Hmmm, ei kyllä Arto mun silmään ainakaan Skorpionilta vaikuta... Skorpionihan on vahva ja ei varmana alistu toisen pyöriteltäväksi
Vesielementti jotenkin sopisi muita paremmin, Rapu tai Kalat, jotka ehkä helposti roikkuvat onnettomassakin suhteessa toisen lattiamattona... Vaakakin voi olla parisuhdekaipuinen ja miellyttämisenhaluinen, mutten usko, että noin pahasti ja Vaakakin varmasti vetää rajat, vesielementtiä silti vahvasti veikkaan... Artolla taitaa olla maaelementti kartallaan minimissä, jotenkin vaikuttaa niin juurettomalta ajelehtijalta, joka ei osaa hoitaa asioitaan tai pitää itsenäisesti huolta itsestään
Joka tapauksessa, jotenkin säälittävä ja tahdoton otus. Tuksukin vaikuttaa jossain määrin narsistilta...
Miksi nuo kaksi ylipäänsä meni naimisiin... Tuksu ei ainakaan rakasta Artoa, ehkä sai jonkun hyväuskoisen tempaistua mukaan mediapeliin ja sitä kautta sai Seiskan maksamat prinsessahäät ja huomiota... Ehkä Arto rakastaa Tuksua aidosti, mutta vasta nyt tajusi, mihin on päänsä pistänyt... Ehkä Tuksu etsi vähän yksinkertaisen oloista miestä, jotta itse näyttäisi mahd. edustavalta ja fiksulta? En ymmärrä, miksi Arto ei häippäse - vaikuttaa jotenkin siltä, että katuu sitä, mihin ryhtyi... Matti ja Mervi, osa II...
Missä on lööppilehtien moraali, rahastavat omaan fantasiamaailmaansa eksyneellä naisella ja ressukalla, alkoholisoituneella miehellä? Hoitoa nuo molemmat tarvitsevat, ei ryvetystä... Muuten ei hyvä seuraa, puukko heiluu ja vankilan ovi rämähtää...
Näitä voi spekuloida loputtomiin ja totuus tuskin selviää... Vai onko totuutta?
Voin tunnustaa, että itse myös seurannut otsikoita (mitkä sitten pitävät paikkansa...?) ja miettinyt, että voi voi, nyt on inkkarit pudonneet kanootista...