Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkinen herääminen alkoi!  (Luettu 41417 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« : 17.03.2011 18:23:48 »

Arvatkaas mitä: Tässä on tapahtunut uskomattomia asioita viimeaikoina ja uskon niiden liittyvän vahvasti henkiseen heräämiseen ja eräänlaiseen kykyyn nähdä asioita ennakolta. Olen nyt jo useamman kerran "nähnyt" tulevan tapahtuman päässäni ennen kuin se tapahtuu.

Pari esimerkkiä: Olin töiden jälkeen menossa salille ja sanoin Ravulle että olen valmis klo 20.00. johon Rapu että hänhän on juuri siihen aikaan tulossa siitä ohi joten tulee hakemaan minut salilta. Näin sovittiin aamulla ja yleensä jos jotain Ravun kanssa sopii niin siinä pysytään. Kun sitten töiden jälkeen lähdin salille, minulle tuli vahvana ajatus, että joudunkin menemään bussilla kotiin. Se oli niin vahvana päässä että tiesin jo silloin ettei Rapu pääsekään hakemaan. No, niin kävi, hän ei päässytkään.

Toinen tapahtuma: Tiesin että kaverini saa vauvan maaliskuussa, tai että olin kuullut vain että laskettuaika on maaliskuussa, en tiennyt yhtään sen tarkemmin. Tänään minulle tuli töissä vahvana tunne tuosta kaverista että nyt se on tapahtunut, menin facebookiin katsomaan kaverin profiilia ja hän oli eilen illalla lisännyt sinne juuri syntyneen vauvan kuvan!

Noita juttuja on sattunut muitakin. Poitti tässä on se, että olen jotenkin "nähnyt" nuo tapahtumat päässäni. Samalla olen tuntenut voimakasta väsymystä, jonka olen lukenut liittyvän henkiseen heräämiseen. Toki tuo väsymys voi olla myös Saturnuksen transiittivaikutusta...

Miten teillä näkijöillä on henkinen herääminen saanut alkunsa? Mitä ajatuksia nuo omat esimerkkini ylipäätään herättävät?  
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Maija
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 17.03.2011 20:56:07 »

Moro,

mulla on kans ollut juuri samanlaisia kokemuksia  Smiley

Oon tainnut jo pidemmän aikaa nähdä asioita ennalta. En tiedä ihan tarkkaan kuinka pitkään, kun en ole asiaan kiinnittänyt huomiota sen kummemmin. Viimeisen parin kuukauden aikana on kuitenkin tullut pohdittua tätä hommaa enemmänkin kun näitä "välähdyksiä" on alkanu sattumaan vähän väliä. Ite oon miettiny, että miksikä tätä nyt sitten pitäisi kutsua... selvännäkemiseksi, intuitioksi, ennustamiseksi, hmmm...?

Yleensä kyse on jostain ihan arkipäivisistä tapahtumista, harvemmin tulee nähtyä ennalta mitään "veret seisauttavaa". Ja ehkä ihan hyvä näin, ettei mene yöunet Wink Ajattelin kuitenkin alottaa pienen kehitysprojektin tän asian suhteen ja kokeilla josko pystyisin treenamaan tätä uutta kykyä vähän pidemmälle.

Samaan aikaan oon ollut myös tosi väsyny. Itse asiassa viimeiset pari-kolme vuotta on ollu todella uuvuttavaa aikaa, tuntuu kuin pää ois ollu jumissa kuukausitolkulla. Välillä on meinannut järki mennä kun olo ollu koko ajan semmoinen kun joku oisi halolla päähän mätkäissyt. Mutta kuluneen parin kuukauden aikana tämäkin on onneksi alkanut helpottamaan. Poikkeuksena tietysti sitten tämä viikko, energiat ollu nollissa ihan koko ajan Angry
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 17.03.2011 21:05:13 »

Sinulla vain jokin kyky on avautunut tai avautumassa. Wink

KV  smitten

Kiitos vastauksesta. Näin itsekin asian näen.

Jos antaa luvan niin henkimaailma vastaa.
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 17.03.2011 21:17:05 »

Samaan aikaan oon ollut myös tosi väsyny. Itse asiassa viimeiset pari-kolme vuotta on ollu todella uuvuttavaa aikaa, tuntuu kuin pää ois ollu jumissa kuukausitolkulla. Välillä on meinannut järki mennä kun olo ollu koko ajan semmoinen kun joku oisi halolla päähän mätkäissyt. Mutta kuluneen parin kuukauden aikana tämäkin on onneksi alkanut helpottamaan. Poikkeuksena tietysti sitten tämä viikko, energiat ollu nollissa ihan koko ajan Angry

Tosi mielenkiintoista, Hazel  Smiley

Onko sinulla mitään uuvuttavaa transittia menossa?

Vai onko kyse vaan siitä että jotain muuta on käynnissä? Itse olen tosiaan lukenut että kun tämä prosessi on käynnissä niin saattaa olla todella väsynyt.
tallennettu

Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4 : 18.03.2011 11:59:01 »

Itse olen tosiaan lukenut että kun tämä prosessi on käynnissä niin saattaa olla todella väsynyt.

Mielenkiintoista.. Samankaltaisia kokemuksia täälläkin..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 18.03.2011 13:02:21 »

Olen KV:n kanssa samaa mieltä siitä, että kyseessä on tiettyjen kykyjen aktivoituminen, ei varsinaisesti henkinen herääminen. Kykyjen aktivoituminen voi kuitenkin johtaa ajan kanssa siihen heräämiseen, joka on ihan oma prosessinsa. Heräämiselle ei varmastikaan ole yhtä ainoaa kaavaa olemassa, eikä väsymys ole sille mikään ehdoton edellytys. Ehkä enemmän sellainen elämänväsymys yhdistettynä totuudenetsintään voisivat johtaa heräämiseen. Elämänväsymys on sellainen asia, että silloin on valmis luopumaan vanhoista, kestämättömistä kaavoista ja antaa tilaa uusiutumiselle. Valitettavasti moni vain tekee itsemurhan tuossa tilassa, kun ei tajua, että tuosta jamasta voi vielä nousta eloon uutena ihmisenä.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 18.03.2011 14:51:03 »

Henkinen herääminen ja henkisten kykyjen ilmaantuminen on niin yksilöllinen juttu, että ei siihe ole yhtä tai kahta oikeaa tietä. Joku herää siihen pitkällisen elämänkriisin jälkeen, toinen pohtimisten ja etsinnän kautta, kolmas keskeltä elämän harmoniaa ja hyvinvointia. Henkisyys ja henkimaailma ei ole ihmisen tekoihin tai elämäntilanteeseen tai tyyliin sidottua. Muutenhan se olis aika fyysisesti rajottunutta tuo henkimaailman toiminta ja henkimaailma ei ole fyysisyyteen sidottua ja ihmisen hyvinvointi ja pahoinvointi on aina fyysistä, vaikka se tuntuisi sisäiselle. Sisäinen suree tai iloitsee fyysistä olosuhteista, mistä se sisäinen kauneudentaju sen ilonsa tai surunsa saakin, on makuasia. Toinen saa ilonsa ilonsa ja surunsa erinäköisistä asioista kuin toinen.
Olisin itte varovaanen, kenen kanssa jaan noita kokemuksia, koska eteenki henkisis piireis tulee helposti manipuloiduksi, mikä on sitä "oikiaa henkisyyttä" ja moni laittaaki kykynsä vähättelyn ja arvostelun vuoksi sivuun. Tsemppiä K-NRJ!
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 18.03.2011 17:34:13 »

Elämänväsymys on sellainen asia, että silloin on valmis luopumaan vanhoista, kestämättömistä kaavoista ja antaa tilaa uusiutumiselle. Valitettavasti moni vain tekee itsemurhan tuossa tilassa, kun ei tajua, että tuosta jamasta voi vielä nousta eloon uutena ihmisenä.

Tuossa elämänväsymyksessä olen täysin samoilla linjoilla. Tässä on ollut varsin rankkoja vuosia takana ja joitakin todella väsyttäviä kokemuksia. Uusiutuminen on omalla kohdallani oikeastaan ainut tie ja kun sitä nyt tallailen niin eipä se nyt kovin ihme ole jos tällaisia kokemuksia tulee. Itsemurha nyt ei kuitenkaan kiehdo mitenkään, sillä olen varma että tästä kaikesta seuraa vain hyvää!

Ai niin, astrolgisesti minullahan on natal-kartallani  kuunsolmu ja  chiron yhtymässä neljän asteen orbilla. Nyt kun kartta on progressoitunut, nuo kaksi ovat progressoituneet aivan tarkkaan yhtymään johon myös progressivinen  keskitaivas on sekin tulossa. Jollain lailla uskon parantamisen liittyvän omaan elämäntehtävääni.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2011 17:38:17 kirjoittanut K-NRJ » tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 18.03.2011 17:50:51 »

Kiitos  kun jaoit kokemuksen täällä, Isarena!

Että hauskaa henkisen tien opiskelua vaan teille. Siinä on haastetta kerrakseen ihan jokaiselle mutta se on myös palkitsevaa. Elämä näyttää kauniimmalta ja peloittavatkin mullistukset tietää vaan portiksi muutoksiin.

Noin ajattelen itsekin.
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 18.03.2011 18:01:52 »

Tsemppiä K-NRJ!

Kiitos. Katsotaan mihin tämä johtaa.

Unohdin tuossa muuten mainita pari muuta asiaa tuon väsymyksen lisäksi, joita olen kokenut. Vaikka olen aina ollut raskaan rockin ystävä, niin viime aikoina kovat äänet, myös äänekäs musiikki, ovat alkaneet ärsyttää suunnattomasti. Jos esim. tv on kovalla niin se häiritsee minua tosi paljon ja pyydänkin katsojaa laittamaan sen hiljemmalle. Samoin jos joku huudattaa radiota kovaa.

Toinen aika jännä muutos on se, että olen alkanut kokea vahvasti kauneutta. Sillä tavalla, että katselen mielelläni kauniita maalauksia ja taidekalentereita yms. mistä en ole ollut aikaisemmin kiinnostunut ollenkaan. Saatan myös ihailla kavereiden ottamia luontokuvia ja olen itsekin ajatellut hankkia paremman kameran jos sitä itsekin oppisi ottamaan kuvia luonnosta.

Onko muilla noita kokemuksia?
tallennettu

Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 18.03.2011 21:19:54 »

Tsemppiä K-NRJ!

Unohdin tuossa muuten mainita pari muuta asiaa tuon väsymyksen lisäksi, joita olen kokenut. Vaikka olen aina ollut raskaan rockin ystävä, niin viime aikoina kovat äänet, myös äänekäs musiikki, ovat alkaneet ärsyttää suunnattomasti. Jos esim. tv on kovalla niin se häiritsee minua tosi paljon ja pyydänkin katsojaa laittamaan sen hiljemmalle. Samoin jos joku huudattaa radiota kovaa.

Toinen aika jännä muutos on se, että olen alkanut kokea vahvasti kauneutta. Sillä tavalla, että katselen mielelläni kauniita maalauksia ja taidekalentereita yms. mistä en ole ollut aikaisemmin kiinnostunut ollenkaan. Saatan myös ihailla kavereiden ottamia luontokuvia ja olen itsekin ajatellut hankkia paremman kameran jos sitä itsekin oppisi ottamaan kuvia luonnosta.

Stressiä? Silloon luonnollinen ihminen hakeutuu seesteisen kauneuden pariin a hiljaisuuteen hakemaan tasapainoa, kuten nyt luonnosta, jolloon ei tarvi miettiä henkisen ja psykologisen työstön kautta rumasta kaunista, kuten vaikka Kiasman paska-oksennus teoksista tai epämukavasta elämästä mukavaa elämää. Pitkään jatkunu ressi ja siitä vapautuminen saattaa olla henkisesti voimakas kokemus ja useen ihminen jopa hurahtaa henkiseksi. Niin gutaa se voi tehä!
Usein se tie henkisyyteen nykypäivänä käy juuri tämän kautta, koska nykyajan ressaava elämäntyyli työurineen tai työvaatimuksineen ja suomalaisine henkisine kommunismeineen, jossa ei saa minkäänlaasesta hyvyydestä ja kauneudesta nauttia ilman perusteltua lupaa. Henkiseksikin saa tulla vain köyhyyden ja kurjuuden kautta. Cheesy
Hengelliseltä elämältään vahva ihminen kestää kyllä melua ja rumuutta, koska ei se kosketa sitä kuluttavasti, jolloon esim. äänet häiritsisi herkkiin korviin. On niin monia kuuluisia henkiolentoja, jotka tekee sen työnsä vaikka rokkarina maanpäällä, niin ei se henkisyyden korkeasta tasosta ne korvien herkkyys koville äänille oo.  coolsmiley
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 18.03.2011 23:17:10 »

Toisin kuin Unissa Kävelijä, niin minä olen sitä mieltä, että tottakai henkiseen heräämiseen voi liittyä kaikenlaista herkistymistä erilaisille ärsykkeille. Energiakehon ja fyysisen kehon entistä näkyvämpi yhteys kulkee käsi kädessä henkisen avautumisen kanssa. Fyysisesti aistittavat asiat pystyy aistimaan enemmän myös sielulla, henkikeholla vai miten sen nyt ajattelee. Kaikki koskettaa paljon syvemmältä.

Itse olen parin vuoden aikana laittanut merkille erityisesti sen muutoksen, että en enää kestä tv-ohjelmia, joissa on väkivaltaa tai muuten vain liikaa jännitystä. Eläytyminen on paljon voimakkaampaa kuin ennen. Ennen, edes lapsena, en todellakaan ollut herkkä tuollaisten suhteen.

Selvätuntoisuus on aisti, jonka koen vahvistuneen viime kuukausina. Olen kuin pesusieni ja imen kaikkien tunnetiloja itseeni. Raskasta, kun joutuu olemaan myös raskaammissa energioissa kulkevien ihmisten seurassa. Tuota ei voi mitenkäään konkreettisesti näyttää toteen, mutta koen vain aistivani eri ihmisten ja paikkojen energioita, erilaisia väreilyjä.  :Smiley

Olen nyt hurahtanut noihin henkimaailman kanavointeihin ja siellähän on paljon esillä tämä uusi aika ja tietoisuuden kasvu kollektiivisesti. Tätä henkistä heräämistä tapahtuu siis näinä aikoina todella suuressa mittakaavassa. Ihan näin omassa elämässä näkyy jo ihmisissä. Toisille henkinen avautuminen tulee luontevasti. Ja ne jotka eivät ole valmiita, voivat energiatukoksiensa kanssa entistä huonommin.

tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Maija
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 18.03.2011 23:18:00 »

Omasta mielestäni henkinen herääminen ja kyvyt kulkevat varmaankin käsi kädessä. Kumpi tulee ensin, muna vai kana, ei kai sillä väliä kunhan tulee jossain järjestyksessä. Noh, lienee parempi että ensin se herääminen ja sitten ne kyvyt  Wink Ainakin mitä lähipiirissä tapahtuneita asioita olen seurannut, niin hyvin eri tavallahan tuo näyttää tapahtuvan. Hyvin henkilökohtainen asia siis.

Itselläni kaikki tämä varsinainen "herääminen" alkoi massiivisesta elämänmuutoksesta, jota en kyllä itse tietoisesti pistänyt alulle. Parin kuukauden aikana koko elämä kääntyi päälaelleen, kaikki meni ihan sekaisin. Meni työt, parisuhde, muuttui asuinpaikka, IHAN KAIKKI. Monta kuukautta menikin sitten päätä selvitellessä ja uuteen elämään totutellessa. Vanhasta luopuminen oli tuskallista. Lillin kuvailema "elämvasymys" kuulostaa omaan korvaan osuvalta kun tätä tilannetta mietin.

Päätin kuitenkin pienen kitumisen jälkeen, että prkl, tästä selvitään ja katsotaan mitä tulevaisuus tuo tulleessaan. Jotenkin niin oudolta tuntui kaikki se mitä tapahtui, että tässä on pakko olla joku "juju". Samaan aikaan myös tuntui siltä, että joku "muu" vei minua eteenpäin ja ohjasi oikeaan suuntaan. Itse lähinnä purjehdin virran vietävänä.

Mutta, nyt asiat onkin sitten paremmin kuin koskaan ennen. Olen päässyt mm. työskentelemään alalle, jota en edes tiennyt olevan olemassakaan ennen kaikkea tätä härdelliä. Loving every minute of it  Cheesy  

Tosi mielenkiintoista, Hazel  Smiley

Onko sinulla mitään uuvuttavaa transittia menossa?

Vai onko kyse vaan siitä että jotain muuta on käynnissä? Itse olen tosiaan lukenut että kun tämä prosessi on käynnissä niin saattaa olla todella väsynyt.

Tämänhetkisen uupumuksen syytä en tiedä. Voi olla, että on joku transiittikin menossa. En ole kovin pro näiden asioiden kanssa, vaikka kiinostus astrologiaan minut tänne astron sivuille toi. Lähinnä olen opetellut tutkimaan omaa syntymäkarttaa, transiitteihin en ole vielä ehtinyt kovin syvällisesti perehtymään. Toisaalta, ihmekkös tuo jos vähän huippaa kun taas on koko tellus vähän enemmän vinossa  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 18.03.2011 23:48:35 »

Onnittelut henkisestä heräämisestä! Me kaikki tulemme siihen kohtaan, jossa tiedostamme henkisen kasvumme tietoisesti, ja jokainen saapuu siihen ajallaan (ja mehän kasvamme koko ajan vaikka emme olisi asiasta tietoisia). Jossain vaiheessa on vaan aika astua oman elämänsä puikkoihin sen kaikilla osa-alueilla, jos sen voisi ilmaista noin. Smiley

Paljoakaan lisättävää minulla ei ole, mutta kommentoin sitä,että henkinen herääminen on ollut todella voimakasta viimeisen 6 vuoden aikana. Olen ollut Astrolla kauan ja pitkään täällä pyörineet ovat oppineet tuntemaan minut henkisenä tiedonjakajana ja henkisiin kysymyksiin vastaajana. Kolme vuotta sitten tuli seinä vastaan, että "nyt lopetat". Oli muiden aika tulla jakamaan tietoa, sillä henkinen herääminen oli alkanut vahvistua. Se on mennyt todella upeasti eteenpäin ja huomaan sen täällä Astrolla eritoten! Cheesy Välillä silloin alkuaikoina tuntui, että paikalla on ehkä kourallinen henkilöitä, joille henkinen tie kaikkine ilmiöineen on tuttua minun lisäkseni ja nyt täällä on ISO joukko henkisesti tietoisia ihmisiä, joilla on paljon erilaisia henkimaailman kykyjä. HYVÄ!

On normaalia, että kun oma energiataso muuttuu myös asiat joista pitää ja ei pidä muuttuvat siinä mukana. Niiden tuntemuksien ja mieltymyksien mukaan kannattaa mennä ihan reippaasti ujostelematta Smiley Varmaan juuri musiikin puolella eron huomaa ensimmäisenä. Minulla itselläni tosin musiikkimieltymys menee myös vuodenaikojen ja ulkoilman mukaan. Talvella in on erilainen musa kuin kesällä. Pidän silti kaikista kuuntelemistani artisteistä ja bändeistä. Ne vain kuulostavat parhaimmalta aina tiettyinä aikoina Smiley

Elämä on jatkuva rytmi sinne tänne ja rytmin mukana on ilo tanssia.

tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 18.03.2011 23:52:12 »

Toisin kuin Unissa Kävelijä, niin minä olen sitä mieltä, että tottakai henkiseen heräämiseen voi liittyä kaikenlaista herkistymistä erilaisille ärsykkeille. Energiakehon ja fyysisen kehon entistä näkyvämpi yhteys kulkee käsi kädessä henkisen avautumisen kanssa. Fyysisesti aistittavat asiat pystyy aistimaan enemmän myös sielulla, henkikeholla vai miten sen nyt ajattelee. Kaikki koskettaa paljon syvemmältä.

Itse olen parin vuoden aikana laittanut merkille erityisesti sen muutoksen, että en enää kestä tv-ohjelmia, joissa on väkivaltaa tai muuten vain liikaa jännitystä. Eläytyminen on paljon voimakkaampaa kuin ennen. Ennen, edes lapsena, en todellakaan ollut herkkä tuollaisten suhteen.

Selvätuntoisuus on aisti, jonka koen vahvistuneen viime kuukausina. Olen kuin pesusieni ja imen kaikkien tunnetiloja itseeni. Raskasta, kun joutuu olemaan myös raskaammissa energioissa kulkevien ihmisten seurassa. Tuota ei voi mitenkäään konkreettisesti näyttää toteen, mutta koen vain aistivani eri ihmisten ja paikkojen energioita, erilaisia väreilyjä.  :Smiley

Olen nyt hurahtanut noihin henkimaailman kanavointeihin ja siellähän on paljon esillä tämä uusi aika ja tietoisuuden kasvu kollektiivisesti. Tätä henkistä heräämistä tapahtuu siis näinä aikoina todella suuressa mittakaavassa. Ihan näin omassa elämässä näkyy jo ihmisissä. Toisille henkinen avautuminen tulee luontevasti. Ja ne jotka eivät ole valmiita, voivat energiatukoksiensa kanssa entistä huonommin.

En väitä mitää ehdotonta totuutta, etteikö se noinki olis, kuten sanot, mutta yleensä henkinen herääminen tapahtuu suurimmalla osalla ihmisiä jonkin kriisin tai muutoin stressin yhteydessä, koska sillo ihminen joutuu pakosta pysähtymää ja miettimään ja hakemaan apua henkimaailman puolelta ja monet sekoittaa tavalliset stressin fyysiset oireet siihen henkiseen heräämisprosessiin, jotka on yhtäaikaa päällä. Kaikkihan o yksilöllistä.
Henkisyyteen herääminen ilman fyysisiä stressioireita on mahdollista. Silloin intuitio, selvänäköisyys ja kuuloisuus ovat todella voimakkaita, ja jotta ei sekään olisi liian täydellistä, niin aika moni on seonnu tuossa vaiheessa, joten stressin kautta henkisyyteen saattaa olla terveellisempi vaihtoehto fyysisine herkistymisineen.

« Viimeksi muokattu: 18.03.2011 23:54:15 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  

Siirry: