Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Fawn esittäytyy  (Luettu 3511 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« : 01.03.2011 21:52:26 »

Hei kaikille!

Olen nuori astrologiasta, horoskoopesta ja mystisistä olennoista viehättytnyt vaakatyttö. Tarot-korttien, astrologian sekä mayojen viisauksien avulla olen päässyt vauhtiin parantumisprosessissani anoreksiaa vastaan ja uskon, että ne tulevat auttamaan minua paljon itseni löytämisessä.

Pienenä aistin enkeleitä erityisesti vanhempieni makuuhuoneessa ja olen aina kovasti toivonut tuntevani enkelin läsnäolon selkeästi. Ensi kesänä minulla on hieno mahdollisuus ottaa yhteys vanhoihin henkiin.

Jos yhtään kiinnostaa, minut löytää osoitteesta tanaanolikaunispaiva.blogspot.com Blogi on vielä melko nuori, mutta se käsittelee/ tulee käsittelemään parantumisprosessini ohella mm. horoskooppeja ja ihan tavallista elämääni.

Lämpimiä ajatuksia kaikille!
Fawn
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Värikartta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #1 : 03.04.2011 21:15:27 »

Puolestasi onnellinen!
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2 : 03.04.2011 21:41:49 »

Lämpimästi tervetuloa.

Muista, että meistä jokainen on Jumalan kuvaksi luotu ja näin ollen täydellinen yksilö.

Tsemppiä tiellesi.


- Ex-luuranko  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #3 : 04.04.2011 17:09:01 »

Kiitos SanctAstra, edelleen parempaan päin menossa Smiley
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: