Hei!
Minä en valitettavasti 'näe' nenääni pidemmälle, mutta rapumiehen kumppanina voin kertoa kokemuksesta, että todennäköisesti hän on loukkaantunut verisesti. Ravuilla on tapana ottaa kaikki itseensä, sulkeutuvat kuoreensa ja hukuttautuvat itsesääliin. Ainakin tämä minun rapuni niin tekee (veljenikin, joka on myös rapu
)
Toisesta naisesta ei välttämättä ole kyse, mutta helposti hän saattaa hakea lohtua, ymmärrystä ja hyväksyntää toisaalta, jos kokee ettei sitä sinulta saa.
Anteeksi tulet saamaan, mutta hän ei koskaan, ikinä unohda tätä. Ja sopivan sauman tullen tulet myös sen kuulemaan
Kokemukseni mukaan rapumiehet ovat äärimmäisen herkkiä, tunteellisia ja sulkeutuneita. Itse, joka olen oinas/skorpioni, koen tämän todella rasitavaksi, koska itse haluan aina puhua, puhua, puhua ja huutaa kunnes asiat ovat selvät. Tämän kanssa joudun vain syvemmälle kun otan asioita pöydälle. Kierrellään, kaarrellaan ja selitellään, kunnes loppujen lopuksi, vihjailujen kautta saan huomata että kaikki olikin minun syytäni.....
Miksi sitten olen tässä? Sitäpä itsekin joskus ihmettelen, mutta onhan noissa ravuissa tietysti hyviäkin puolia; ajattelevat aina kodin puolesta ensin ja ovat käytännön ihmisiä.
Jaksuja sinulle, minä olen jo ratkaisuni tehnyt ja toivon etten nyt vaikuttanut negatiivisella näkemykselläni ajatuksiisi