Kiitos todella todella paljon Suljin!
Täytyy sanoa että kaikki nuista pitää paikkaansa.
Koti/perhe ja turvallisuuden alueilla on tapahtunut sellaisia asioita, jotka ovat jättäneet haavoja.
Ja koen todellakin itseni jollainlailla erilaiseksi nuilla alueilla ja tällä hetkellä kyseiset haavat ovat yksi voimanlähteistäni.
Tykkään todella paljon auttaa muita ihmisiä, sillä on ihana nähdä kun saa toisen ihmisen iloiseksi ja onnelliseksi, mikä tietysti tekee minutkin iloiseksi!
ja sisimpäni ja ulosanti ovat nykyään tasapainossa keskenään, kiitos ystävieni!
Osuit kyllä aivan naulan kantaan tuossa lapsissa ja nuorissa, sillä tulen niiden kanssa todella hyvin toimeen ja tuntuu että se on minun juttuni.
Esimerkiksi olin muutama päivä sitten katsomassa ensimmäistä kertaa serkkujani (tyttö n. 1v ja poika n. 2v.) ja jotenkin tuntui että kyseiset lapset tykkäsivät leikkiä kanssani ja minä tietysti heidän.
Mielestäni työn tulee olla monipuolista, sillä tylsistyn helposti jos työ on yksitoikkoista jne.
Ja nykyään olen oppinut olemaan optimisinen, sillä eihän tässä maailmassa pärjää jos on liian pessimistinen!
Ja mielelläni lähden muiden mukaan ja jollainlailla en kyllä näe itseäni kovin johtajatyyppisenä ihmisenä. Toisaalta eihän sitä vielä tiedä, kun olen vielä niin nuori joten näkemys saattaa muuttua
Olen todellakin joutunut tasapainoilemaan koko elämäni aikana, nyt kun näin tarkemmin ajattelen.
Ja kiitos vielä kerran Suljin!