Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä tiedätte että joku henki on lähellä?  (Luettu 21111 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« : 23.02.2011 19:23:30 »

Minulle vaan tulee välillä sellainen olo, että joku seisoo seläntakana tai istuu vieressä.Riippuu hengestä onko kiltti luonne vai paha, pelottaako,hajuja myöskin olen rekisteröinnyt ja energiaa näistä henkiolennoista. Ja yksi tärkeimmistä on viileys. Mitenkään eivät koskaan ole yrittäneet ottaa yhteyttä sen kummemmin. Joskus vaan tullut sellainen olo,että yrittää jotain sanoa.
Mutta kertokaas omia kokemuksia.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1 : 23.02.2011 22:04:34 »

Hajuja, tuijotuksen tunnetta, kutitusta esim. niskasta ja yhdellä tapauksella jota kutsun nimellä "teiniks" välillä ihme riehumista kun pudottelee/paiskoo tavaroita ja muuta meininkiä.
Välillä myös ihan sohvalla maatessa alkaa pumppu hakata täysillä, pyörryttää vähän ja maha jännittyy- silloin rakas sukulaiseni tulee käymään. (Mua alkaa aina myös silloin laulattamaan ja mieleen tulvii sellaisia lauluja joita hän lauloi ollessani lapsi Grin)
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2 : 24.02.2011 23:54:47 »

Joku ilmaisee läsnäolonsa hajulla, esim. tupakanhaju. Välillä olen haistanut sellaista vanhan käsivoiteen tuoksua. Saattaa kuulua askeleita tai huonekalu voi narahtaa.

Korkeammat energiat tunnen kylmänä tuulahduksena tai kylmyytenä ihollani. Tällöin ihokarvani nousevat ja menen kananlihalle, vaikka äsken olisinkin ollut ihan normaalisti. Tunnen korkeat värähtelyt myös käsilläni, niin kuin muutkin energiat. Enkelit näen väreinä tai kirkkaina tähtinä, enkelipölynä.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #3 : 25.02.2011 11:11:00 »

Minä aistin että joku on lähellä/kotona/takana.. Kerran olen haistanut myös yllättävän tupakanhajun yhdessä kohtaa kotia.. Enkelit tunnen viileinä tuulahduksina. Pari kertaa olen myös nähnyt ilman jännästi väreilevän, vain yhdestä kohtaa, ja ajatellut siinä olevan hengen/enkelin..
Oon tuntenut myös ehkä hentoja kosketuksia..

Eka kerran kun otin kontaktia suoremmin, kun tuntui että joku on täällä, kysyin Onko täällä joku - ei vastausta. Sitten kysyin Ootko mun enkeli - ja tunsin viileän, voimakkaan virtauksen oikeaan kämmeneeni. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #4 : 28.02.2011 18:46:44 »

En tiedä onko tää oikea topic kysyä, mutta itse en ole koskaan tuntenut mitään vastaavaa kuin te. Joskus pienenä taisin aistia enkelin läsnäolon ja suvussani on esiintynyt kyky jopa nähdä enkeli. Kesällä olen kuitenkin menossa vanhaan kirkon rakennukseen jossa on huhuttu olevan henkiä ja on nähty tavaroiden liikkuvan itsekseen ym. Tahtoisin koittaa ottaa niihin henkiin yhteyttä, onko vinkkejä miten se onnistuisi? pitääkö minun olla yksin huoneessa vai voiko siellä olla muita jotka eivät välttämättä edes usko näiden henkien läsnäoloon? tahdon tosi kovasti saada yhteyden, joten olen kiitollinen kaikista vinkeistä.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Angellica
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150


Profiili
« Vastaus #5 : 28.02.2011 20:18:35 »

Aina oppii jotain uutta. Olen monasti vuosien aikana ihmetellyt miksi unien yhteydessä tunnen tuoksuja , nyt osaan yhdistää ne tuoksut tiettyihin jo edesmenneisiin läheisiin. Mutta mitäs se sitten voisi tarkoittaa, kun tuntee vasemmpaa korvalehteä nipistettävän- ihan kuin vetäisi suonta korvalehdestä. Se toistuu, ei päivittäin mutta viime vuoden aikana tietyin väliajoin. Olen kuvitellut sen olevan viesti ihmiseltä joka ajattelee minua, joka on tärkeä ja jolle olen tärkeä. Hassuja juttuja.
tallennettu
Pia Koukila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #6 : 05.03.2011 13:47:23 »

En tiedä onko tää oikea topic kysyä, mutta itse en ole koskaan tuntenut mitään vastaavaa kuin te. Joskus pienenä taisin aistia enkelin läsnäolon ja suvussani on esiintynyt kyky jopa nähdä enkeli. Kesällä olen kuitenkin menossa vanhaan kirkon rakennukseen jossa on huhuttu olevan henkiä ja on nähty tavaroiden liikkuvan itsekseen ym. Tahtoisin koittaa ottaa niihin henkiin yhteyttä, onko vinkkejä miten se onnistuisi? pitääkö minun olla yksin huoneessa vai voiko siellä olla muita jotka eivät välttämättä edes usko näiden henkien läsnäoloon? tahdon tosi kovasti saada yhteyden, joten olen kiitollinen kaikista vinkeistä.


Ihan ensin, miksi haluat yhteyttä juuri näihin henkiin? Tahdotko auttaa niitä jatkamaan matkaansa valoon ja kotiin?
Meediona haluan sanoa että henkien kanssa yhteydenpito ei koskaan ole viihdettä sillä pitää olla jokin tarkoitus, kuten heidän auttamisensa tai viestin välittäminen jollekin vielä maan päällä olevalle. Kannattaa myös AINA muistaa suojata itsensä kun ottaa kontaktia henkiin sillä aina ei etukäteen tiedä onko tämä henki hyvän- vai pahantahtoinen. Räyhähenget voivat olla todella pelottavia kohdata ja jotkut henget yrittävät tulla näkyviksi riivaamalla jonkun läsnäolevista ihmisistä.
Jos pelottaa kannattaa pyytää enkeleitä mukaansa ja kyllä paikalla voi olla useampia ihmisiä jopa sellaisia jotka eivät usko henkimaailmaan. Uskolla tässä asiassa ei ole mitään merkitystä, sillä henkimaailmahan ON läsnä ihan koko ajan. Henkiä ei myöskään tarvitse kohdata keskiyöllä pimeässä, ihan keskellä kirkasta päivääkin käy.

Suojauksesta vielä.... Itse käytän kahta suojausta samaan aikaan, eli ennen kuin otan yhteyttä henkimaailmaan ja henkiin siunaan itseni sanoin "Herra Jeesus Kristus, siunaa ja varjele minua, kirkasta kasvosi minulle ja ole minulle armollinen. Käännä katseesi minuun ja anna minulle rauhasi".
Tämän lisäksi lausun joko ääneen tai hiljaa mielessäni Isä meidän- rukouksen ja lopuksi teen ristinmerkin sanoen Isän, pojan ja pyhän hengen nimeen.  Voi ehkä vaikuttaa kovin vanhanaikaiselta ja "uskovaiselta", mutta toimii.
Pyydän myös aina enkeleitä, varsinkin Arkkienkeli Mikaelia paikalle.

Ystävällisin terveisin
Pia K
tallennettu

Valoon on monta tietä mutta jokaisessa tienviitassa lukee; Rakkaus.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #7 : 05.03.2011 14:07:17 »

Suojauksesta vielä.... Itse käytän kahta suojausta samaan aikaan, eli ennen kuin otan yhteyttä henkimaailmaan ja henkiin siunaan itseni sanoin "Herra Jeesus Kristus, siunaa ja varjele minua, kirkasta kasvosi minulle ja ole minulle armollinen. Käännä katseesi minuun ja anna minulle rauhasi".
Tämän lisäksi lausun joko ääneen tai hiljaa mielessäni Isä meidän- rukouksen ja lopuksi teen ristinmerkin sanoen Isän, pojan ja pyhän hengen nimeen.  Voi ehkä vaikuttaa kovin vanhanaikaiselta ja "uskovaiselta", mutta toimii.
Pyydän myös aina enkeleitä, varsinkin Arkkienkeli Mikaelia paikalle.

Kun luin tuon Herran siunauksen, niin kylmät väreet kulkivat jalkojani myöten. Olen jo toisaallakin kirjoittanut, että minulla on luontainen yhteys enkeleihin ja he ilmoittivat juurikin tällä kylmänväreillä läheisyytensä. Tunne ei koskaan ole paha. Itse käytän myös suojauksissa perin kristillisiä juttuja kuten Isä meidän-rukousta ja myös ristin merkkiä kolmeen kertaan tehtynä (isälle oma, pojalle oma sekä Pyhälle Hengelle omansa). Voisin tosiaan kokeilla myös tuota Herran siunausta.

Fawn, älä hätäile henkien kanssa. He ovat läsnä koko ajan, kuten aiemmin on mainittu. Jos on tarkoitus, että sinä työskentelet heidän kanssaan, se aika kyllä koittaa. Mutta älä koskaan väkisin ota yhteyttä. Se ei johda mihinkään hyvään koskaan. Henget ottavat myös sinuun yhteyttä, kun kokevat sinun olevan valmis siihen. Minäkään en ole valmis vielä, koskaan en ole täysin valmis. Mutta silloin, kun on aika, et pelkää henkiä, vaan osaat suhtautua niihin "oikein" ja myös suojata itsesi vaistomaisesti. Kun ei ole valmis, nämä henkiin liittyvät asiat ja ilmestykset pelottavat. Ja pelko on aina rakkauden vastavoima. Silloin, kun pelottaa, ihmistä on helppo huojuttaa ja heiluttaa omista periaatteistaan ja näkemyksistään. Silloin saattaa todella huonotkin asiat alkaa kuulostaa hyviltä, kun ne tarpeeksi lipevästi osataan esittää ja perustella, vaikka ennen olisit ne torjunut suoralta kädeltä.

Varovaisuutta. Ja Valoa.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #8 : 05.03.2011 14:14:51 »

Sen vain aistii jotenkin. Tietää ettei ole yksin nyt tässä tilassa, tai että siellä on muitakin kuin minä ja pari muuta ihmistä.
Tiedän heti kun menen johonkin uuteen paikkaan että täällä on jotain muutakin. Sen myöskin yleensä erottaa selvästi että onko siellä henki/henkiä vai jotain paikalleen jäänyttä energiaa.
Ikinä en ole nähnyt mitään, enkä haluakkaan nähdä.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 247


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #9 : 05.03.2011 15:19:11 »

Aina oppii jotain uutta. Olen monasti vuosien aikana ihmetellyt miksi unien yhteydessä tunnen tuoksuja , nyt osaan yhdistää ne tuoksut tiettyihin jo edesmenneisiin läheisiin. Mutta mitäs se sitten voisi tarkoittaa, kun tuntee vasemmpaa korvalehteä nipistettävän- ihan kuin vetäisi suonta korvalehdestä. Se toistuu, ei päivittäin mutta viime vuoden aikana tietyin väliajoin. Olen kuvitellut sen olevan viesti ihmiseltä joka ajattelee minua, joka on tärkeä ja jolle olen tärkeä. Hassuja juttuja.

Voisiko tuo korvajuttu olla, että joku sukulaisesi tai läheinen pienenä lapsena ollessasi rankaisi sinua nipistämällä korvasta? Tai muuten ruumiillisesti?
Tuli mulle tosta heti ekana vaan mieleen. Että jos teet jotain hyvin väärin heidän mielestä, he rankaisevat, haluavat viestiä, että nyt koetapas vähän ajatella siellä niin!  idiot2  knuppel2
Yrittävät vain suojella ja estää sinua joutumasta tyhmiin juttuihin.  angel

Mulla viimeksi eilen, pe-yönä tai iltana, tuli outo fiilis, kun kuuntelin hiljaa musiikkia noin 2-3 aikoihin yöllä, sekä kirjoittelin ja lueskelin koneen ääressä omia juttujani. No kesken yhden pienen ohjekirjan lukemisen, alkaa se laulu muuttuakin laulun loputtua kuin radiopuheeksi, ääni matala ja aivan eri. En alussa tajunnut, kun keskityin lukemiseen, mutta samaa levyä olin pe-aamuna kuunnellut, eikä se laulu kyllä loppunut semmoiseen puheeseen silloin...
Pelottavaa. En edes kokenut tuntevani mitenkään tuota henkeä, vaikka tunne oli, että läsnä oltiin jo aiemmin siinä...  Lips Sealed

Otin levyn pois, vaihdoin Aki Sirkesalon best of -kokoelmaan, ja johan lähti! Sitten sieltä tuli niin valoisat ja ihanat energiat siihen tilalle, että oli aivan ihana tunne!  smitten

Sitten ne tuntemani ihmiset, jotka ovat jo kuolleet, tunnen että he välillä viestivät minulle valveilla ja hereillä ollessaan juttuja. Joskus yksin kotona saatan vähän mumista omiani, puhua tavallaan hengille. Mutta se on jo aika sekoa touhua, pitää olla joku tosi läheltä kuollut, että tajuaa, mistä on kyse...!  Cool
juu, semmosta.

Hyvät henget kyllä ajatteleekin enimmäkseen meidän parasta. Jos niitä on sulla paljon, ei pahat henget edes pääse pahemmin vaikuttamaan. Kai se on jotain karman lakia sitten.  angel

lähdenpäs taas jatkamaan niitä kirjoituksia.  Smiley
Enkä kyllä vähään aikaan sitä yhtä levyä halua kuunnella, on olemassa parempiakin.

Kuten vaikkapa Doors, Jim Morrisonin energiakin on omanlaista, aivan ihana tunne.   smitten
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #10 : 05.03.2011 18:24:11 »

Kiitos neuvosta, olin kyllä jo aiemmin päättänyt pyytää jotain enkeliä turvaamaan Smiley

Oikeastaan tahtoisin oppia ymmärtämään henkien mielenmaisemaa ja tutustua niiden käytökseen. Tahtoisin selvittää, että jos kommunikaatio sujuu, voisin parhaani mukaan yrittää auttaa niitä esim. juuri eteenpäin siirtymisessä. Voisihan se vähän vihaksi pistää itselläänkin jos henki olisin ja joku käyttäisi olotilaani hyväkseen tickedoff
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 247


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #11 : 05.03.2011 23:39:33 »

Juuri nyt elän ihan hyvää elämäntilannetta, jotakuinkin, mutta erinäisten vaikeampien asioiden vuoksi ovat kaikki tunteet nyt kerralla vain aktivoituneet ja tulleet pintaan enemmän.

Mietin monia tärkeitä kuolleita ihmisiä aina välillä, tunnen heidän olevan enempi läsnä nyt. En koe ahdistavana, juuri näiden "tuttujen" kohdalla. Ihan joku random on sitten eri asia, mutta niille pystyy jo henkisten kykyjen kehittyessä tavallaan "näyttämään" oman paikkansa, jos eivät osaa käyttäytyä eikä mitään kunnon asiaa tunnu olevan. Elävinäkin meillä on omat hyötymme ja lahjamme, mitä taas heillä ei enää ole eikä voikaan haudan takaa enää olla...  smitten  angel

Minä olen unissa nähnyt toteutuneita asioita, kuulemma suvussani isoäitini sekä hänen siskonsa olivat vielä henkisempiä.

Nykyään saatan nähdäkin, että jossain aluksi ikäänkuin seisoisi joku hahmo, tuijottaisi, tai tulee vain tunne. Sitten kun katson pidempään takaisin, se alkaa näyttää joltain ihan loogiselta esineeltä tai asialta.
Lisäksi näen ihan vaikkapa tutut ihmiset eri valossa välillä, tulee intuition omaisia tunteita, viestejä ikään kuin, että mikä asia on mitenkin jne. En mitään ääniä suoraan kuule, mutta jostain sen aina vain tietää... Siis semmoinen johdatus tai ohjaus tuntuu olevan, mutta hekin ehkä kaipaavat minua, kun hahmoina välillä seuraavat ja katsovat, tai tuntuu että kulkevat ohi tai minä ohitan heidät.

Unissa se sama toistuu, joskus ikävällä, joskus mukavalla tavalla.

Ikä antaa näihin varmuutta, ei se pelottavaa ole, jos tuntee jonkun kuolleen ja on jo päässyt jollain tasolla siitä yli.  smitten  smitten Toki joskus se tekee aina uudestaan kipeää, tai sitten jokin muu asia voi tulla pintaan ja alkaa helposti itkettämään.
Se on vain inhimillistä ja normaalia.
Se on vain elämää.  smitten
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12 : 07.03.2011 15:50:18 »

Se on vain sellainen vahva tunne jota on vaikea selittää. Tuntee vaan, että joku on läsnä. Näen joskus myös valon välähdyksiä, utua tai sellaista varjoa, tunnen viileyttä tai sellaista pientä puhallusta/ilmavirettä. Riippuu ihan vierailijasta... Aisitin yleensä selkeästi onko jokin enkeli vai kenties edesmenneen ihmisen sielu tms. Sen kyllä aistii aina myös, että onko hyvissä aikeissa vai ei. On sen verran matkaa taivallettu ja (omien) "demonien" kanssa painittu, että enimmäkseen kohtaan korkeavärähteisiä vierailijoita. Silloin tulee hyvä ja rauhallinen olo kun on hyvät mielessä ja hieman sellainen rauhaton, epämielyttävä olo jos ei. En kuitenkaan pelkää heitäkään, koska he eivät voi minulle lopulta mitään pahaa. Silloin vain määrätietoisesti lähetän pois suojanani valo ja rakkaus. Eksyneet harhailijat ohjaan siihen valoon ja rakkauteen.  smitten angel
« Viimeksi muokattu: 07.03.2011 15:54:42 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13 : 07.03.2011 15:59:13 »

En tiedä onko tää oikea topic kysyä, mutta itse en ole koskaan tuntenut mitään vastaavaa kuin te. Joskus pienenä taisin aistia enkelin läsnäolon ja suvussani on esiintynyt kyky jopa nähdä enkeli. Kesällä olen kuitenkin menossa vanhaan kirkon rakennukseen jossa on huhuttu olevan henkiä ja on nähty tavaroiden liikkuvan itsekseen ym. Tahtoisin koittaa ottaa niihin henkiin yhteyttä, onko vinkkejä miten se onnistuisi? pitääkö minun olla yksin huoneessa vai voiko siellä olla muita jotka eivät välttämättä edes usko näiden henkien läsnäoloon? tahdon tosi kovasti saada yhteyden, joten olen kiitollinen kaikista vinkeistä.


Ihan ensin, miksi haluat yhteyttä juuri näihin henkiin? Tahdotko auttaa niitä jatkamaan matkaansa valoon ja kotiin?
Meediona haluan sanoa että henkien kanssa yhteydenpito ei koskaan ole viihdettä sillä pitää olla jokin tarkoitus, kuten heidän auttamisensa tai viestin välittäminen jollekin vielä maan päällä olevalle. Kannattaa myös AINA muistaa suojata itsensä kun ottaa kontaktia henkiin sillä aina ei etukäteen tiedä onko tämä henki hyvän- vai pahantahtoinen. Räyhähenget voivat olla todella pelottavia kohdata ja jotkut henget yrittävät tulla näkyviksi riivaamalla jonkun läsnäolevista ihmisistä.
Jos pelottaa kannattaa pyytää enkeleitä mukaansa ja kyllä paikalla voi olla useampia ihmisiä jopa sellaisia jotka eivät usko henkimaailmaan. Uskolla tässä asiassa ei ole mitään merkitystä, sillä henkimaailmahan ON läsnä ihan koko ajan. Henkiä ei myöskään tarvitse kohdata keskiyöllä pimeässä, ihan keskellä kirkasta päivääkin käy.

Suojauksesta vielä.... Itse käytän kahta suojausta samaan aikaan, eli ennen kuin otan yhteyttä henkimaailmaan ja henkiin siunaan itseni sanoin "Herra Jeesus Kristus, siunaa ja varjele minua, kirkasta kasvosi minulle ja ole minulle armollinen. Käännä katseesi minuun ja anna minulle rauhasi".
Tämän lisäksi lausun joko ääneen tai hiljaa mielessäni Isä meidän- rukouksen ja lopuksi teen ristinmerkin sanoen Isän, pojan ja pyhän hengen nimeen.  Voi ehkä vaikuttaa kovin vanhanaikaiselta ja "uskovaiselta", mutta toimii.
Pyydän myös aina enkeleitä, varsinkin Arkkienkeli Mikaelia paikalle.

Ystävällisin terveisin
Pia K

 smitten  angel

Tähän voisi vielä lisätä sen, että jo tuo kysymyksesi Fawn osoittaa että ei kannata, et ole vielä valmis...  Wink  
« Viimeksi muokattu: 07.03.2011 16:01:27 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #14 : 08.03.2011 17:29:16 »

 smitten  angel

Tähän voisi vielä lisätä sen, että jo tuo kysymyksesi Fawn osoittaa että ei kannata, et ole vielä valmis...  Wink 
[/quote]

Ehm.. kiitos Cheesy Ihan oikeesti kiitos, ei mitenkään sarkastisesti. Ehkä mun ei kannata kiirehtiä asioiden edelle. Varmasti aistin ne henget ilman suurempia ponnistelujakin sitten kun on sen aika. Sitten kun on oma elämä sen verran kunnossa, että pystyy jo tarvittaessa auttamaan muita.

Miten paljon viisaammaksi voikaan yksi lause tehdä.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: