body electric
|
|
« Vastaus #330 : 18.02.2012 23:19:05 » |
|
body electricin hiuksissa harmittaa väri? Mitä odottelen nyt? Onko joku tuomassa jotain pakettia tai pizzaa ? Hiuksista aivan oikein - harmittaa harmaantuva tyvikasvu, ja olen päättäny etten teknokemiallisia värejä enää päähäni pistä, mietin minkälaisella henna/indigo-seoksella uskaltais värjätä ettei se rupeis kutisemaan, kauhee ongelma Mikä tai minkälainen kappale on soinu päässäni tänään koko päivän `?
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Lilim*
|
|
« Vastaus #331 : 19.02.2012 17:26:26 » |
|
Jaahas! Väriveikkaukset menivät melkolailla oikein sillä punaista himoitsen eri sävyissä, kesää kohti mentäessä pinkki tulee kuvioihin mukaan! Ja hauskasti siellä veikattiin neonvärejäkin vaikka aika villi valinta, oikeassa olet. Olen hurahtanut neon pinkkiin ja keltaiseen, keväällä ja kesällä kaikki aurinkovärit mahdollisimman kirkkaina ovat must. Keltainen himottaa tosin tällähetkellä eniten.
|
|
|
tallennettu
|
“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
|
|
|
AnniA
|
|
« Vastaus #332 : 21.02.2012 12:03:39 » |
|
^ body electric veikkaanpa että päässäsi toistuu joku huumoripitoinen rallatus.... ketä juhlistamme tällä viikolla?
|
|
|
tallennettu
|
"sopivasti sekaisin"
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #333 : 21.02.2012 12:34:18 » |
|
^ body electric veikkaanpa että päässäsi toistuu joku huumoripitoinen rallatus.... ketä juhlistamme tällä viikolla? Valitettavasti en muista enää sitä biisiä joka soi päässäni pari päivää sitten , mutta huumoripitonen rallatus se ei ollu, oisko ollu Jorma Hynnisen Täällä Pohjantähden alla.... Te juhlistatte jotain pientä henkilöä ? Mikä mua pelottaa tänään ?
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Jaana.a
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #334 : 21.02.2012 23:06:24 » |
|
^ body electric veikkaanpa että päässäsi toistuu joku huumoripitoinen rallatus.... ketä juhlistamme tällä viikolla? Valitettavasti en muista enää sitä biisiä joka soi päässäni pari päivää sitten , mutta huumoripitonen rallatus se ei ollu, oisko ollu Jorma Hynnisen Täällä Pohjantähden alla.... Te juhlistatte jotain pientä henkilöä ? Mikä mua pelottaa tänään ? Hmm, en tiedä, mutta ekana tuli mieleen jokin autoon liittyvä? ja silti samalla tuntuu ettei se ole oikea vastaus... hehe minkä näköinen olen?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jaana.a
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #335 : 21.02.2012 23:59:58 » |
|
siniset kirkkaat innostuneet silmät, tomera olemus ja hyvä ryhti, värjätyt hiukset?
Oho, tiesitpä aika hyvin! Siniset silmät, ja moni sanoo että just semmoset innostuneet ja iloset, ehkä vähän semmonen pikkumyisen tomera olemus, silti kiltti, ja ryhdistä saan usein kehuja. Hiukset on värjätyt mutta tosi luonnolliset, vaaleita raitoja oman värin seassa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #336 : 28.02.2012 12:59:21 » |
|
Mikä mua pelottaa tänään ? Juurihoito tai hampaan poisto? Ei vaan se et miten pääsen tuol lumessa eteenpäin.....
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #337 : 28.02.2012 13:21:01 » |
|
MIhkä pitäs mennä tänään, vaikka en vielä tiedäkään varmasti että sinne mennään?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #338 : 28.02.2012 13:28:46 » |
|
Pitäis ehkä, mutta ette mene. Parempi niin, pysytte kotona. Mitä minä haluaisin tehdä, mutta en tykkää siitä sen ominaisuuksien, vain lopputuloksen takia, ja se prosessi myös hieman pelottaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #339 : 28.02.2012 13:34:06 » |
|
Siis jotenkin tiiän että ei ole tästä kyse, mutta ihan selvästi tuli, että sun pitäis leikata kaljuksi Joo, ei me varmaan mennä kauppaan, kun ei ole ihan pakko Mistä täysin turhasta maksoin 40e?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nepparinen
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #340 : 28.02.2012 14:12:15 » |
|
Jostain koriste-esineestä??
Mitä alan juuri syödä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #341 : 28.02.2012 14:27:04 » |
|
Kuuhilda haha siis kyllä sun intuitiosi toimii kuitenkin sinne päin ehdottomasti, sillä kyse oli tukan (rastojeni) värjäyksestä! Heh, ja oliko toi vinkki, että ois aika jo jättää nää takut...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #342 : 28.02.2012 15:25:11 » |
|
Vink*vink* takut lattialle vaan Mä maksoin ulko-oven avaamisesta Alat syödä makaronilaatikkoa tai lasagnea, jotain pastajuttua kuitenkin. Mitä kuukautta ajattelen nyt?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ambrel
|
|
« Vastaus #343 : 28.02.2012 19:12:18 » |
|
Kuuhilda; ensin tuli mieleen huhtikuu! (: Missä kuussa olen syntynyt? Tietääkseni ei mistään tiedoistani pitäisi saada tuota selville.
|
|
|
tallennettu
|
Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #344 : 28.02.2012 19:16:22 » |
|
Kuuhilda Ajattelit kesäkuuta. Ambrel Helmikuussa. Sitten tuli Syyskuu. Sanon kuitenkin ekan. Monesko päivä olen syntynyt?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|