No minullakin tuli poikkeuksellisesti tänään mieleen, että lähetänpäs enkeleitä Libyaan tuomaan rauhaa ja Japaniin tuomaan toivoa ihmisille.
Mä olen lähtenyt liikenteeseen ihan omasta elämästäni, kun on ollut niin paljon selviteltävää.. Ja omasta lähipiiristäni. Pieniähän ne asiat on, esim. tarjonnut apua uupuneelle äidille tms..
Mun tapani auttaa ihmisiä on myös tiedon jakaminen. Mun toinen elämäni on netissä, ja terveys kun paljon kiinnostaa ja yleisesti kaikki hyvä olo - jaan tietojani kuin saarnaaja konsanaan.
Tietoja yrteistä, luomusta, energiahoidoista ym.. ja ihmiset ovat kyllä innostuneet, jotkut. Tää on minun tapani.. toivon se joskus syvenevän, kun on lapsilta aikaa enemmän, syvempään auttamiseen, juurikin konkreettisempaan. Olen myös miettinyt, kun mulla on kauheasti vehnäjauhoja ja muita kuivatuotteita joita en käytä, että menisin jakaa niitä joillekkin.. en vaan oikein tiedä sitten, minne. Ehkä pitäisi mennä ruokajonolaisille antamaan. Pikku tekoja myös maapallon tähden kannattaa tehdä, kuten kierrätystä, lajittelua, jne..
Enkelten kanssa myös autan. Ihanat Enkelit -kirjassa on työskentelyohjeita enemmän jos kaipaa.. Mutta se on kyllä hyvin yksinkertaista, ääneen tai mielessään kertoo, että pyydän apua ja minne / minkälaista ja kiitän.
Haaveena on, että joku päivä menemme itse köyhiin oloihin jakamaan konkreettisesti tavaroita ja ruokaa jne.. Jos mulla ei olis näin paljon jo lapsia
, adoptoisin vanhemman, perhettä tarvitsevan lapsen.