Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valinnan paikkako?  (Luettu 2659 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
vipmehu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 14.03.2011 22:22:38 »

Hei!
Lyhyestä virsi kaunis: Olen painiskellut jo muutaman vuoden pulmani kanssa. Olen työssä hoitoalalla. Lisäksi erään täydentävän hoitomuodon taitaja. Energiatyöskentely on tärkeää, rakasta, voimallista jne. mutta nautin myös varsinaisesta leipätyöstäni hurjasti. En osaa sovittaa näitä yhteen. En tiedä pitääkö minun valita näiden kahden väliltä.. Vaikka nyt pulmana tämän toin esille, elän silti mieluisaa elämää pienen lapsen isänä ja kaikin puolin luottavaisena perusarjen toimivuuteen  :Smiley Voisi sanoa että olen henkinen ihminen, pitkä polku takana ja oma, vakaa katsomus on ehtinyt syntyä. Jotenkin tämän asian suhteen olen kuitenkin sokea enkä itse löydä ratkaisua.

Mahtaako kartasta aueta mitään? Tai jotain muuta erityistä jos tulee niin saa kertoa  coolsmiley
tallennettu
vipmehu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 22.03.2011 17:30:48 »

Sydämelliset kiitokset vastauksesta!
Nii-in.. Kysymys taitaa olla nimenomaan vapaudesta olla se Minä joka Olen, ei kukaan muu. Aiemmin vihjailtu näiden töiden yhdistämisestä, joka on iso tehtävä ja kaikessa tavallisuudessani en sitä koe mielekkääksi. Mielenterveystyössä saa nopeasti leiman kun mikä tahansa "huuhaa" tulee mukaan kuvioihin. Vaikka koen että saisin nykyistä enemmän hyviä asioita aikaiseksi, jos saisin olla "molempia" työssäni, olen toistaiseksi valinnut vaieta monesta asiasta.
Ehkä sitä jonkunsortin "pioneerina" tulevaisuudessa sovittelee kliinistä hoitotyötä pehmeisiin arvoihin ja toimintatapoihin..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: