Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaikea ihmissuhde  (Luettu 5464 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Ellanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« : 18.03.2011 00:05:52 »

Tumman rapumiehen kanssa välit tällähetkellä erittäin epäselkoiset, miksi hän on niin hankala.. sanoo omasta aloitteestaan että välittää ja ei halua menettää minua ja haluaa nähdä minua edelleen, silti hän saattaa yhtäkkiä olla vastaamatta viesteihin ja katoaa kuin tuhkatuuleen.. miksi hän tekee näin? onko kenties toinen nainen tilanteessa mukana vai enkö vain yksinkertaisesti riitä hänen elämäänsä jostain syystä? Meillä oli hieman riitaa ja hän otti asiat näköjään todella pahasti itseensä.. eikö anna minulle enään anteeksi?

Kiitos etukäteen auttajille Smiley voin katsoa myös takaisin
tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
Repetäti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #1 : 18.03.2011 09:52:31 »

Hei!

Minä en valitettavasti 'näe' nenääni pidemmälle, mutta rapumiehen kumppanina voin kertoa kokemuksesta, että todennäköisesti hän on loukkaantunut verisesti. Ravuilla on tapana ottaa kaikki itseensä, sulkeutuvat kuoreensa ja hukuttautuvat itsesääliin. Ainakin tämä minun rapuni niin tekee (veljenikin, joka on myös rapu Smiley)
Toisesta naisesta ei välttämättä ole kyse, mutta helposti hän saattaa hakea lohtua, ymmärrystä ja hyväksyntää toisaalta, jos kokee ettei sitä sinulta saa.  Shocked
Anteeksi tulet saamaan, mutta hän ei koskaan, ikinä unohda tätä. Ja sopivan sauman tullen tulet myös sen kuulemaan  Huh
Kokemukseni mukaan rapumiehet ovat äärimmäisen herkkiä, tunteellisia ja sulkeutuneita. Itse, joka olen oinas/skorpioni, koen tämän todella rasitavaksi, koska itse haluan aina puhua, puhua, puhua ja huutaa kunnes asiat ovat selvät. Tämän kanssa joudun vain syvemmälle kun otan asioita pöydälle. Kierrellään, kaarrellaan ja selitellään, kunnes loppujen lopuksi, vihjailujen kautta saan huomata että kaikki olikin minun syytäni.....  Embarrassed
Miksi sitten olen tässä? Sitäpä itsekin joskus ihmettelen, mutta onhan noissa ravuissa tietysti hyviäkin puolia; ajattelevat aina kodin puolesta ensin ja ovat käytännön ihmisiä.  Smiley

Jaksuja sinulle, minä olen jo ratkaisuni tehnyt ja toivon etten nyt vaikuttanut negatiivisella näkemykselläni ajatuksiisi  Wink
tallennettu
Mustikka46
Vieras
« Vastaus #2 : 18.03.2011 10:42:25 »

Timanteilla on tapana hioa toinen toisiaan ja voi aah... sitä joka saa sen Rakkauden, kun toisesta on otettu "selko". Tavat ja tottumukset yleensä parisuhteessa tuntuu olevan hionnan kohteena.
Elikkä on ne toisen piirteet oppinut tuntemaan, niin elämä sujuu...jotakuinkin avoisena.
Riidat ovat opettavaisia, kun ne uskaltaa ja voi kohdata.

Mieleni tekevi laittaa myös: Pojat ovat poikia. Eli se sisäinen lapsi kun pulpahtaa miehillä, niin naisellisia otteet ovat tarpeen: "Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta".  smitten Toki on muitakin "konsteja" joita jokaisella on omassa repussaan kannettavana.

Ja jos tuo ei auta, niin sitten on polulla risteys ja täytyy päättää minne mennä/ mitä tehdä.
Iloa, Valoa ja rutkalti halauksia!
 angel
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #3 : 18.03.2011 11:49:38 »

Kerran ravun kanssa hieman aikaa seurustelleena, onnistuin minäkin häntä loukkaamaan.  Embarrassed Pelästyin silloin hirveästi sitä kun hän halusi ottaa omaa rauhaa, että mitä tuo nyt tarkoittaa. Yhden kerran jälkeen sitten kun tuntui että hän oikein pahasti oli reagoinut, kysyin suoraan että missä mennään, ja hän vastasi ettei halua päästää minusta irti. Niin ei se mitään kuolemanvakavaa tarkoittanut vaikka näyttikin siltä. Itse kyllä opein tuosta että turpani on vähän liian piikikäs joskus..  Embarrassed
Tärkeintä ihmissuhteissa on kuitenkin kuunnella toisen tunteita, eikä heti ajatella itsensä kautta, eli "onkohan sillä nyt joku toinen nainen". Se voi olla niin tai ei ole, mutta koska sille ei mitään voi niin on turha spekuloida. Tärkeämpi on miettiä miksi toinen tuntee niinkuin tuntee ja miten tähän voi suhtautua parhaalla mahdollisella tavalla. Sitten lopulta ainakin tietää että on antanut parhaansa vaikka hän suuntautuisikin johonkuhun toiseen naiseen. Pelot ja spekulaatiot helposti toteuttavat itseään juuri sillä tavalla että alkaa itse muuttua etäiseksi.


Ja yksi pointti vielä.. en tiedä mitä tarkoitat tuolla että hän "omasta aloitteestaan" sanoo. Se riippuu miten ja missä tilanteissa hän sen sanoo. Voi olla huono enne jos mies niinkuin "hokee" tuota. Kuitenkin, kun luotat itseesi, kestät kolhutkin paremmin, joten älä heti aluksi pelkää pahinta. Itse asiassa, se peloista irti päästäminen voi lopulta olla juuri se joka avaa silmäsi sille onko mies tosissaan vai ei. Kun epätoivoisesti yrittää pitää kiinni, sokeuttaa itsensä aika tehokkaasti. Katso miestä aidosti, ystävänä, kyllä sen huomaa jos jotain on.
tallennettu
Ellanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #4 : 18.03.2011 22:16:21 »

Kiitos kaikille jotka ovat jaksaneet antaa hyviä vastauksia minulle.. Smiley Tässä rauhassa odottelen, jos hän vielä minulle anteeksi antaa. Itse en ala miettimään omia vikojani ja alentamaan itseäni niinkuin alussa tein.. koska kaikkihan täällä virheitä tekevät ja ne ovat osa elämää! Olemme vain todella eriluonteisia Smiley
tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: