En ikinä katsele kenenkään energioita ilman erillistä lupaa, en keskustelupalstoilla enkä myöskään livenä. Minusta sellainen tuntuu tirkistelyltä...
En tarkoita, että paheksuisin sitä ollenkaan tai mitään sensuuntaista, joillekin se voi olla yhtä luonnollista kuin hengittäminen, se ei vain ole minun juttuni. Erakkoluonne kun aika lailla olen, niin kunnioitan toisten yksityisyyttä tosi korkealle, kuten toivon omaani kunnioitettavan.
Tämä on kunnioitettavaa.
Onhan se energioiden 'katsomalla katsominen' vähän eri asia, ja ehkä jopa tirkistelyäkin jollekkin,
kuin sitten se mistä Unissa Kävelijäkin puhui, että kun 'vaan saa tuntemuksia' - halusi niitä tai ei.
-Kuten minä. Ei ollut aikomuksenikaan mitään tunnustella (eikä minua henk. koht haittaisikaan semmoinen, sillä täällä ollaan omalla vastuulla ja asiat ja energiat vaan tuppaavat välittymään viesteistä, ja Jokainen tulkitsee ne sitten vielä aivan omalla tavallaan.. Ratkaisun esimerkki oli hyvä:
Itse jäsennän maailmaa aika paljon symboliikan kautta ja niissähän mielenkiintoista on se, miten jokainen yksilö ne tulkitsee. Sehän kertoo oikeastaan enemmän itse tulkitsijasta kuin itse asiasta. Tavallaan peilejä nekin.
Hyvin kuvaavaa. Kaikki on niiiiin yksilöllistä..
)
Minulle riittää lukea mitä ihmiset kirjoittavat enkä rivien väliinkään koskaan lue mitään, vaan otan kaiken niinkuin se on kirjoitettu. Tämäkin on samaa sarjaa 'tee muille kuten toivoisit itsellesi tehtävän.' Minun kohdallani on nimittäin sataprosenttisesti ihan aina käynyt niin, että jos rivieni väliin on luettu jotain, se on ollut ihan pielessä.
Näinhän se olisi parasta kaikkien. Mutta toisille vaan välittyy asioita, tai sitten ne peilaavat omiaan,
ja monien on ehkä myös hankala ihan uskoa, että joku netissä todella tarkoittaa mitä sanoo ja pelkästään sitä eikä mitään muuta. Se on jännä.. Mutta ehkäpä sekin on myötävaikuttanut, että monikaan ei todella ole niin suora kuin mitä sinä olet. Ja vielä kun sanotaan ehkä aroista asioita (joillekkin) niin onhan se hankala niellä faktaa kylminä faktoina.. tunteet sekoittuvat.. Mutta halusin kai sanoa, että olen todellakin huomannut tuon, mitä sinäkin, jos on rivien välistä alettu lukemaan tekstejäsi. Ehkäpä sekin vaikuttaa, että koska todella olet "rivienvälitön" -tyyppi, eikä tunteet anna liikaa valtaa viesteihin, on sinulle helppo antaa 'tunnereaktioita'.. tai jtn.. pohdiskelen vain..
En jaksa itse välttämättä aina lukea ketjuja, joissa on paljon tunnetta mukana, sillä se on oikeasti kuluttavaa, kun itse jään aika helposti kiinni niihin "viboihin". Eli saatan olla ärsyyntynyt, vaikka "taistelu" ei olisi omani. Sitä välillä ihmettelee miksi olen ärsyyntynyt ja kun asiaa tarkemmin miettii, sitä huomaa, että itse asiassa minun ei tarvitse olla ärtynyt.
Ihan sama juttu. Ja mulla kävi näin tässä ketjussa.
Ihan mietin jälkeenpäin, että toivottavasti en mitenkään tökerösti ilmaissut itseäni,
sillä oloni tuli vähän kurjaksi tästä ketjusta, enkä tarkoittanut sitä tuoda esille..
Mutta olisi tosi mielenkiintoista kyllä kuulla, millaisia energioita muut ovat tästä ketjusta aistineet ikään kuin kokonaisuutena.
Minä en vain tykkää eritellä tällaisia juttuja..
Koska, en koe, että se palvelee ketään, tai että siitä olisi ainakaan hyötyä.
Ajattelen myös kalamaisesti välttäväni näin mahdollisia turhia tunnereaktioita ja konflikteja..
Mutta sanotaan, että UK:n kanssa samoilla linjoilla..
Ja yleisesti; tämäkin on kaikki niin luonnollista. Toisesta ketjusta paistaa ihana onnellisuus, toisesta jokin toinen.. Yksikään ei ole sen huonompi, nähdään tämäkin foorumi vaan mahdollisuutena vaihtaa paljon - ajatuksia, tietoa,
tunteita, negatiivisia ja positiivia ja kaikkea siltä väliltä!
Kaulakorun viim. kirjoitusta myös komppailen..