Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enneuni uudesta työpaikasta, ajatuksen voimasta ja jostain suuremmasta...  (Luettu 4324 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 26.03.2011 11:31:07 »

Muutama yö sitten, pari päivää ennen työhaastattelua näin aika merkillisen mahtavan unen. Katsastelin tulevasta työpaikastani käsin, jota en tuossa unessa vielä tiennyt yhtä niistä paikoista, jossa olin aiemmin käynyt työhaastattelussa. Katselin ja tuumailin, että no enpä minä kovin kauas tuosta paikasta mennyt. Sitten huomasin käveleväni kadulla, siinä lähistöllä ja kaikki ympärilläni, mihin astuin ja koskin rupesi sädehtimään, hohtamaan ja hehkumaan todella kauniissa sateenkaaren väreissä. Olin todella onnellinen, iloinen ja tyytyväinen ja tajusin, että kaikki on aina hyvin, kaikella on aina tarkoituksensa ja asioilla on tapana järjestyä. Se oli oikeasti häkellyttävän kaunista. Jostain syystä mieleni valtasi kuitenkin hetkeksi epäilys ja pelko asioista ja siinä samassa humpsahdin maan alle sellaiseen synkkään kuoppaan. Minua ei pelottanut kuitenkaan ja vähän vain naurahdin ja totesin, että okei, aha, itsepä tänne kuoppaan itseni järjestin, että okei ymmärrän, että tässä nyt opetetaan minulle todellakin sitä ajatusteni voimaa.  Grin Siihen heräsin. Seuraavana päivänä minulla oli tosiaan työhaastattelu ja samana päivän sain soiton, että saan paikan. Syksyllä pääsen siis vihdoin koulutustani vastaavaan työhön.  Wink Voihan holy moly.  Cheesy  angel

Unessa oli siis monta teemaa. Ensinnäkin se oli enneuni, sitten siinä oli opetus ajatuksen voimasta, sekä myöskin energioista, energiatyöskentelystä ja siitä että en ole yksin ja kaikki on hyvin.  angel
tallennettu
Lady Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Elämä kantaa


Profiili
« Vastaus #1 : 26.03.2011 13:58:39 »

Onnittelut uudesta työpaikasta  smitten  coolsmiley

Mä olen myös nähnyt unia työpaikkoihin liityen useammankin kerran. Joskus olen nähnyt unta haastattelukutsuista etukäteen ja viimeksi kävi niin, että en millään keksinyt minne olisin mennyt harjoittelua tekemään - lukuisista yhteydenottoyrityksistä huolimatta ovet ei tuntuneet aukeavan mihinkään. Pyysin johdatusta todella hartaasti ja tuloksena oli uni jossa kerrottiin mihin mun tuli pyrkiä. Pääsin harjoitteluun kahden lähettämäni sähköpostin perusteella josta jatkoin suoraan työsuhteessa. Nyt takana on kaksi vuotta oikeita töitä ja juuri siirryin haastavampiin tehtäviin samassa paikassa. Päivääkään en ole katunut ratkaisuani seurata johdatusta - päinvastoin. Palkka ei ole ehkä sillä tasolla kun haluaisin, mutta maailman parhaita työkavereita ei voi rahalla ostaa  Cheesy Ja jotenkin kaikki tuntuu muutenkin järjestyvän ajallaan. Tunne on hyvin voimakas siitä että olen nyt juuri siellä missä mun kuuluukin olla tässä kohtaa elämää. Jouluun mennessä saan myös tutkinnon valmiiksi jonka olen halunnut suorittaa jo kymmenen vuotta, mutta aina on tullut jotain esteitä, niinsanottuja sivuttaisliikkeitä - mutta se on jo toinen tarina.
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #2 : 05.04.2011 22:12:59 »

Kappas sama homma täälläkin. Sain senverta detaljirikkaan unen jostain "matkatoimistosta" johon menen, viesteistä tehdyistä matoista jne jne analyysia jostain kaverista. Matkatoimisto tuossa unessa pisti silmään siinä mielessä että joku "lentokone" yhden unen mukaan odottaa meikäläistä. Pistetäänkö johdatuksen vai minkälie kohtalon/itsensälöytämisen piikkiin.

Ensimmäisenä pärähti uni mieleen kun alkoi satelemaan haastatteluuntulokutsua e-mailiin tiuhaan tahtiin. Kaikennäköistä tehtävää ja kommervenkkiä itse haastattelutilaisuudessakin. Käytin tuosta unesta saamiani yhksityiskohtia vähän jeesinä koko vaiheessa ja napsahti "soppari taskuun".

En tiedä mistä kertoo, luonteestani vai mitä, mutta enneunessa pistin tämän kaverin pöydälle veitsi kaulalla ja kaveri makasi siinä alasti jalat pystyssä. Poliisit vei sen sitten mennessään.

Noh onhan tuo työmaailma raaistunut muutenkin... hyökkäys on paras puolustus.
« Viimeksi muokattu: 05.04.2011 22:16:49 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 17.04.2011 20:19:34 »

Onnea.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: