« Vastaus #3 : 23.02.2011 15:11:57 »

Kiitokset tuesta, sillä sitä minä nyt kaipaan...siis en millään muotoa pelkää vaan odottelen mielenkiinnolla mitä tapahtuu, mutta kun en voi kenenkään kanssa puhua asiasta... he eivät kuitenkaan ymmärrä, joten pidän asiasta matalaa profiilia hi hi. Smiley En kyllä minäkään.
« Viimeksi muokattu: 23.02.2011 19:57:56 kirjoittanut Helmikuu1 » tallennettu
Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*

En tätä todeksi usko

Profiili
« Vastaus #4 : 17.03.2011 13:30:50 »

No niin taas on tullut silittelyjä jalkoihin ja nyt viime yönä tuli taas sitten "telakoituminen", mutta ei onnistuttu kirjeenvaihdossa vaikka kuinka texstailin. Kännykän näyttöön tuli myös valo, toissa yönä  Grin. Ei kai tässä sitten voi muuta kuin odottaa, jotta tämä kommunikointi onnistuisi. Olen kyllä melko varma, että kyseessä on suojelusenkeli...se on pitkä tarina, se liittyy onnettomuuteen jota ei sitten tullutkaan ja minä pyytelin hätäpäissäni suojelusenkeliä luokseni. Wink
tallennettu
coon
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 17.03.2011 15:37:49 »

Minua on myös käyty yöllä taputtelemassa ja yksi yö käytiin kasvoja silittämässä molemmilta puolilta  smitten Kysyin aamulla mieheltäni, että silittikö hän kasvojani oikein kunnolla, mutta ei se ollut hänkään. Nyt on taas nuo yölliset taputtelut ja peiton korjaamiset loppuneet, mutta kaikki on olleet jälleen positiivisella tavalla ja tunteella tehtyjä.
tallennettu
Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*

En tätä todeksi usko

Profiili
« Vastaus #6 : 10.05.2011 16:12:11 »

No niin, taas alkoi tapahtua...heräsin klo 23.58 olin kananlihalla ja sähköinen oli tunnelma ja tämä ystäväni tuli vierelleni ja "telakoitui minuun taas, mutta nyt ei näkynyt räpsyviä silmiä vaan, olen ostanut 1kk sitten koiranpennun ja sen näin silmissäni sekä kengän, pallon ja kalan uivan ohitseni aivan samalla tavalla, kuin ne räpsyvät silmätkin. Pitkin yötä tämä suojelusenkelini oli "telakoituneen" minuun.Olin kananlihalla montatuntia  smitten Mihinkähän tämä johtaa...?
« Viimeksi muokattu: 10.05.2011 17:59:00 kirjoittanut Helmikuu1 » tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 11.05.2011 09:42:31 »

Mielenkiintoista tosiaan  Smiley Pidähän meidät ajantasalla jatkossakin.

Voisin itsekin kysäistä yhden jutun, kun tämä aihe ehkä hieman sivuaa sitä. Eli onko kenelläkään kokemusta tai tietoa sängyn tärisemisestä? Välillä tuntuu kuin joku ravistelisi tai kuin sänky tärisisi, ihan vain muutamien sekuntien ajan. Yleensä tämä tuntuu siinä unen ja valveen rajamailla, liittyykö siihen jotenkin vai kenties henkimaailman touhuiluihin?  angel
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #8 : 11.05.2011 15:32:03 »

Helmikuu1 Tuo missä oli kala ym., kuulostaa kyllä aivan valveunelta. Siinä unitapahtumia tulee usein 'tähän todellisuuteen', juuri makuuhuoneeseen esim.. Mutta se tuntuu täysin todelta. Smiley
Tuo telakoituminenkin kuulostaa ihan valveunelle tyypilliseltä tapahtumalta. Usein niissä tulee 'joku sorkkimaan' tai tökkimään tai kiusaamaan, istumaan päälle tms..! Ystäväni on luonnehtinut, että se on 'ihan kuin eri todellisuus' tai 'uni siirtyneenä tänne todellisuuteen', kun niin todelliselta tuntuu.. angel
Voithan olla todella herännytkin.. mutta nuo kenkä, pallo ja kala, kertoo kyllä muuta. Unessakin voi 'herätä'.. Smiley
-Ja aiemmassa viestissä kerrot kuinka tuntui lyijymötiltä; se on unihalvaukselle/valveunelle tunnusomaista.

Sitten lähtisin miettii, mitähän kenkä, pallo ja kala, yhdistettynä koiranpentuun, symbolisesti elämäsi kannalta tarkoittaa. Mitä symbolisia asioita/juttuja niistä nousee mieleen, voi olla sanomaa..  Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*

En tätä todeksi usko

Profiili
« Vastaus #9 : 11.05.2011 17:50:48 »

Niin minäkin sitä ajattelin, mutta kun esim. tytön kuva näkyi vai ääriviivoina kuten kaikki muutkin ja kullanvärisin reunoin. Kelloa pystyn seuraamaan minuutti minuutilta ja kirjaa lukiessakin minua koputetaan joten kyllä heitin sen teorian romukoppaan. Niin ja kaikki tämä alkoi siitä ,kun makasin sängyssä ja minua joku hipaisi kuin viileällä sulalla alaselästä ylös niskaan ja ketään ei ollut vierelläni ja olin valveilla.
« Viimeksi muokattu: 12.05.2011 13:58:52 kirjoittanut Helmikuu1 » tallennettu
Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*

En tätä todeksi usko

Profiili
« Vastaus #10 : 22.05.2011 13:05:50 »

No niin taas on tapahtunut. Pari päivää sitten tuli henki, niin kuin ennenkin ruumiiseeni ja alkoi näyttämään sekaista kaupunkia kultareunaisilla kehyksillä. Rakennukset olivat hieman vaurioituneet. No sitten eilen olin sohvalla pitkänäni, niin ikään kuin päätäni olisi väkisin käännetty meillä olevaan kanavatyötauluun päin ja kas siinä oli käänteisenä kuvana pikku tyttö ja samaan aikaan ääni sanoi "olin 6 vuotias"...huh huh...siinä leuka loksahti pahemman kerran. Tytöksi päättelin siltä pohjalta, kun tässä topikissa edempänä näin tytön siluetin silmissäni. Tuossa taulu liitteenä. Taulussa pitäisi näkyä poika ja koira ongella.
« Viimeksi muokattu: 08.07.2011 20:12:27 kirjoittanut Helmikuu1 » tallennettu
Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*

En tätä todeksi usko

Profiili
« Vastaus #11 : 19.08.2011 14:00:42 »

No tässä voisi taas päivittää viime aikaisia tapahtumia. Minulle on noin 9 päivän välein näytelty kultareunaisia kuvia. Olin poikani kanssa metsäretkellä ja oltiin laavulla, niin siellä kun laitoin silmät kiinni, niin näytettiin peuroista ja jäniksistä kuvia jotka pakenivat minua. Seraavana aamuna kun olin syönnyt aamupalani, päätin mennä vielä makuupussiini ja suljin silmäni, alkoi eteeni muodostua kupariset kasvot jotka vinkkasi minulle Eilen menin taas kananlihalle ja minulle alettiin näyttää japanilaisten kuvia jotka vilkutti iloisesti..Olen käynyt kahdella selvännäkijällä jotka sanovat, että henkiparannus on minun juttuni, koska minua näin herätellään Smiley
« Viimeksi muokattu: 20.08.2011 19:50:55 kirjoittanut Helmikuu1 » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 19.08.2011 15:08:53 »

Mielenkiintoista Smiley Aika hieno koko juttu Smiley
tallennettu
Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*

En tätä todeksi usko

Profiili
« Vastaus #13 : 14.09.2011 18:21:14 »

Muutama päivä takaperin 0509-2011 klo.24.00 Henki saapui ruumiiseeni ja alkoi näyttää kuvaa maitolaiturista jossa oli sateen jälkeen jäänyt vesitippa ja taustalla ilta-aurinko paistoi. Vesitippa oli kellertävän samea. Minä kiersin vesitippaa kuparin värisessä ilta-auringossa joka oli todella kaunis, aivan käsittämättömän kaunis ja taas olin kananlihalla, niin kuin aina. Kokemukseni ovat olleet ainoastaan ihania. Vaikka kokemukset päättyisivät tähän, niin en koskaan unohda tätä tapahtumasarjaa. No mutta näitä tapahtumia on muillakin, joten en enää jatka tätä säijettä. Hyvää syksyä kaikille. Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: