Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rapunainen + Oinasmies=?  (Luettu 14646 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Selene Drake
Vieras
« : 16.03.2011 19:18:08 »

Heij!! mitenköhän rapu ja oinas sopivat yhteen?! olen rapu nouseva vesimies ja ystäväni on oinas nousevaa en tiedä.. olemme olleet jo kauan ystäviä ja nyt tuntuu että olisin hieman ihastunut häneen ja hän minuun.Erosin puolv.sitten ja siksi haluan ottaa ihan iisisti ajan kanssa ja katsoa miten käy...Hän on vuoden vanhempi eli kohta 24v.niin sydämmellinen,iloinen,aito ihminen ja tulemme todella hyvin toimeen vaikka olemmekin eri elementtiä tms..??!!
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 16.03.2011 20:32:00 »

Oinaat eivät ota iisisti ajan kanssa, heidän kanssaan mennään eikä meinata.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2 : 16.03.2011 21:23:49 »

Höh, kyllä me oikut osataan sillon tällön iisisti ottaa, etenki
ehkä tällä hetkellä ko se saturnus on siellä vastapäätä.. Ja
myöskin tavoitteeseen pääsemisen pakostakin joskus, kunhan
se palvelee meitä ja ollaan sitten parhaita angel

Mutta oinas tuskin odottaa sinua, ellet näytä olevasi hyvinkin
sen odottamisen arvoinen..
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Selene Drake
Vieras
« Vastaus #3 : 17.03.2011 09:38:41 »

Hän sanoi että on ollut jo pidemmän aikaa todella ihastunut muhun.Itse en tätä tajunnut,hömppä Rapu kun olen.Hän on kärsivällinen,lempeä ja rauhallinen LAMMAS.Eli ei mikään perus agressiivinen Oinas..Varmaan se nousumerkki rauhoittaa.hmm??
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #4 : 21.03.2011 00:41:19 »

Itse olen oinas nainen ja on ollut rapu mies, niin eiiiiiii hetken kivaa, mutta rapu tulee liian hitaasti nopeatempoisen oinaan rinnalla...eli todellakin vaikeaa tulee olemaan, mutta kandee kokeilla Wink
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 21.03.2011 11:21:11 »

Tiedän erään Rapunais/Oinasmies -pariskunnan, joka erosi 11 vuoden yhdessäolon jälkeen. Heidän elämänsä tuntui olevan yhtä tappelua, Rapu oli mustasukkainen eikä Oinaalla ollut oikeastaan suhteen päättyessä omia harrastuksia tai omia ystäviä Ravun perheen lisäksi. Oinas ei ollut tiettävästi yhteyksissä edes omaan perheeseensä. Rapu soitteli Oinaalle öisin pienessä sievässä ainakin 10 vuotta eron jälkeen, minkä takia Oinas joutui vaihtamaan puhelinnumeroaan, hänen uusi naisystävänsä ei nimittäin erityisesti pitänyt öisestä häiriköstä.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Selene Drake
Vieras
« Vastaus #6 : 21.03.2011 19:03:09 »

Ok. Tais olla "vähän"pipipää muija..huoh
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 21.03.2011 21:31:16 »

Juu, ei ollut tarkoitus sanoa, että sinä olisit samanlainen oman Oinaasi kanssa.  buck2
tallennettu

www.horoskooppi.com
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #8 : 21.03.2011 23:26:28 »

Olen myös tullut todistaneeksi oinas-rapu-suhdetta, jossa mies on rapu ja nainen oinas. Kyllä siinä rapu on ollut niin tossun alla, että pahaa tekee. Esim. lasten kasvatusasioissa ei ravulla ole ollut ollenkaan sananvaltaa.

Kyä se vaan niin on, että oinas jyrää pitemmän päälle.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Lonelylight
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 22.03.2011 08:37:58 »

Heippa!
Kannanpa korteni kekoon tähänkin soppaan.  Cheesy

Itse olen rapu-nainen, ja ollut suhteessa oinas-mieheen. Muutenkin minua on "siunattu" monilla oinailla lähipiirissä.
Varmasti nousumerkit ja muutkin vaikuttavat, MUTTA rapu on se, joka näppinsä polttaa.  Sad
Parhaimmissa tapauksissa vastakohdat täydentävät toisiaan, mutta oinas on todella niin paljon aktiivisempi kaikessa tekemisessään, että rapu on vähän hidas...
Kaikki minun tapaamani oinaat, olivat ne sitten naisia tai miehiä, ovat olleet mustasukkaisia, impulsiivisia, riidanhakuisia ja itsekkäitä. Ja jyräävät omat mielipiteensä, mielihalunsa ja päätöksensä yhteisten päämäärienkin edelle.
Kuitenkin, osaavat he olla halutessaan myös todella hurmaavia.  smitten

Tämä siis minun kokemukseni, mutta ei ehdoton totuus.  Cool
tallennettu

-Lonelylight-
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #10 : 22.03.2011 12:13:45 »

Tiedän oinas(m)-rapu(n)-parin joilla menee hyvin, eikä kumpikaan
ole tossun alla.. Tämä rapu on sen verran voimakas luonne, ettei
häntä moisen alle tuosta vain saadakkaan Grin ja jos pitäisi nimetä,
kumpi on 'pomo', sanoisin omasta näkökulmastani ravun olevan,
mutta mielestäni heillä on niin hyvin, ettei mitään 'pomoja' tarvita

Tässä nähdään taas, että koko kartta vaikuttaa Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Selene Drake
Vieras
« Vastaus #11 : 23.03.2011 11:29:32 »

Kiitos vastauksista!! Samaistun tohon edelliseen viestiin eniten.Kyl se oinas on TOSI mustasukkanen ja vaativa.Ainakin "läheisyys"asioissa.Ottaa helposti nokkiinsa jos ei sitä saa just sillon ku haluaa..
tallennettu
Yasira
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 27.04.2011 17:40:34 »

Täällä yksi rapunainen + oinasmies-yhdistelmä. En tiedä mistään nousumerkeistä sen kummempaa, mutta lueskelin vain tätä ketjua ja tulipa mieleeni että meidän suhteessa arkisissa asioissa se on kyllä se oinas joka vikisee ja rapu vie. Elämän suuremmissa asioissa kuitenkin eittämättä oinas määrää täysin laivan suunnan, ja tuntuu siitä nauttivan. Ja sekös tällaista rapunaista ketuttaa  idiot2

Myös sellasia arkipäivän valtataisteluita on paljon, kun kumpikaan ei haluaisi antaa periksi... Väittäisin kuitenkin että sinnillä ja pitkällä pinnalla kyllä pärjää, mutten väitä rapu-oinasyhdistelmän olevan helppo Cheesy Itse oon mm. saanut tehdä töitä tuon omistushaluisuuden kanssa. Ollaan myös molemmat jouduttu aivan teknisestikin miettiä omia luonteitamme ja sitä, miten ne saa sovitettua toisiinsa yhteen. Tietoista kasvua parisuhteen ja oman itsen kannalta ollaan jouduttu kyllä tekemään.

Jos en asiaa olisi itse alkanut kelaamaan, niin olisin varmasti tukahduttanut oinaan tällä omalla kotihiirimäisyydelläni. Kun oinaan antaa uppoutua omiin harrastuksiinsa ajoittain aivan rauhassa, niin se sieltä ajautuu kyllä välillä parisuhteenkin onkaloihin. Meillä ainakin minä rapuna saatan tuntea itseni välillä yksinäiseksi suhteessa, jos en pidä itseäni aktiivisena harrastusten parissa.

Käytännön tasolla tämä minun oinaani on käsittämättömän hidas ja raivostuttavan perinpohjainen, ja minä puolestani aivan hyperaktiivinen ja aina valmiina toimintaan. Oinaani on sellainen kivireki sellaisissa asioissa, jotka eivät häntä kiinnosta niin paljon kuin omat harrastukset. Luulen että tähän vaikuttaa nuo nousumerkit yms, koska käsittääkseni nämä piirteet eivät ole tyypillisiä ravuille ja oinaille?

Toisaalta taas, sitten kun yhdessä pääsemme uppoutumaan johonkin projektiin, niin sielujen harmonia on suorastaan käsin kosketeltavissa Cheesy Pääsemme jotenkin silloin samalle aaltopituudelle (kunnes tulee joku päätöksen vaativa asia ja siitä väännetään kauan). Myös sellaiset yhteiset mielenkiinnon kohteet pitävät suhteen virkeänä ja toimivana. Muuten kyllä homma urautuu aika nopeasti, ja tämä urautuminen kuuluu kyllä tässä oinas-rapuyhdistelmässä ihan arkeen. Mutta siitähän tällainen kaavoihin kangistunut rapu tykkää  Cool
Mutta tällasta näkökulmaa täältä Smiley
« Viimeksi muokattu: 27.04.2011 17:44:58 kirjoittanut Yasira » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: