Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinkoinen tervehdys kaikille  (Luettu 3582 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Kesäyön Usva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« : 09.03.2011 14:12:49 »

Hei,
minäkin olen tovin lueskellut (tai ahminut  Wink) tämän palstan kirjoituksia.

Minulle on tapahtunut hiljattain jonkinlainen henkinen herääminen tämän toisen maailman suhteen.

Se on tapahtunut erittäin jännittävällä tavalla liittyen Kaija Juurikkalan haastatteluihin mediassa taannoin, sen jälkeen minuun on otettu yhteyttä henkien taholta ihan extempore  Shocked
Edesmennyt anoppini (ilmeisesti?) sekä muutama muu läsnäolija ovat tuntuneet erittäin vahvasti vierelläni. Tuntuu että heillä on ollut jotain asiaakin minulle, mutta onneksi ovat uskoneet kun sanon, etten ihan vielä ole valmis heidän kanssaan kommunikoimaan. Sitten ohjasivat minut tänne ottamaan asioista ensin selvää, jotta uskaltaisin jonain päivänä keskustella heidän kanssaan  smitten
Varsinkin työpaikallani hautaustoimistossa käy välillä aikamoinen henkien kuhina, kun monella olisi kai minulle asiaa.

Nyt sitten opiskelen näitä henkimaailman juttuja, ja moni mennyt asia on saanut ihan uudella tavalla selityksen ja merkitystä elämässäni!
Esimerkiksi auroja olen luonnostani nähnyt aina, en vaan ole tiennyt mitä ne ovat!  Cheesy
Ja oman kovin vihertävän aurani myötä olen tajunnut, miksi aina olen ollut erityisen kiinnostunut kivistä ja yrteistä ja sen sellaisesta  Grin

Nyt vaan ihmettelen tämän uuden maailman avautumista ja ihmeellisyyttä!

Terveisin Usva


tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #1 : 10.03.2011 19:24:56 »



 Tervetuloa, foorumille.   Smiley
tallennettu
Värikartta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #2 : 03.04.2011 21:14:20 »

Hei, eikö olekkin upea uusi maailma!
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #3 : 03.04.2011 21:32:40 »

Tervetuloa.  Smiley

Vahvuutesi on siis parantamisessa, sillä vihreä auranväri on sydänchakran ja parantamisen väri. Myös Arkkienkeli Rafael tunnistetaan vihreästä väristä ja fyysisestä parantamisesta.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: