Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Poliittiset näkemykset ja syntymäkartta  (Luettu 9915 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« : 31.03.2011 21:13:10 »

Näin vaalien alla kiinnostaa tietysti keskustella poliittisista näkemyksistä. Koska näkemyksiä voi varmasti nähdä syntymäkartalta ainakin johonkin rajaan asti, niin kiinnostaisi kuulla oletteko löytäneet kartaltanne syitä omiin poliittisiin kantoihinne tai siihen miksi joku asia on teille erityisen tärkeä?

Vai pitäisikö tässä katsella edistyskarttoja tai auringonpaluita selvittääkseen tämän hetken polttavat teemat omassa elämässä ja arvomaailmassa?

Vai löytyykö astrologian harrastajista poliittisesti aktiivista porukkaa?

Jos tästä on jo keskusteltu paljon niin ilmoittakaa, niin voin poistaa aiheen.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 01.04.2011 08:36:25 »

Hmm.. mielenkiintoinen aihe.

Itselläni on kartalla painottunut huoneet 5 ja etenkin huone 11. 11 huoneessa on reilusti planeettoja oinaassa. Olen hyvin liberaali kaupunkilainen  Smiley

Painajasmaista olisi, jos Keskusta ja Perussuomalaiset veisivät voiton näissä vaaleissa  buck2
Kristillisdemokraatit kuuluu samaan sarjaan  Tongue.

Oma ehdokkaani tällä kertaa löytyy kokomuuksesta. En kuitenkaan ole kovin puolueuskollinen, että aina fiiliksen mukaan  :Smiley

Uskoisin, että kiinteän merkin edustajat (painotteiset tyypit) kannattaisivat enemmän konservatiivisempia puolueita?
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2 : 01.04.2011 16:17:35 »

En kannata politiikkaa enkä poliitikkoja

Mutta asiat mitä tahtoisin olisivat tasa-arvo, liberalismi.. "kaikille
yhteinen maailma", suvaitsevaisuus.. teoille enemmän painoarvoa,
mm. raiskaajille kovemmat tuomiot.. toivoisin myöskin opiskelijoille
enemmän huomiota, mm. nuoret aikuiset pitäisi auttaa paremmin
elämänsä alkuun

En tahtoisi perussuomalaisten tai kristillisdemokraattien voittavan

Luulen, että cereksellä ( ceres ) voisi olla jotain painoarvoa
näissä kysymyksissä?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 02.04.2011 14:46:58 »

Juuri itsekin olen tätä miettinyt  Wink

Itsellä vahvasti punainen tausta ja itsekin ollut aktiivisesti mukana touhussa nuorempana. "Vapaus, veljeys, tasa-arvo" -kolahtaa edelleen - ja kovaa. Välillä äänestänyt vihreitä, mutta nyt on taas palautumassa suvun juurille.

Meikäläisellä  vesimies stelliumi  keskitaivas :n ympärillä ( aurinkomerkuriussaturnusvenusjupiter , kuunsolmu ). Lisänä  kuu  jousimies :ssä 6. huoneessa ja  uranus  leijona :ssa 4. huoneessa ( leijona :n viimeisessä asteessa).  pluto 5. huoneessa  neitsyt :ssä tiukassa  aspect_squ :ssä  kuu :hun.

Lisäksi suvussa näyttää kulkevan  venus vesimies sekä  kuu jousimies , jotka sijainnit itseällinkin siis on.

Että tämmöstä meillä päin.
tallennettu

aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 18.04.2011 21:46:07 »

Nostanpa tätä aihetta vähän esille. Olen täällä foorumilla nykyään niin harvakseltaan, että jää aina vastailematta.

Tuntuu aika vaikealta itseasiassa lähteä analysoimaan omia näkemyksia ja miten ne kartalta sitten näkyisivät. Aina olen kallistunut enemmän vasemmalle ja toisaalta taas vihreiden arvojen puoleen.

Hum hum. Mistä neuvoisitte lähtemään liikkeelle?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 18.04.2011 23:52:50 »

Mulla MC  vesimies, ja 11. huoneessa mm. aurinko ja  marsjupiter ja  uranus  jousimies --> meikäläinen on hyvin liberaali ja humaaneja arvoja puoltava tapaus ja vaadin sitä äänestämältäni ehdokkaaltakin.
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #6 : 19.04.2011 10:21:02 »

Hankala kysymys, koska olen sekä konservatiivinen että liberaali Huh 

Haluan, että jokaisella on yhtäläiset oikeudet sukupuoleen tai seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta. Sananvapaus, vapaus omaan ajatteluun - elintärkeää. Haluan, että suomalaisille löytyisi työtä ja työnteko olisi kannattavampaa kuin sohvalla makoilu - mitä se nykyaikana ei ole, työttömiä rangaistaan osa-aikatyöstä ja osalla aloja maksetaan niin pientä palkkaa, että paremmin "tienaa" työttömänä Sad  Haluan, että panostamme kestävään kehitykseen ja ympäristöystävällisempiin energiamuotoihin, jotta lapsillemme jää muutakin kuin pilattu planeetta.

Mutta... Olen maahanmuuttokriittinen, eli konservatiivi siinä mielessä. En halua, että tänne tulee ns. ongelmatapauksia, varsinkin tietyistä kulttuureista. Haluan, että maahanmuuttajataustaiset rikolliset palautetaan kotimaahansa eikä istuteta suomalaisessa vankilassa veronmaksajien rahoilla. Työperäinen maahanmuutto on hieno asia ja he, jotka tulevat Suomeen veronmaksajiksi sekä noudattamaan maamme lakeja, he ovat tervetulleita. Tällä hetkellä paljon suomalaisia on työttömänä, joten hetkeksi laittaisin rajat kiinni ja keskittyisin hoitamaan oman maan väestön asioita kuntoon.

Toisaalta yhteiskunnan yleinen asenne varmasti osaltaan vaikuttaa näihin integroitumisongelmiin sekä vihamieliseen asenteeseen kantaväestöä kohtaan Sad

Suuri virhekohta on se, että orjatyöllisyys pitäisi lopettaa. Jos orjatyöllisyys jatkuu, ei suomalaisten työtilanne koskaan parane! Tällä tarkoitan ulkomailta haalittua pimeää työvoimaa, joka tekee parin euron korvauksella hommia - ja suomalainen istuu samalla työttömänä. Pimeää työvoimaa käyttäviä yrityksiä tulisi rangaista! Sekä näitä työpajakursseja, missä työttömiä suoraan sanottuna käytetään hyväksi.

Äänestin näissä vaaleissa Vasemmistoa, vaikka PerSujenkin aate kotimaan puolesta kolahtaa.

Mulla  keskitaivas jousimies ja 11. huoneessa  merkurius venus neptunus ceres jousimies . 9. huoneessa, eli politiikan huoneessa  jupiter skorpioni .
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 19.04.2011 11:52:20 »

olin hyvinkin suvaitsevainen, demokraattinen, jopa kommunisti, anarkisti tonne 25 vuotiaaseen saakka. sitten käänsin takkini ja melko isänmaalliseksi olen kääntyny..
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #8 : 19.04.2011 13:27:45 »

Olen aatteiltani ruiskaunokki, mutta annan muidenkin kukkasten ja heinien kukkia.  Smiley

Vaikka politiikasta en välitä käytännön tasolla ollenkaan. Se ei minun elämääni henkilökohtaisella tasolla vaikuta, kun massojen mukaan päätökset tehdään.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #9 : 19.04.2011 14:23:10 »

Mun sukujuuret on Maalaisliitossa!  Cheesy  Perheemme oli maanviljelijöitä, ja kovasti meitä lapsiakin kasvatettiin kepulaisiksi.  No se oli ihan luonnollista tietenkin.  Sitten kun lähdin töihin, ja aloin ajattelemaan vähän omaakin napaani, oli Demarit luonnollinen vaihtoehto, ja yhä äänestän demareita, silloin kun äänestän.

Vihreätkin on välillä kiinnostanut, mutta jotenkin kaikki äärimielipiteet joka puolueesta ärsyttää.  Kai se on sitä VaakaKuuta, kun olis niin kiva poimia joka puolueesta ne parhaat palat.

Mihinkäs huoneeseen tuo politiikka kuuluu?  Ysissä filosofioiden kanssa?  Kympissä julkisuuskuvan seurana?  Vai yhdessätoista kaikkinaisessa veljeydessä?
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 19.04.2011 17:12:31 »

Nummela nimeää 11 huoneen Suomessa sosiaalidemokraattien huoneeksi.
Käytännössä on pitänyt itselläni paikkansa, ei puolueessa mutta tekemisissä puolueen kanssa 11 huoneen painotuksella.
9 huoneessa yhteiskunnan eri laitokset, älymystö ja ulkopolitiikka.
Politiikka muuten  jupiter.ia.
10 huone poliittisesti hallitusvalta, hallitsija, valtion päämies.
8 huoneessa poliittisesti pankit, valtion talous ja verotus.
7 huoneessa poliittisesti yhtiöt, yritystoiminta.
Oisko nää kaks sitten porvarillisia puheenjohtajaansa myöten  aurinko vaaka?
6 huoneessa on poliittisesti armeija, laivasto ja työväestö. Vasemmisto? Sosdemareitakin?
4 huoneesta löytyy hallitusoppositiot, maanviljely, maaseutu ja kunnallisasiat (keskusta nyt)
Meneeks persut sitten 3 huoneeseen median avustamana? Poliittisesti lehdistö, liikenne ja puhelinviestintä.
Soini  aurinko kaksoset
2 huone poliittisesti vallankäyttö ja julkinen valta.
1 huoneessa poliittisesti kansa ja maan yleiset olot. Nyt Oinasenergian aikana kansa sitten puhui äänillään ja halusi muutosta yleisiin oloihin.
(Juhani Nummela, Astrologian käsikirja)

Aatteena esim vihreät, voisi pohtia vaikka Sinnemäen  ceres neptunus jousimies kautta.
Että oman kartan  ceres ja  neptunus yhteyksiä.
Onko se cityvihreillä enämpi aatetta kuin toimintaa?
Muuttuisiko se enämpi toiminnaksi esim. puheenjohtajan vaihdolla??

Niin ja 12 huoneessa mennään poliittisesti lakkoon. Siellä oli kai se nukkuvien puolue sitten  angel
vaiko uuditushaluiset ns. muut puolueet?
tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 19.04.2011 20:15:31 »

Hehheh.. Mun pitäis karttani perusteella olla konservatiivinen kepulainen siis..? Cheesy Neloshuoneesta löytyy  kauris  mars  venus  neptunus  saturnus  uranus . Lisäksi 10.huoneen  rapu jupiter. Ehkä ne on sitte ne vahva  uranus/ aurinko vesimieskeskitaivas ja  ceres  kaksoset ku tuulettaa tota arvomaailmaa aikalailla. Oon meinaan hyvin, hyvin vihervasemmisto-henkinen ja vapaamielinen, ollut aina ja tuskin tulen muuttumaankaan. :Smiley
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 19.04.2011 21:55:53 »

10 huonehan on Kauriin aluetta ja  jupiter sitä politiikkaa,
ja  kauris ja  rapu johtavia merkkejä niin eikös sun pitäs jo asettua vähitellen ehdokkaaksi ja pyrkiä valtion päämieheksi  coolsmiley

Rapu on elämää suojeleva, sopii sinne vihreisiin aatteisiin, uusiutuviin luonnonvaroihin,
 rapu / kauris linja.
Sinnemäkikin  aurinko merkurius rapu.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 20.04.2011 00:27:58 »

Onkohan tuon oman näkemyksen metsästys vaikeaa, kun nuo planeetat ovat vähän ympärikarttaa ja sitä voimapistettä itsellä on vaikea nähdä.

Vihreidenarvojen rakkaus  venus rapu 8.huoneessa ja itsellä se tulee enimmäkseen oman rahankäytön kautta eli tuulisähköä tulee meille periaatesyistä.

Mietin, että eikös uranus ykkösessä tehnyt persoonaan tulevaisuusajattelua tai jotain sinne päin? Kun olen miettinyt, että en paljon ehkä äänestäessä mieti juuri tämän hetken ongelmia, vaan mitä täytyy tehdä nyt tulevaisuuden kannalta ja kannatan esimerkiksi energiaverojen korottamista ja tiettyjä pakkoja järjestelmän kautta (saturnus 1.huoneessa)?

Hum hum, ihan kyllä hakuammunnaksi menee.  Grin
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 24.04.2011 20:59:28 »

9. huone  aurinko kuu merkurius jupiter  kaksoset ja
politiikan olen selkeästi löytänyt hiukan kypsemmällä iällä.

Kuulun punavihreään sukupolveen.

Kettutyttö.

Arvoliberaali ja punaradikaali. Tämän tiedostaminen on oikeastaan aika vapauttavaa. Poliittinen koti löytyy vasemmistosta. Taiteen autonomia, tasaisempi tulonjako, ihmisoikeudet. Siinäpä syy.

Jokaiselle tarpeidensa mukaan, jokaiselta kykyjensä mukaan.

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: