Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jännät hiukset  (Luettu 3715 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« : 15.03.2011 18:08:34 »

Nyt aion kokeilla jos saisin jokusen mielipiteen tai analyysin erääseen uneeni jonka näin noin viisi vuotta sitten. Uni palaa mieleeni toisinaan ja on jäänyt vaivaamaan koska olen varma että unen sanoma oli tärkeä, en ole sitä vain hoksannut.

Unessa katson videota jossa olen minä. Olen 4-5vuotias, hyppelehdin tiellä kahden naisen välissä (toinen ehkä äitini), roikun ja tanssahtelen pitäen heidän käsistään kiinni. Olemme selkä päin kameraa, menossa eteenpäin tiellä. Muuten värittömässä maisemassa erottuvat selkeästi kullan vaaleat hiukseni jotka hulmuavat tuulessa (olin tuohon aikaan täys blondi, tummuin vanhemmalla iällä). Yhtäkkiä tulen naama aivan lähelle kameraa, katseemme kohtaa ruudun puolin ja toisin. Lapsiminä sanoo "Miks mun tukka on niin tiheä, ettei siitä aamulla mene kampakaan lävitse?"  Cheesy Jostain syystä liikutun kovasti näkemästäni, herään kyyneleet silmissä.

Yritän nyt tätäkin kautta vielä kerran selvittää tämän uneni, vaikkei se ehkä ajankohtainen enää olekaan..(?).
« Viimeksi muokattu: 15.03.2011 18:11:43 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1 : 15.03.2011 20:14:57 »

En osaa unia juurikaan tulkita ja tuo sinun unesi kuulosti vielä vähän tavallista hankalammalta tulkita. Siispä suosittelen, että kerrot unesi seuraavaan topiciin, jospa sieltä saisit selventävää vastausta Smiley
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=9444.0
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 15.03.2011 21:59:11 »

Hiukset symboloivat unissa henkisyyttä. Veikkaisin, että uni kertoo, että sinulla on oikeasti tosi vahva henkisyys niin, ettei "kampakaan mene siitä lävitse". Tämä viittaisi siihen, että kampa kuvastaa haasteita, jotka yrittävät murtaa sinut, mutta ne eivät sinuun tehoa.

Oliko sinulla haasteellinen kausi tai tapahtuma elämässäsi 5 vuotta sitten? Kummitteleeko tuo asia yhä vai oletko juuri nytkin jonkin haasteen edessä?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 16.03.2011 01:06:28 »

Hiuksissa on oma voima, kullanvaaleissa oman  aurinko:n kulta ja energia.
Vapaana se on vapaana käyttöön.
Kahden naisen välissä se on naisellista voimaa, ehkä perimääkin.
Voimaasi ei hallita / kahlita edes kammalla.
Ulkoistat unessa jonkun tapahtuman, koska katsot sitä videolta.
Tarkastelet itseäsi uusin silmin?

Oot ite kirjottanut näin:
Jostain kumman syystä sain tarhaikäisenä katsoa läpi isäni kauhuelokuvakokoelman,
liittyyks tää tuohon kameran linssiin ja unen ikään?
« Viimeksi muokattu: 16.03.2011 01:39:29 kirjoittanut nikki » tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #4 : 16.03.2011 14:52:19 »

Kiitos ajatuksistanne! Kuulostaa ihan järkeenkäyvältä. 4-5vuotta sitten tosiaan koin suuria muutoksia ja haasteita elämässäni jotka vaativat rohkeutta. Kaikki vanha ja turha poistui, muutos ahdisti mutta oli lopulta parasta mitä minulle on tapahtunut. Sain hirmuisen paljon tilalle  Smiley Elin tuolloin myös voimakasta "henkistä heräämistä" uudelleen (teinivuosien pikän tauon älkeen) ja mm. unimaailma oli tosi puhutteleva tuolloin. Maallisten muutosmyllerrysten aikana nämä "hörhöilyt" unohtuivat jälleen noustakseen pintaan vahvasti nyt kun elämä on tasaantunut. Vuoden sisällä on alkanut taas tapahtua "henkisellä taajuudella".. (olen esim. nähnyt muutamia enneunia joista ei aiemmin ole ollut kokemusta). Että ehkäpä tuo uni muistutti voimavaroistani..

Ja nikki, en usko että elokuvaharrastuksillani oli välttämättä tämän unen kanssa tekemistä. Tuon ikäisenä tosin eniten tykkäsin katsoa "yliluonnollisia jännäreitä" (kuten edelleenkin  Wink)  joissa esiintyi mielellään jokin pikkutyttö (helppo samaistumiskohde?), Manaajat, Amityville, Poltergeist, Maissilapset.. Henkimaailma kiinnosti ja kummitusjutut yleensäkin.
« Viimeksi muokattu: 16.03.2011 14:59:01 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: