Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelien vierellä olo  (Luettu 4629 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*

En tätä todeksi usko

Profiili
« : 18.03.2011 09:16:11 »

Kysyisin! kun minut on henkimaailmaan sekoitettu  Shocked, niin onko suojelusenkelit koko ajan vierellä vai onko ne välillä pois ja mitä se valoon ohjaaminen on. Olen ihan pihalla näistä asioista, mutta eiköhän se tästä. Shocked
tallennettu
Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*

En tätä todeksi usko

Profiili
« Vastaus #1 : 18.03.2011 14:31:37 »

Kiitokset vastauksesta. Kai minun on yritettävä nyt vaan ymmärtää näitä asioita. Olo on kuin Liisalla ihmemaassa. Shocked
tallennettu
Nettaliini
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 18.03.2011 14:42:23 »

Asioiden omaksuminen ja ymmärtäminen vie aikansa. Minulla on ollut täysi työ egoni hiljentämisestä. Se kun tahtoo vähätellä kaiken, mikä ei ole todistettavissa tai mitattavissa. Asiat annetaan sitä mukaa, kun olet valmis ottamaan niitä vastaan. Kun itse lähdin henkiselle polulle, niin olin aluksi aivan malttamaton. Ahmin kaiken mahdollisen mutten kuitenkaan ymmärtänyt lukemaani.
Opettaja tulee kun oppilas on valmis. Näin on ainakin minulle käynyt.  angel
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #3 : 18.03.2011 14:45:14 »

Hei Helmikuu! Smiley
Jos sinusta meno tuntuu liian nopealle, voit pyytää enkeliäsi rauhoittamaan ja tasoittamaan energioitasi, jotta sinun olisi mukavampi olla.
Enkelillesi voit puhua ihan arkisia asioitakin mutta joskus enkelit eivät aina muista huomioida meidän ihmisyyttämme ja sitä että tarvitsemme aikaa näille asioille. Enkelit eivät ole koskaan inkarnoituneet ihmisen kehoon, joten joskus heillä voi olla vähän vaikeuksia ymmärtää tätä hienovaraista ihmisen kapasiteettiamme.  Grin
Tuntuu hauskalle ajatella, miten iloinen enkelisi nyt on, kun olet huomannut hänet!  smitten
tallennettu
Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*

En tätä todeksi usko

Profiili
« Vastaus #4 : 18.03.2011 14:55:04 »

Joo kiitokset vaan tuesta. Vauhti ei ole minulle liian kova, elikkä hyväksyn nämä tosiasiat, Elämäni on muuttunut totaalisesti ja haluan ahmia tästä kaiken mahdollisen.  Cool
tallennettu
Godiva
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 18.03.2011 18:09:12 »

Lorna Byrne kertoo kirjassaan Portaat taivaaseen, että jokaisella meillä on oma suojelusenkeli, joka on noin kolmen askeleen päässä meistä (vai olikohan se kolmen metrin... Undecided). Nooh, kuitenkin suojelusenkeli välillä kuulemma halaa meitä jne, mutta pääasiassa pysyttelee tuossa takana ja lähellä. Ja hehän eivät poistu ikinä meidän läheltä.  smitten
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6 : 21.03.2011 10:38:49 »

^Hyvä kun tiedostat, että tarviis parisuhteelta tasapainotusta.. Se varmasti tulee kohdallesi, kun on sen aika.  Smiley Mä oon tämän onnen saanut löytää. Vaikka tuplajouskari onkin aika liiteleväinen niin se liitelee täällä maan pinnalla ja turvallisesti ja mua tasapainottaen, onhan se kuitenkin kuu harka mun kodin huoneessa. smitten

Semi-ot.. :Smiley

Juu ja jos enkeleistä haluaa lukea, niin kirjojahan löytyy.. Ihanat Enkelit, Enkelit vierelläni tai Enkeleitä hiuksissani.. myös enkelipalloista on Dianan Angels and Acsension.. Minä voin suositella kahta ekaa jotka olen lukenut, varsinkin Diana Cooperin Ihanat Enkelit on hyvä alkuun. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: