Aion kyllä heti koittaa, kunhan saan häneltä selkeämpää "signaalia", että häntä voi lähestyä. Pitää tässä rohkeutta vaalia, kun on ollut tosi rankka vaihe päällä ja monta vuotta ollut masentunut ja ei ole kovin sinut itsensä kanssa. Nyt saanut lääkityksen, jonka pitäis kohta saada tasoitettu tätä tunne vuoristorataa. Pitää koittaa järjestää tilanteita joissa pääsee vaikka edes katsekontaktiin hänen kanssa, jos ei muuta. Ja jos täällä on rapu naisia tai ylipäänsä naisia, jotka haluaa antaa hyviä vinkkejä, niin im all ears. Pakko tehdä jotenkin hienovaraisesti selväksi kiinnostuneisuuteni häneen, koska minulle olisi helpompaa, jos hän tekisi aloitetta (näin saan varmuuden hänen tunteista ja ylipäänsä onko vapaa). Mitä olen noista ravuista tuolta lukenut (kaikki tietysti yksilöitä), niin ovat vissiinki aika kotihiiriä, omistushaluisia ja helliä, ja olisin itse sopeutuvainen noihin. Itsekin nimittäin nykyisin vain viihdyn kotona ja rauhallisuudessa, kuten luonnossa, kun on kerennyt elämässä rallattaa ja tullu tehtyä vähän kaikkea. Oikeastaan toivoisin saavani omistautua hänelle valmis omistautumaan parisuhteelle, koska en näe ainakaan tällä hetkellä millään muulla elämässä niin paljon arvoa, rakkauden kaipuu kova. Koskaan ei ole järjestelmään liittyvät asiat pahemmin kiinnostanut, kuten työn teko, paitsi jos saa toteuttaa jotain omaa ja vapaana rajoitteista. Jonkin sortin luonnonlapsi kait olen ilmeisesti.
En ole varma, mutta jos oikein muistan niin olen Oinas nouseva Leijona, en sen vaikutuksesta sun muusta sitten tiedäkään.