Ok, katsotaas:
1) Jos vesimies muuttuu vältteleväksi ja torjuvaksi, niin mistä tietää onko kyse ihastumisesta vai siitä että häntä ei oikeasti kiinnosta? Toisin sanoen miten toimitte silloin eri tavalla, kun haluatte viestittää että ei kiinnosta?
Jaa, siinä vaaditaan varmaan minun kohdallani ainakin sellaista ajatustenlukutaitoa
Ihastumis välttely on kuitenkin sellaista puoleensa vetävää, kun taas äääh, menisit jo pois välttely ja kylmäily on oikeasti kylmää, vihamielistäkin.
2) Millaiset lähestymistavat saavat teidät muuttumaan torjuviksi noin niinkuin negatiivisessa mielessä?
Kaikki muut paitsi täydelinen aitous tilanteessa.
3) Oletteko ihastuneet ollessanne varattuja? Ja jos näin käy, niin miten käsittelette tunteitanne ja näytätte niitä ulospäin tuossa elämäntilanteessa verrattuna sinkkuaikoihin?
En usko että olen ihastunut ollessani suhteessa?
4) Onko teillä tapana "lyödä korttinne pöytään" jossain vaiheessa oma-aloitteisesti?
Jos haluan jotain syvempää juttua, niin anann miehen tehdä kaiken työn, ja sitten kuningattaren lailla anann hänelle suostumukseni, jos niin parhaaksi katson, mutta mikäli jutulla ei ole minulle niin suurta merkitystä, voin tehdä omat aikeeni selväksi hyvinkin nopeasti.
5)Jos tiedän, että veskari on kiinnostunut niin miten minun tulee tehdä aloite? Nykyisellään homma ei nimittäin etene mihinkään suuntaan silmäpeliä ja hermoilua pidemmälle. Niin ja onko tuollainen "salaa" vilkuilu ja tuijottaminen merkki veskarin kiinnostuksesta? Ja sitten sellainen igittäminen ryhmätilanteissa siihen päälle.
Suoraa ja rehellistä toimintaa. Mene sen luokse ja sano, että kuule, mä haluan sut.
"salaa" vilkuilu on vahva kiinnostuksen osoitus. jos se tapahtuu useammin kuin kerran, niin voit olal varma että kiinnostaa edes jollekin tasolle asti. Igittämiseen en osaa sanoa, kun en tiedä mitä se tarkoittaa :