Tummasilmä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #180 : 15.08.2011 21:05:02 » |
|
^Liittyyköhän opiskeluun, lähteekö joku perheestäsi opiskelemaan? Ensin tuli mieleeni perheenlisäys, mutta ehkäpä tuo opiskelu kuitenkin : Millainen istuin on allani tätä kirjoittaessani?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #181 : 15.08.2011 21:24:19 » |
|
Millainen istuin on allani tätä kirjoittaessani?
Joku vanhanaikanen plyyshituoli ? Mikä luonnonilmiö mielestäni on Suomessa kauhein ja miksi (mielestäni) ?
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
emmiinatar
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #182 : 15.08.2011 22:14:53 » |
|
Olisiko ukkonen...salama on iskenyt lähellesi tai olet nähnyt muuten läheltä ukkosen tuhoja! Muumimukissani oli Muumimamma Missä kävin tänään aamupäivällä?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-Leijona, 5.huone Nouseva-Kaksonen Kuu-Oinas, 12.huone Mars-Leijona, 4.huone Venus-Neitsyt, 5.huone Merkurius-Neitsyt, 5.huone Chiron-Jousimies, 7.huone Jupiter-Oinas, 12.huone Kuun Yläsolmu-Kalat, 11.huone
Keltainen Spektrinen Aurinko Metalli Jänis Puuhoroskooppi Keltis
|
|
|
faerie
|
|
« Vastaus #183 : 16.08.2011 07:42:54 » |
|
Olit menossa ulos lastesi kanssa? Ja ostin kaksi paitaa, mutta kenkiä ja mekkoa lähdin kyllä etsimään Mitä teen tänä iltana? Laitat tukkaasi hennaa ? Mitä tapahtu mun pari viikkoa sitten basaarista ostamalleni intialaiselle puserolle ? Wwau, värjäsin hiukset punaiseksi, tosin vähän kirkkaammalla sävyllä!! ja SunLion kävi kirjastossa. Mitä juon juuri nyt?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
faerie
|
|
« Vastaus #184 : 16.08.2011 08:50:05 » |
|
Vaaleansinisiksi? ja join kahvia. Minne lähden nyt?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #185 : 16.08.2011 09:29:11 » |
|
Millainen istuin on allani tätä kirjoittaessani?
Joku vanhanaikanen plyyshituoli ? Mikä luonnonilmiö mielestäni on Suomessa kauhein ja miksi (mielestäni) ? Lähelle, istuin nimittäin plyyshisellä sohvalla , arvaakos kukaan väriä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rohana
|
|
« Vastaus #186 : 16.08.2011 09:42:20 » |
|
Plyysisen sohvan väri on...beige? Minne olen nyt lähdössä?
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #187 : 16.08.2011 10:05:53 » |
|
Ei, sohva on sellainen "vadelman-punainen" hmmm... Oletkos parturiin lähös
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
emmiinatar
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #188 : 16.08.2011 11:01:24 » |
|
Kävin eilen kampaajalla
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-Leijona, 5.huone Nouseva-Kaksonen Kuu-Oinas, 12.huone Mars-Leijona, 4.huone Venus-Neitsyt, 5.huone Merkurius-Neitsyt, 5.huone Chiron-Jousimies, 7.huone Jupiter-Oinas, 12.huone Kuun Yläsolmu-Kalat, 11.huone
Keltainen Spektrinen Aurinko Metalli Jänis Puuhoroskooppi Keltis
|
|
|
Rohana
|
|
« Vastaus #189 : 16.08.2011 13:01:22 » |
|
Ei, sohva on sellainen "vadelman-punainen" hmmm... Oletkos parturiin lähös Nyt ei natsannut kummallakaan. Kaupoille olin lähdössä ja ystäviä tapaamaan.
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #190 : 16.08.2011 23:26:28 » |
|
Olisiko ukkonen...salama on iskenyt lähellesi tai olet nähnyt muuten läheltä ukkosen tuhoja! Ei vaan tuuli ! Tulee hermosärkyä - kaikki muut säät menettelee. Mikä on rakkain paikkani Helsingissä, ympäristöineen ?
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
faerie
|
|
« Vastaus #191 : 17.08.2011 13:52:17 » |
|
en saa päähäni paikan nimeä, mutta tulee mieleen joku pienehkö puistoalue, jota ympäröi vanhoja puisia rakennuksia? Millainen oli tämän aamupäivän olotilani?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #192 : 17.08.2011 20:05:23 » |
|
en saa päähäni paikan nimeä, mutta tulee mieleen joku pienehkö puistoalue, jota ympäröi vanhoja puisia rakennuksia? Millainen oli tämän aamupäivän olotilani? Rakkain paikkani on Hakaniemen halli - sen tunnelma, ja ympäröivien katujen vanhanaikaset, nukkavierut myymälät ja eksoottiset, itämaiset kaupat. Aamupäivän olotilastasi tulee ensimmäisenä mieleen krapula, mutta jostain syystä en näe sua ihmisenä joka juo, joten oisko ollu vaan lievää päänsärkyä ja sellasta flunssasta ? Minkä värinen matto mulla on peittämässä olohuoneen lattiaa ?
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #193 : 17.08.2011 20:28:20 » |
|
Minkä värinen matto mulla on peittämässä olohuoneen lattiaa ?
Tummanpunainen persialaismatto! Liekö tullut noista eksoottisista kaupoista, joista kirjoitit Minkälainen sohva meillä on olohuoneessa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #194 : 17.08.2011 20:29:26 » |
|
Ok. Täysin järjetön, mutta ekana tulee mieleen silta.Öh? MIkä se semmoinen sohva on?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|