Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neuvon kysyminen  (Luettu 3648 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hannuliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 09.03.2011 13:33:26 »

Hei
Haluan kysyä Teiltä kaikilta neuvoa miten menettelen kun minulla on 42 numeron kenkiä, kauniita, laadukkaita, toisia käytetty muutaman kerran toisia ei ollenkaan. Ostettu Lontoosta, Amsterdamista, Pariisista ja Suomestakin. Korot ovat korkeat. Siis ihania kenkiä, mutta valitettavasti en voi käyttää niitä kun minulla on kävelyongelma. Mikä on se paikka mihin minun kannattaisi laittaa ne myyntiin. Jos vien tavalliselle kirpputorille saan niistä 20€ kpl ehkä (lähtöhinta ollut n. 100-300€). Tietääkö teistä joku paikan jossa myydä tällaista tavaraa....ja onhan minulla kyllä muutakin, mutta näitä kenkiä erityisesti. Myös miesten.

t. Hannuliini crazy2
tallennettu
Hannuliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #1 : 09.03.2011 13:53:15 »

Kiitos sinulle, kokeilenpa siis niitä. Tosin uskon yhä joulupukkiin ja lottovoittoon, ja odotan että joku "isokenkäinen rikas" tulee ja sanoo ostanpa ne kaikki sinulta pakettihintaan. :Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 09.03.2011 14:41:52 »

Suosittelen lämmöllä Huuto.netiä!

Ebayssa myydessä eBay ottaa tietyn prosenttimäärän myymäsi tuotteen hinnasta itselleen. Tietysti eBayn asiakaskunta on maailmanlaajuinen (eteenkin, jos tuotteet laittaa myyntiin englanninkielisille sivuille), mutta eBay melkeinpä vaatii PayPal-nettimaksuohjelmaan oman tilin avaamista (se on vähän kuin nettipankki rahan siirtoa ja vastaanottamista varten). Monet ostajat maksavat tuotteet mieluummin PayPalin kuin esimerkiksi luottokortin välityksellä.

Huuto.net on turvallinen ja helppo paikka aloittaa tuotteiden myyminen netissä Smiley
tallennettu
Hannuliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #3 : 09.03.2011 14:48:47 »

 ::)Kiitos!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: