Sivuja: [1] 2 3 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Edellinen elämä-leikki ;)  (Luettu 131608 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« : 14.04.2011 11:29:02 »

YouTubessa taas seikkailessani törmäsin videoon nimeltä "Tips on remembering past lives". Videolla esiteltiin hauskoja ja omaperäisiä tekniikoita päästä käsiksi edellsiin reinkarnaatioihin joista yhden ajattelin jakaa täällä. Pelattaisiinko? Wink

Eli, toinen kysyy; "Kuka minä olin edellisessä elämässäni" ja seuraava kirjoittaja vastaa aina edellisen kysymykseen. Saa kirjoittaa niin paljon kuin tekstiä tulee.

Varoitus! Ei tosikoille!  Cheesy

No niin: Kuka minä olin edellisessä elämässäni?
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1 : 14.04.2011 14:59:10 »

*Aminthir*; olit edellisessä elämässä ranskassa asusteleva mieshenkilö. näen sinut n. 25-30 vuotiaana kävelemässä syksyisessä vetisessä ilmassa pitkin kivikkoista katua. olit ehkä hieman tällainen ylpeähkö naisten mies, komea. 1800-luvun loppuun ja 1900-luvun alkuun tämä menee. kuolemasta en tiedä, mutta uskon että vauhdikas elämä kostautui ja kuolit suht nuorena.

haha. Cheesy

entäs minun entinen elämäni? Wink
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 247


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #2 : 14.04.2011 15:29:13 »

Ambrel,

olet ollut hippityttö 60-70 -luvuilta, jolle kävi surullisesti huumeiden vuoksi. Sinua ihailtiin, olit kaunis ja monet halusivat rakkauttasi. Sinä elit villiä ja vapaata elämää, mutta huumeet veivät lopulta voiton. Osasitpa ainakin nauttia!
Nyt olet tullut tänne vähän "korjaamaan" niitä juttuja, tähän elämään. Meneekö korjailut muuten hyvin? intuitiopohjalta täysin, tuli tämä...  smitten

MITÄHÄN JOKU NÄKEE, ETTÄ minulla on entisessä elämässä, tai entisissä elämissä ollut? Tosi jännä keskustelu, itse välillä omalle kohdalle mietinkin tätä samaa, että mikähän oon voinu joskus olla...  Cheesy noniin, let's go!   laugh  smitten
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #3 : 14.04.2011 18:53:20 »

Topaasi; *nauru*. miten en yhtään ihmettelisi vaikka olisinkin ollut? heijastaisi aika hyvin nuo asiat nimittäin tähän elämääni. Cheesy
en ole ikinä tykännyt siitä jos joku on yrittänyt kahlita minua jotenkin. kaipuu vapauteen oolveis änd forever. ja tuo hippityttömäisyyski...
jos tämän hetkistä elämän tyyliä katsoo, niin toivottavasti en ole menossa samaan suuntaan kuin tuossa sinun näkemässäsi entisessä elämässä. mmh.. Huh
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #4 : 15.04.2011 11:57:07 »

huh, meinasin olla vastaamatta soman viestiin kun ajattelin tulla taas vain selaamaan tätä, mutta ennen kuin ehdin klikata sivulta pois niin mieleen pomppasi aika vahva mielikuva soman entisestä elämästä. (=

soma; näen sinut aika vanhaksi eläneenä naisena 70-80v. sinulla on päälläsi jonkinlainen musta kaapu ja näen vuoret + maisema ehkä vähän aavikkomaista. en osaa sijoittaa sinua mihinkään tiettyyn maahan mutta ensimmäisenä tuli mieleen egypti, voi kyllä olla myös jokin muu vastaava siellä suunnassa oleva kuitenkin.
elämäsi on ollut vaikea ja olet joutunut kokemaan ja näkemään paljon asioita. olet hyvin viisas nainen, mutta myös hyvin yksinäinen. en tiedä oletko valinnut tuon yksinäisyyden itse, mutta olet aika haaveileva ja vähäpuheinen ihminen.

hihi.  smitten
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #5 : 15.04.2011 12:26:46 »

Ambrel

kun nyt siinä olit edellisenä nii luulen että sulla(kin on enenmmän ku 1 elämä..

saan kuvan tyrmässä olevasta miehestä, ilmeisen kauan siellä ollut kun tukka ja parta rehottaa, vaatteena vaan joku lannevaate. päivä paistaa ikkunasta josta kuuluu ilakointia ja fiilis, että antasit mitä vaan että voisit olla messissä. luulenpa että olet ottanu jonkun toisen tekemän syyn niskoillesi muttet ole kuitenkaan katkeroitunu. ajankohtaa en osaa sanoo, jotenkin britanniaan yhdistäisin. tulee vähän robin hood meninki mieleen. niinku miljöönä/ajankohtana.

no, entäs mun entinen elämä?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #6 : 15.04.2011 16:40:01 »

Ekaksi mulle tuli ironiasta mieleen sellainen nunnakasvoinen, ajalleen pitkä nainen, jolla on valkoinen kilpikonnakaulus ja musta mekko päällä. Kalpeat kädet. Jossain Ranskassa, kivetyn kadun talossa, alimmassa kerroksessa. Kaipaa. Ehkä kärsii käsistä kurkulla. Älykäs, mutta sulkeutunut. Itsellinen ja herkkä. Alistettu, miehen alistama. Haistaa etulaudan pienet punaiset kukat, kauempaa huutaa vankkuristi, leipä haisee. Ilma on sopiva, kengät hiertävät tuttuun tapaan.

Entäs minä ?  Cheesy
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #7 : 15.04.2011 19:49:55 »

Laitoin kyllä jo yhden viestin tuonne aiemmin, mutta nyt Indiimasta nousee vahvasti mielikuva vanhasta partasuisesta miehestä, joka istuu pienessä mökkipahasessa, pieni puinen pöytä ikkunan edessä, jonka äärellä istuu tuolilla. Mökki on meren rannalla ja mies katselee samalla merelle kun kirjoittaa sulkakynällä tarinoita. Ne taitavat olla tarinoita elävästä elämästä, rakkauden palosta, menettämisestä ja luopumisen tuskasta, kaikesta sellaisesta, mitä hänellä ei ole elämässään ollut. Hän on aika surumielinen, yksinäinen, mutta sisällä valtavasti tunnetta, jonka sitten sulkakynän ja musteen välittämänä siirtää paperille. Kynttilänvalossa.

Tuleekohan minulle vielä toinen elämä?

 2funny Ihan mainio!!!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 247


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #8 : 15.04.2011 21:20:49 »

Topaasi; *nauru*. miten en yhtään ihmettelisi vaikka olisinkin ollut? heijastaisi aika hyvin nuo asiat nimittäin tähän elämääni. Cheesy
en ole ikinä tykännyt siitä jos joku on yrittänyt kahlita minua jotenkin. kaipuu vapauteen oolveis änd forever. ja tuo hippityttömäisyyski...
jos tämän hetkistä elämän tyyliä katsoo, niin toivottavasti en ole menossa samaan suuntaan kuin tuossa sinun näkemässäsi entisessä elämässä. mmh.. Huh

No, pidät itsesi viileän coolina,
jalat maan pinnalla  Cool
ja pään kylmänä,

älä turhia hötkyile, muista nöyrtyä välillä, vaikka ihailijoita olisi kuinka. Se ei ole keneltäkään pois, ihmiset arvostavat nöyrää asennoitumista ainakin Suomessa... 
angel

MITÄHÄN JOKU NÄKEE, ETTÄ minulla on entisessä elämässä, tai entisissä elämissä ollut? Tosi jännä keskustelu, itse välillä omalle kohdalle mietinkin tätä samaa, että mikähän oon voinu joskus olla...  Cheesy noniin, let's go!   laugh  smitten

Mulle tulee mieleen vaan kova vauhti jonkun hevosen kyydissä, jotain mistä nautit joka solullasi. Inkkarimeininkejä. Wink Ja toisaalta taas surullisempi mielikuva: suuren laman alla masentunut toimistotyöntekijä, jolla perhe elätettävänä. Nuo ovat aikalailla toistensa vastakohtia, vauhdikkaalla tyttösellä ei juuri velvollisuuksia ole - ainakaan luonnossa liikkuessaan - ja laman mies hautautuu niihin.

Mitä fiiliksiä minusta saa? Huh

 2funny inkkareilla tapana röyhtäistä kiitokseksi
ai täh - viroa = kiitos!  Grin minäkin tein viimeks tänään niin, ruoan jälkeen.
Hah, no aika alkukantaista intuitio-pohjaista luovuutta kyllä on, voisin ollakin inkkari,
ja mustat silmät on.  Shocked  Kiss
ja hevosia oon ratsastanu lapsuudessa ja nuorena paljon, ovat ihania otuksia  smitten Sisar käy vieläkin hevostelemassa, minulla -köyhällä inkkarilla - ei vielä ole ollut varaa, noita "valkolaisten" sielujen toimintoja, hänellä ei ole mustia silmiä...  Wink

Jännä juttu, olen liiketalouden tutkinnon käynyt jo tässäkin elämässä!  Tongue
siis osuvaa tuo lama... pelottavaa,
olen näköjään nytkin kulkemassa jo hyvää vauhtia tuohon samaan ansaan sitten... oh no. no cash, no cry...?  Sad  Undecided  Cry

No, mutta:
MIKÄ minä olen ollut juuri ennen nykyistä elämääni?

Niin ja:

Minä näen hennon keijumaisen olennon, kiven päällä yksin jätettynä, sammalten keskellä. Kuka tunnistaa omakseen? En tiedä mitä aikakautta, mutta hän on köyhä, yksinäinen, onneton. Hirvittävän kaunis, elämä yhtä hirvittävää tragediaa-- pelastakaa hänet!  Cry

 laugh

Sitten tuleekin merimies, rauhaton sielu, minun suvussa jo yksi on kuollut 90-luvulla tämmöinen, onko ysäri-ihmisiä, joille tuo kohtalo olisi mahdollista? Blondeja, hänkin on vaalea kuten minäkin...? (blogissa on jonniinmoinen kuva...  Smiley )
Ja tuo katsoo kaukoputkella sekä kiikareilla, on kaivannut jo pitkään rakastaan. Rakas on petturi, toinen mies maissa ollut jo pitkään kuvioissa. Tarina päättyy traagisesti, eikä siitä ikinä puhuta.

ROSVO-ROOPE konsanaan vai?Huh  Tongue  Huh  Kiss
Terveisiä...  angel  smitten  Kiss  Smiley

Neljä.
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 17.04.2011 20:56:38 »

Öh edelliselle oli jo vastattu, eikä kukaan uusi ollut kysynyt...  :Smiley Eli kenelle nyt kirjoittelisin? Anyway, kukas minä olin?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 18.04.2011 10:08:15 »

"vieläkös joku mulle mitään näkee?"

Hei, yksi kyssä per henkilö. On epäreilua jos joku saa monta ja joku vaan yhden.  Smiley
tallennettu
grusgrus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #11 : 18.04.2011 10:17:51 »

Tämähän onkin mukava leikki  Smiley
Edellisille on näköjään jo vastattu, joten tyydynkin vain lyhyesti kysymään; Kuka minä olin edellisessä elämässäni?
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #12 : 18.04.2011 17:37:03 »

no antaapa olla sitte.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #13 : 19.04.2011 10:04:57 »

Parahin grusgrus! Sinä olet elänyt antiikin Kreikassa. Itseasiassa olit Spartalainen soturi, nautit taisteluista. Olit nuori ja varautunut poika kun jouduit sotaan, mutta taisteluiden myötä sinusta kasvoi rohkea ja jopa hieman macho mies  coolsmiley Äitisi palvoi sinua kuten monet kylän tyttäristäkin. Kuolit taistelussa rantahietikolle, ylväänä.

Entäs minä?
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 19.04.2011 12:13:49 »

Rakkauden valo taisi jäädä välistä.  Huh
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: