Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kämmekkä  (Luettu 2600 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
näkymätön
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 23.02.2011 22:25:41 »

Muistutahan ja muistatko kuinkahan herttaisenaan minua piditkään silloin kun vertailit minua KÄMMEEKKÄÄKSI.

Siinäpä mietinkö_olenko siis opettajanaan vaiko riistäjänään, kun tuolta toisaalta lainaan tänne tuota K_18 osoitettaan.

Missähän täällä saa olla mielimerkittyinään?
Mistä täällä saa herjaavasti puhutella sitä keheksi nämä naama asiat osuisivat.
En koskaan ole ollut kauneuskilpiluissaan enkä mittaillut siitäkään kuinka kämmekäänään olisin.
Näin minulle puhutaan kuin minua ei olisi olemassakaan.
En siis ole verranollisena mieheen silloin kun elän naisena.
En siis alennata itseäni vaikken olekaan sinussaan riipuvana lihaksenakaan.
Mikä siis on nainen. Naisena olomuodoin paikaansa jonneka voidaan kirjautua keskustelemaan ilman kepulikonstejaan, vaikka ja vaikkken olekaan varreltain koskaan ollut ihanne painoinen
siis olenhan nyt henkimaailmanosioissaan täällä foorumillaan.
Loukkankohan nyt kenekään henkeään kun aloin tähän siestaani purkaa?

Minkälaisena näette hengen silloin kun se on kiusaajasi?
Riivaajasi, eikä anna rauhaan tulla yöhönsä ei päiväänsä.
Vaan pitää juuri sinut ainakin siinä riivattuinen osinaan etten erottuisi siitä hengenkään ruumistaan joka on siis sielusi.

Sinunkin sielusi sydämesi, enkä sano mistä sen löytänet , tässä osiossaan.
vaan menen sinne mistä täällä ei todellakaan jaetella ketään.

Vaan, nyt kysyisin mistä täällä saa keskustelijoitaan ihan vakavasti.
Ilman että saisin riidan aikaani?
Kun kysyisin missä se on se Jumala jonka luonaan luulisin olevani niin hyvänään ettei sen kanssa tulisi niitäkään riitoja ja se kertoisi minullekin mistä minä silloinkin siipeeni sain, kun tätä en osanne niin kuin annalean tuolla joka on siis moderaattoria ja joka siis tietää miten täällä osataan nauttia siitä mitenkä ei puhutella toistaan?

MIKÄ minä siis olen?
Varmaankin sen nautintoaineenaan. Siis naisen, joka hamuaa toisen naisen sisään=0?
Mikähän olikaan se ihanne mies, joka osaisi tullen mennen kertomaan siitä mitenkä tätä henkimaailmaa oikein opimme?

Muutahan ei se jumalaksi itseään nimettävä ole sanonut eikä ole sanoutunut irti minusta vieläkään vaikken olekaan edes hänen jäsenenään koskaan ollutkaan.

Tiedätkö mitä on sen vastustaminen ettet edes halua sexikumppaniakaan?
En edes nähdä, en edestään enkä takakaan enkä sivuiltaan, vaan käänsithän aina selkäsi pääsi niin etten näkisikään kasvojasi kun aloit minuun purkaantumaan. siis henkisenä väkivaltanaankinkohan. Sen muistan.

Tästähän tämän saitte tietää, miten tullaan henkiseenväkivallan uhrikseen.
vaan uskallonkahan olla täällä näiden noitatohtoreidensa muassaan?

Täältähän tiedän löytyväni jokaisesta muodoistaan, käsissäänhän nekin menopelit joko tuottavat sen naiseuden tai hävetttävät julkisestikin.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 23.02.2011 22:28:54 »

Jospa nyt vähän jäitä hattuun. Kiitos.

Aihe lukittu.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: