Pitää muuten kysyä tässä, että onko tuon Jousimies-miehen syntymäkellonaika oikein (oli nyt 12:00)? Onko sulla tiedossa tämän miehen syntymäkellonaikaa ja -paikkakuntaa?
Itse olen Jousimies, Nousu-Kauris, tosin mulla
Jousimiehessä, sekä
-stellium. Nousu-Kauris tuo varovaisuutta ihmissuhderintamalla ja tutustuminen on hidas prosessi, pidän itseni kuoressa ennen kuin luotan toiseen täysin. Ahdistun liian tunkeilevista ihailijoista (ihan kuin mulla jotain sellaisia muka olisi
). Semmoiset, joita saa vähän jahdata, kiehtovat - tietysti, jos toinen on täysin tavoittamattomissa, lopahtaa kiinnostus jossain vaiheessa. Ehdokkaan pitää olla ns. kunnollinen mies, joka tarjoaa perusturvallisuutta.
Koska tällä miehellä on
Skorpionissa, voi hän olla todellinen haaste, eli hän on epäluuloinen ja tutkii tarkoin toisen motiivit läpi ennen kuin päästää lähemmäksi. Toisaalta Skorpioni on luottaessaan toiseen intohimoinen, uskollinen ja omistautuva kumppani, joka antaa sydämensä, sielunsa, kaikkensa kumppanilleen - siihen asti, kunnes toinen loukkaa tätä, anteeksi tuskin tulee antamaan, ainakaan heppoisin perustein... Lisäksi Jousimies on tietyllä tapaa melko sitoutumiskammoinen merkki, eli jos et ole oikea ihminen, tämä mies tuskin "kesyyntyy". Tosin oikean löytyessä ainakin tuntemani Jousimiehet ovat erittäin uskollisia.
Koska mulla on DC Ravussa, olen Jousimies-stelliumista huolimatta kumppanina erittäin huolehtivainen, omistautuva, uskollinen ja rakkaus on kestävää laatua
Tosin tilaa omalle elämälle, harrastuksille ja kavereille olisi oltava, sekä suhteessa olisi arjen lisäksi oltava "aktiviteettia", eli yhteisiä reissuja, puuhasteluita jne. riittävästi. Tällöin rakkaus elää ja voi hyvin.
Mulla on lyhytaikainen kokemus Jousimies-Kalat -suhteesta ja meillä se ei toiminut. Itse olin se prässäävä osapuoli, yritin saada selville, mitä Kalat-mies ajatteli ja mitä hän halusi musta. Tämän innokkuuden takia mies-ressu ehkä sitten pakeni kuoreensa ja loppupeleissä en saanut hänestä mitään irti
Ja kärsimättömänä luonteena pistin jutun poikki, koska en jaksanut leikkiä kuurupiiloa... Ehkä tämä mies ei sitten vain ollut riittävän kiinnostunut musta tai sitten ehkä pelkäsi jollain tapaa
En ehtinyt tämän miehen karttaa vilkaista, täytyy joku kerta katsoa...