Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hei teille!  (Luettu 3603 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
vaikea tapaus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 05.03.2011 19:52:55 »

Hei!

Pyytäisin teiltä apua ongelmaani. Toivottavasti joku osaa neuvoa tai edes opastaa mistä saisin apua.

Olen 32 vuotias nainen ja koko elämäni ajan minun läheisyydessäni lamput hajoilevat. Ei toki aina/joka päivä, mutta usein. Meillä on mennyt kotonamme jo pieni omaisuus lamppuihin. Undecided
Välillä jopa autolla ajaessani katulamppu sammuu kohdallani. (tätä on sattunut niin monesti, ettei voi olla vain sattumaa)

Mistä tämä voisi johtua? Minua jotenkin alkaa aina pelottamaan, kun tätä tapahtuu.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1 : 05.03.2011 22:09:46 »

Sun energiat on epätasapainossa. Minäkin poksauttelen lamppuja tai sammuttelen/sytyttelen katuvaloja aina silloin tällöin. Silloin yleensä kehossa on sen verran kova sähkövaraus, että lamppu ei sitä kestä. Vrt. ylijännite.

Jonkun energiahoitajan pitäisi nyt tsekata sun energiat ja saada ne asettumaan aloilleen, jos itse et osaa sitä tehdä.

Sulla voi myös olla kehossa energiatukoksia, minkä takia energia ei pääse virtaamaan vapaasti, vaan tulee tälläisiä energiapiikkejä. Elä suotta pelkää. Pelko lisää niitä tukkoja ja kohta saatte olla kynttilöiden valossa.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
vaikea tapaus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 06.03.2011 14:44:40 »

Hei taas!
Kiitos sinulle SanctAstra vastaksestasi! Kuulostaa oikein tutulta!
Minulla ei ole hajuakaan tällaisista energiakentistä eikä niiden poistamisista. Pakkohan näihin energioihin on itsekin uskoa, kun näkee, että omalla kehollaan voi tuollaista aikaan saada.
Etsin netistä hetki sitten alueeni energiahoitajan, ja nyt mietin miten saisin rohkeutta häneen ottaa yhtettä.  Undecided
Jostain syystä itsestäni tuntuu "purkautuvan" negatiivista energiaa, joka saa varsinkin minulle tuntemattomat ihmiset minua arastelemaan ja karttelemaan. Eli annan tahtomattani negatiivisen vaikutelman itsestäni.
Oikeasti - ei tätä tajua tai siis tajuan, että itsestäni tämä johtuu, mutta haluaisin jotenkin korjata tilanteen. idiot2 Cry
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: