Ambrel
|
|
« Vastaus #45 : 20.04.2011 20:44:13 » |
|
AnniA; haha, toinen vaihtoehto olisikin ollut opel ja meinasin tulla vaihtaamen veikkaukseni siksi. däämn!
|
|
|
tallennettu
|
Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
|
|
|
eailu
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #46 : 20.04.2011 21:11:33 » |
|
Millainen on pihamaisemani? [/color]
Ekana tulee mieleen nurmikkoa ja puita. (Lehti)pensasaitaa? Tilavalta tuntuu. Paljon kuiten vihreitä kasveja, jonkin verran isoja kukkia. Tuli itse asiassa mieleen jo silloin, kun tuola puhuttiin teän talosta. Mitä kaipaan lähiympäristööni?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #47 : 20.04.2011 22:38:27 » |
|
Haha, ensimmäisenä tuli mieleen puutarhatontut. Hmm, mahdollisesti jotain niihin liittyvää eli värikästä ja pienehköä. Hum hum, värikkäitä puutarhakasveja ja kukkia? Olen kyllä huono tälläisissä. =/ Millainen tyyli minulla on?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AnniA
|
|
« Vastaus #48 : 21.04.2011 11:25:11 » |
|
meillä on isopiha.. nurmea, ja ympärillä metsää... pensaita pihassa on, kukkia muutamia... Ratkaisu: Pidät usein farkkuja, kevyet neuleet ja maanläheisetvärit tulee mieleen. Millaiset tapetit mahtaa olla olohuoneessani?
|
|
|
tallennettu
|
"sopivasti sekaisin"
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #49 : 21.04.2011 11:38:51 » |
|
kukalliset/tai vastaava kuvio. vaaleet.
mitä väriä ihhoan yli kaiken?
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
eailu
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #50 : 21.04.2011 18:07:43 » |
|
Haha, ensimmäisenä tuli mieleen puutarhatontut. Hmm, mahdollisesti jotain niihin liittyvää eli värikästä ja pienehköä. Hum hum, värikkäitä puutarhakasveja ja kukkia? Olen kyllä huono tälläisissä. =/ Ite ajattelin kysymystä kirjoittaissa muuta, mutta olen tosiaan miettiny löytyskö meän jostain ulkorakennuksesta tonttuja, kun vanha talo kuiten on.. Ja kyllä paljon, paljon haluasin laittaa tuohon pihaan kukkia, pieniä/matalia "niitty"kukkia. Et sie niin huono ollu...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AnniA
|
|
« Vastaus #51 : 22.04.2011 15:19:18 » |
|
Ei oo kukalliset vaaleet ehkä.. sellaset taivaansiniset (sinistä/valkoista) Lempi puuksi somalle veikkailisin Koivua ja jostain syystä tuli mieleen ekana joutsen ja sen jälkeen haikara : Mikä on mieheni nimi?
|
|
|
tallennettu
|
"sopivasti sekaisin"
|
|
|
AnniA
|
|
« Vastaus #52 : 22.04.2011 19:09:50 » |
|
Ei oo kukalliset vaaleet ehkä.. sellaset taivaansiniset (sinistä/valkoista) Lempi puuksi somalle veikkailisin Koivua ja jostain syystä tuli mieleen ekana joutsen ja sen jälkeen haikara : Mikä on mieheni nimi? Koivu ja pitkäkaulaiset linnut olivat kyllä mielessä, mutta huonolla tapaa. Mietinkin niitä kysymystä keksiessäni, ja ajattelin, että joku kumminkin arvaa niin. Vielä saa veikkailla jos haluaa. Miehen nimi.. Jari? Ilari? kokeillaan uudestaan... Vaahtera ja Tilhi ? Ei ollu kumpikaan noista... uudelleen saa yrittää myös
|
|
|
tallennettu
|
"sopivasti sekaisin"
|
|
|
|
nepparinen
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #54 : 23.04.2011 19:16:28 » |
|
AnniA: Ensin ajattelin, että jotain lämmintä juomaa, mutta sittenkin veikkaan Pina Coladan Ja vastakysymys: Minkä kukkien kukkimista odotan keväässä/kesässä kaikkein eniten?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AnniA
|
|
« Vastaus #55 : 24.04.2011 18:19:33 » |
|
Olut ois ollu oikea vastaus.... Mä veikkaan unikkoa tai juhannusruusua kun en osannu valita noista kahdesta.. Minkä värisiä kukkia näkyy meitin ikkunasta, kun kattoo pihalle?
|
|
|
tallennettu
|
"sopivasti sekaisin"
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #56 : 24.04.2011 21:47:25 » |
|
Hauska ketju treenata intuitiota Tällaisissa kirjoituksissa tulee aika paljon ihmisen todellinen olemus eli se sielu esille. Siksi maatasolle kuuluvia asioita voi olla haasteellista aistia, mutta toisaalta niistä on hyvä aloittaa! Autan halukkaita treenaamaan ja kysyn, mikä mahtaisi saada minut rentoutumaan ja rauhoittumaan parhaiten? Oleskeleminen virtaavan veden varrella.
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #57 : 24.04.2011 21:57:25 » |
|
Minkä värisiä kukkia näkyy meitin ikkunasta, kun kattoo pihalle?
Valkosia ja violetteja.
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #58 : 24.04.2011 22:01:10 » |
|
Minkälaista ja minkä väristä takkia olen käyttäny tänä talvena ? Mikä on puseroiden väri johon olen nyt lumoutunu ?
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Ambrel
|
|
« Vastaus #59 : 25.04.2011 10:40:18 » |
|
body electric; takista tuli mieleen tummanruskea ja sellanen puolipitkä.. mokkatakki? : puserosta en oikein osaa sanoa.. tuli mieleen vaaleanpunainen, mutta entä tummanvioletti? (: minkälaisia kenkiä tykkään käyttää?
|
|
|
tallennettu
|
Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
|
|
|
|